Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przednia maska na siłownikach??
Autor Wiadomość
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-01-2010, 00:26   Przednia maska na siłownikach??

Witajcie,
Czy ktoś z Was może montował sobie siłowniki do przedniej maski? Od jakiego innego modelu by podeszły?

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Pozdrawiam
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 04-01-2010, 13:10   

Witam
Myśle że od volvo S/V40 będą pasić . Nie zakładałem ale profil gdzie ma się chować siłownik jest taki sam.W vołovinach jest po lewej stronie patrząc od przodu.
pozdrawiam
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-01-2010, 17:31   

mskiba03 napisał/a:
Od jakiego innego modelu by podeszły?

mirekbdeblin napisał/a:
Myśle że od volvo S/V40 będą pasić


Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-01-2010, 14:51   

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Tak by to wygladało.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
mskiba03 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2010, 14:55   

kris80 a czy ta cari na filmie jest Twoja? Bo wiesz kupilem silownik od volvo s40 ale jest maly problem z mocowaniami do maski :/
 
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-01-2010, 13:31   

Niestety to nie moja carisma. Nie wiem jak to jest zamocowane.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
RSU 
Mitsumaniak
Krzysiek


Auto: Opel Vectra 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 84
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 08-01-2010, 21:28   

W opisie filmu jest napisane, że ten siłownik jest z Passata B5. Tu jest ten temat z czeskiego forum, a co za tym idzie w ich ojczystym jęzuku http://www.mitsubishiclub...?topic_id=37636

Pomysł bardzo fajny :D
_________________
'96 Opel Vectra 1.8 16V

'95 Mitsubishi Carisma 1.8 GLS <- Sprzedana :(
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-01-2010, 16:48   

ja od siebie dodam że dobranie sprężyny gazowej to nie tylko sama jej długość ale również siła z którą sprężyna unosi maskę inny siłownik do cięższej inny do lżejszej, i chyba najważniejsza sprawa to mocowanie sprężyny którego masz kilkanaście rodzai także coś co pasuje w jednym samochodzie może ale nie musi pasować do drugiego. ja jeszcze zauważyłem taką zależność że przy niektórych sposobach mocowania układ wbrew pozorom jest mało odporny na błędy montażowe jeżeli odpowiednio tego nie zamontujesz i nie dobierzesz odpowiednio mocowania siłownik szybko będziesz musiał wymienić na nowy
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-01-2010, 18:51   

w colcie zamontowałem siłowniki z tylnej klapy, do tego kątownik odpowiednio docięty, żadnego wiercenia maski czy budy, wszystko na fabrycznych mocowaniach



_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 09-01-2010, 19:01   

pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego :thumbup: RESPECT :D
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misibiczi 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-01-2010, 20:54   

Może to będzie pomocne:

http://www.dreamcarisma.d.../haubenlift.php
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2010, 23:02   

Jesli mowa jest o siłownikach to ja mam pytanie jak je powinno się mocować? Tłok powinien być na górze czy na dole, bo widzę u niektórych że mają cienszą strona na dół a inni na gorze.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-01-2010, 14:18   

mi gadali, że element amortyzujący na górze, jak w bagolu, bo inaczej szybko siada siłownik
misibiczi napisał/a:
pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego :thumbup: RESPECT :D

dziękuję ;)
_________________
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 10-01-2010, 14:59   

w sumie zastanawiam sie również nad siłownikami ale tak rozkminiam czy mi są potrzebne bo do silnika zaglądam może raz na 4 miesiące i czy zda to zadanie przy zamykaniu maski ja odruchowo ja puszczam 10 cm nad zamkiem zęby się sama zatrzasł
_________________
===========================
carisma i ja
 
 
 
skubi25 
Nowy Forumowicz
Rysiek

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Krosno
Wysłany: 10-01-2010, 18:37   

Siłowniki trzymają w max. swoim wysunięciu później już nie bardzo sprawdz jak masz w bagażniku widać to szczególnie w wersji hatchbag. Poza tym to taki bajer jak ktoś na zlocie chce zrobić wrażenie no to czemu nie. :partyman:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.