Przednia maska na siłownikach?? |
Autor |
Wiadomość |
mskiba03
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-01-2010, 00:26 Przednia maska na siłownikach??
|
|
|
Witajcie,
Czy ktoś z Was może montował sobie siłowniki do przedniej maski? Od jakiego innego modelu by podeszły?
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 04-01-2010, 13:10
|
|
|
Witam
Myśle że od volvo S/V40 będą pasić . Nie zakładałem ale profil gdzie ma się chować siłownik jest taki sam.W vołovinach jest po lewej stronie patrząc od przodu.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-01-2010, 17:31
|
|
|
mskiba03 napisał/a: | Od jakiego innego modelu by podeszły? |
mirekbdeblin napisał/a: | Myśle że od volvo S/V40 będą pasić |

Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
mskiba03
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2009 Posty: 62 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-01-2010, 14:55
|
|
|
kris80 a czy ta cari na filmie jest Twoja? Bo wiesz kupilem silownik od volvo s40 ale jest maly problem z mocowaniami do maski :/ |
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-01-2010, 13:31
|
|
|
Niestety to nie moja carisma. Nie wiem jak to jest zamocowane. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
RSU
Mitsumaniak Krzysiek

Auto: Opel Vectra 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 84 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 08-01-2010, 21:28
|
|
|
W opisie filmu jest napisane, że ten siłownik jest z Passata B5. Tu jest ten temat z czeskiego forum, a co za tym idzie w ich ojczystym jęzuku http://www.mitsubishiclub...?topic_id=37636
Pomysł bardzo fajny |
_________________ '96 Opel Vectra 1.8 16V
'95 Mitsubishi Carisma 1.8 GLS <- Sprzedana |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 09-01-2010, 16:48
|
|
|
ja od siebie dodam że dobranie sprężyny gazowej to nie tylko sama jej długość ale również siła z którą sprężyna unosi maskę inny siłownik do cięższej inny do lżejszej, i chyba najważniejsza sprawa to mocowanie sprężyny którego masz kilkanaście rodzai także coś co pasuje w jednym samochodzie może ale nie musi pasować do drugiego. ja jeszcze zauważyłem taką zależność że przy niektórych sposobach mocowania układ wbrew pozorom jest mało odporny na błędy montażowe jeżeli odpowiednio tego nie zamontujesz i nie dobierzesz odpowiednio mocowania siłownik szybko będziesz musiał wymienić na nowy |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-01-2010, 18:51
|
|
|
w colcie zamontowałem siłowniki z tylnej klapy, do tego kątownik odpowiednio docięty, żadnego wiercenia maski czy budy, wszystko na fabrycznych mocowaniach
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-01-2010, 19:01
|
|
|
pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego RESPECT |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
|
|
|
 |
kris80
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 727 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-01-2010, 23:02
|
|
|
Jesli mowa jest o siłownikach to ja mam pytanie jak je powinno się mocować? Tłok powinien być na górze czy na dole, bo widzę u niektórych że mają cienszą strona na dół a inni na gorze. |
_________________ Tylko Mitsu
 |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-01-2010, 14:18
|
|
|
mi gadali, że element amortyzujący na górze, jak w bagolu, bo inaczej szybko siada siłownik misibiczi napisał/a: | pawela, gratuluje rozwiązania i pomysłowości, podnoszenie maski na 2 siłownikach ma niezaprzeczalnie swoje ogromne zalety w przeciwienstwie do jednosiłownikowego RESPECT |
dziękuję |
_________________
 |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 10-01-2010, 14:59
|
|
|
w sumie zastanawiam sie również nad siłownikami ale tak rozkminiam czy mi są potrzebne bo do silnika zaglądam może raz na 4 miesiące i czy zda to zadanie przy zamykaniu maski ja odruchowo ja puszczam 10 cm nad zamkiem zęby się sama zatrzasł |
_________________ ===========================
carisma i ja
 |
|
|
|
 |
skubi25
Nowy Forumowicz Rysiek
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 23 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 10-01-2010, 18:37
|
|
|
Siłowniki trzymają w max. swoim wysunięciu później już nie bardzo sprawdz jak masz w bagażniku widać to szczególnie w wersji hatchbag. Poza tym to taki bajer jak ktoś na zlocie chce zrobić wrażenie no to czemu nie. |
|
|
|
 |
|