Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] odpalanie silnika ...
Autor Wiadomość
hellmans33 
Nowy Forumowicz
Radio Controlled


Auto: Mitsubishi Lancer GLX/Wagon2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Kęty
Wysłany: 05-01-2010, 00:09   

Dziękuję Panowie, jutro to sprawdzę, bo dziś już padam na twarz (inwentaryzacja) :?
 
 
 
remix 
Mitsumaniak

Auto: Civic 2015, Corolla 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 06-01-2010, 14:08   

Co do problemów z odpalaniem - u mnie narastały stopniowo, aż w końcu przy -20 nie odpalił. Tzn. odpalał, ale chodził góra kilkanaście sekund.
Odpaliłem go na pych - jazda z górki, aż zaskoczył najpierw 1, potem 2,3,4 cylindry, co pozwoliło dojechać do mechanika.
Jako, że podejrzany był jeden - gaźnik - to mechanik (polecony na spocie w Zielonej:p )
wyczyścił go i od tej pory chodzi jak złoto, odpala na styk nawet przy mrozie.
Druga sprawa, to taka, że ciężko znaleźć kogoś kto się zna na tych gaźnikach.
 
 
hellmans33 
Nowy Forumowicz
Radio Controlled


Auto: Mitsubishi Lancer GLX/Wagon2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 25
Skąd: Kęty
Wysłany: 06-01-2010, 20:47   

No i dalej d00pa.

Stacyjka i cewka zmienione, "Power Transistor" również, auto w dalszym ciągu nie odpala. Komp wymieniony, poprzedni ma coś małego, kwadratowego wypalone, coś jak opornik SMD.
Jakieś dalsze sugestie?

I pytania dodatkowe:

Co to jest i do czego służy?




Oraz drugie, czy za zanikanie iskry może być odpowiedzialne to ustrojstwo w aparacie zapłonowym?


I na koniec mała wskazówka, nie wiem czy pomoże, na tej kostce co idzie do aparatu zapłonowego tylko w jednym kablu jest napięcie.


McDrive, ten Colcik z avatara to amerykaniec?
 
 
 
rami1000
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2010, 08:48   

na zdjęci 2 jest w aparacie czujnik hala i jest odpowiedzialny za iskę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.