| [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |    Wysłany: 10-01-2010, 12:54   [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam  Wymieniłem w swoim Miśku uszczelniacze zaworowe i po złożeniu wałków i wszystkiego strasznie stukają zawory  Regulacje mam hydrauliczną ale nie chcą się unormować.. Trzeba im jakoś pomóc w dopasowaniu się  Przed remontem stukania nie było w ogóle.  Pozdro |  
				| _________________ 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 13-01-2010, 22:52, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-01-2010, 13:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | A nie zamieniłeś ich czasem miejscami ? Wszystkie powinny trafić z powrotem na swoje miejsca. Jak tego nie zrobiłeś to jedyna szansa jest w wymianie albo dokładnym czyszczeniu wszystkich w ropie. W manualu jest dokładny opis. Z tego co pamiętam każdy trzeba zanurzyć w ropie (diesel fuel z manuala) i tępym szpikulcem odpowietrzyć wciskając ileś razy w dziurę w popychaczu.
 Jeszcze jedna sprawa to jaki olej lejesz
   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-01-2010, 15:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wcale nie muszą wracać na swoje miejsce, musisz poprostu odpalić silnik poczekać aż się troche rozgrzeje, jeżeli stukanie nie ustanie, to zrób kilka delikatnych przegazówek. Stukają, ponieważ są puste, a ciśnienie oleju do nich dociera najpóźniej, dlatego silnik musi pochodzić chwile zanim one się napełnią - im gęstszy olej tym więcej czasu na to potzreba. |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-01-2010, 16:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak wymieniałem uszczelniacze to ucichły dopiero po kilkunastu minutach jazdy. I cisza trwa do dzisiaj.   |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | charzun   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant 2.0GLSi, AT,  1992r
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 20 Lip 2009
 Posty: 78
 Skąd: Sikórz k. Płocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-01-2010, 11:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wyczyściłem wszystko dokładnie w ropie i pomogło. Odpaliłem silnik i po 10s żadnego stuku już nie było słychać. Dzięki i pozdro   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Valdi_1991   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant E33A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 26 Gru 2009
 Posty: 79
 Skąd: Aleksandrów Kujawski
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-01-2010, 23:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Właśnie chcę dołączyć się do tematu mam gala 2,0 GlSi z 1989roku moc 109 koni i muszę wyregulować zawory wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe???
 |  
				| _________________ E33A Rulez !!!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-01-2010, 23:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Valdi_1991, czytałeś temat ? Nie reguluje się hydrauliki, chyba, że przy okazji obróbki głowicy, zaworów itp. Ale to też się hydrauliki nie reguluje tylko dopasowuje resztę żeby się mieściło w tolerancji hydrauliki.
 |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Valdi_1991, skoro rocznik 1989 to pewnie zawory regulowane ręcznie, więc odsyłam do niezastąpionej strony Krzyzaka. Jeżeli to jednak hydraulika, to tak jak napisał wyżej Maretzky85, dodam jeszcze, że na stuki w hydraulice naprawdę skuteczna jest tylko wymiana popychaczy. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-01-2010, 17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co wiem, 2 2.0 nie było nigdy ręcznie regulowanych zaworów. Ja mam `89 i mam hydraulikę   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |