[E54A 2.0 V6] gaśnie przy odpalaniu. |
Autor |
Wiadomość |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-01-2010, 20:33 [E54A 2.0 V6] gaśnie przy odpalaniu.
|
|
|
samochod Galant 2.0 V6 150km 93r Witam i chyba ponownie, co to moze byc, zawsze jak stoi dluzej, mam problemy z odpaleniem, tzn odpala, ale jak rusze gasnie, musze ze tak powiem podgrzac go, bo jak odpalam to obroty sa ponizej 1tys miedzy 0-1tys tak skacze, dopiero jak postoi 15min wtedy jest ok, obroty w normie i jade.. wymienilem filtr paliwa itp, czujniki, i dalej nic zadnej rekacji, i to juz mi sie stalo przed zima, moze mial ktos cos podobnego badz wie jak temu zaradzic ?. |
Ostatnio zmieniony przez sekiwc 19-03-2010, 21:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
rami1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-01-2010, 20:57
|
|
|
ja szukałbym więc może przy przepływomierzu nie wiem jak w toim aucie ale w wielu wystarczy wyczyścić bo jak sie zabrudzi występują podobne objawy |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:16
|
|
|
podmień silniczek krokowy z innego gala albo colta , jak gal nagle ozdrowieje to juz wiesz co musisz kupić i wymienić |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:23
|
|
|
siliczek raczej nie bo to tylko mi sie zdarza na poczatku potem zadnych problemow z obrotami.
teraz odpalalem to tak jakby paliwo do silnika nie dochodzilo, takie odglosy wydaje ;/ |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 05-01-2010, 21:31
|
|
|
no to właśnie w tym momencie silniczek krokowy powinien podbić ci obroty do 1500 rpm i pomału schodzić do 1000 ~850 rpm bez żadnych nagłych skoków obrotów rozgrzewając silnik
jeżeli szarpie jak jest zimny to krokowiec nie trybi
[ Dodano: 05-01-2010, 21:33 ]
sprawdź silniczek krokowy ... pożycz od kogoś i podmień .... 20 min roboty ,a zaoszczędzisz sporo nerwów i szukania przyczyny
ps. też przez to przechodziłem
[ Dodano: 05-01-2010, 21:37 ]
sekiwc, teraz patrze na inne tematy ty chcesz zakładać gaz do V6 |
|
|
|
 |
jelcyn777
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8 E52A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 8 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 06-01-2010, 01:21
|
|
|
mi na benzynie dziwnie się zachowuje jak dostaje lewe powietrze
szarpie go i jak chwile stoi to gaśnie |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-01-2010, 06:44
|
|
|
a taki silniczek krokowy ile moze kosztowac? a co do gazu to sekwencje jedynie, ale sie zastanawiam, troche za duzo mi pali ;/ zauwazylem twoj temat dokladnie z tym samym mam problem, a mozna rozpoznac czy silniczek krokowy jest spieprzony ? bo fakt faktem ale tez troche wlozylem w to i owo, rowniez wymienilem swiecki (500zl) no ale niestety dalej usterka, chyba sprobuje z silniczkiem |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-01-2010, 09:23
|
|
|
sekiwc napisał/a: | a mozna rozpoznac czy silniczek krokowy jest spieprzony ? |
jak ja sprawdzałem silnik krokowy za pierwszym razem miernikiem to wydawało się ze jest ok... i szukałem przyczyny gdzie indziej ...... .... pewnego dnia kupiliśmy mojej mamie Colta CJ0 po otwarciu maski zobaczyłem że Colt ma podobny silniczek krokowy do Galantowego ..... zrobiłem szybką podmiankę i...... już wiedziałem że mam do wymiany silniczek krokowy |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 06-01-2010, 11:10
|
|
|
sekiwc napisał/a: | siliczek raczej nie |
Ja bym stawiał na silniczek. To niestety wadliwy element tego samochodu. Miałem dokładnie takie same objawy w moim V6. Po wymianie się uspokoiło. |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-01-2010, 16:49
|
|
|
a takie pytanie ile moze kosztowac diagnostyka w serwisie ? sam nie chce grzebac, a mechanik moj powiedzial ze najlepszym sposobem zajechac na komputer i wszystko bedzie jak na dloni, tylko ile pln ? |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-01-2010, 16:59
|
|
|
skoro tak mechanik powiedział to jedź .... skasują cię 50~250 zł zależy na jakiego człowieka trafisz .... i pewnie nic komputer nie wykaże ....
sekiwc napisał/a: | sam nie chce grzebac |
tam nie ma wiele grzebania ... ściągasz rurę od przepustnicy , odpinasz kabelki od krokowca , odkręcasz 2 śrubki i masz go jak na dłoni ... |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-01-2010, 17:03
|
|
|
bylem dzis u jednego mechanika i zapytalem czy przeczyscie mi przepustice i silniczek, a on mi na to ze nie da rady ze albo nowy albo to co siedzi |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 06-01-2010, 17:12
|
|
|
bo z takimi pierdołami się do mechaników nie jeździ weź się w garść HOPIE szpala85 napisał/a: | 20 min roboty ,a zaoszczędzisz sporo nerwów i szukania przyczyny |
tak jak pisałem wyżej |
|
|
|
 |
sekiwc
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 94 Skąd: Polska
|
Wysłany: 06-01-2010, 17:17
|
|
|
tak jak piszesz to nie wyglada to trudne, zobaczymy, dzieki |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-01-2010, 23:10
|
|
|
sekiwc napisał/a: | bylem dzis u jednego mechanika i zapytalem czy przeczyscie mi przepustice i silniczek, a on mi na to ze nie da rady ze albo nowy albo to co siedzi | To nie byłeś u mechanika.
Awarie silniczka krokowego to typowa wada tych Galantów z silnikiem 2.0 V6, także rób jak szpala85 napisał. |
|
|
|
 |
|