 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
nowe intense plus |
Autor |
Wiadomość |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 15-01-2010, 22:51 nowe intense plus
|
|
|
Witam forowiczów w swoim pierwszym wpisie i proszę o kilka wskazówek.
Zaznaczam, że auto mam od 13-tego, niewiele sięjeszcze pobawiłem a o kilka żeczy chciałbym dopisać bo instrukcja to masakra jakaś.
Wiele żeczy obsługa intuicyjna, ale programowanie automatu wentylacji, klima i nagrzewanie to MASAKRA !
Ale do sedna, czytam o ogrzewaniu, bo działa po prostu do BANI !
Temperatura działa jak chce, po nagrzaniu silnika i ustawieniu kierunków buty-szyba to było czuć nagrzaną skórę butów-masakra, temperatura była ustawiona na 18.
Zmieniłem na najniższe, to się włączyła klimatyzacja-jest tak zaprogramowane i muszę to zmienić.
Po przestawieniu nawiewu na szybyi 18 stopni, na szyby wiało chyba OK, ale po przestawieniu na buty okno, na buty grzało 100 stopni a pod szybę wiało.....zimne.
To tyle na razie moich uwag-o zgrozo mam ich więcej i dot innych mankamentów....!
Proszę o pomoc w ustawieniach a w szczególnoiści o zlokalizowanie czujki temp powietrza w środku.
W koszmarnej 500 stranicowej instrukcji na stronie 5-10 u góry jest narysowane jego umiejscowienie, ja stawiam dobre wino temu, kto zgadnie co jest na tym rysunku !
Dziękuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi,
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:13
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | programowanie automatu wentylacji, klima i nagrzewanie to MASAKRA | A nie prościej przestawić na manual
Ja w swoim Outbacku mam ustawione szyby + nogi, siła wiatraka na 1 stopień, temp. 19-20° .... i tak jest ok
Zauważyłem co prawda, że przy tak ustawionej temp. (19-20) z kratek leci bardzo ciepłe powietrze - ale tylko wtedy gdy na zewnątrz jest zimno. W wigilię gdy na zewnątrz było +10 przy takich samych ustawieniach powietrze było tylko lekko ciepłe.
Parokrotnie włączałem funkcję "auto" ale nie - dziękuję. Nadmuch był kierowany na szybę, wiatrak od razu na full .... Jakoś nie lubię, gdy auto wie lepiej, gdzie i jak chciałbym aby grzało, wiało i chłodziło |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:25
|
|
|
aż się boje swojego odbierać jutro ,od 4 lat klime miałem na auto i ciepełko przy 22 stopniach ale wóz był skandynawski a nie japoński |
_________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:30 Re: nowe intense plus
|
|
|
wojas_wa napisał/a: |
Temperatura działa jak chce, po nagrzaniu silnika i ustawieniu kierunków buty-szyba to było czuć nagrzaną skórę butów-masakra, temperatura była ustawiona na 18. |
A na auto działa dobrze?
wojas_wa napisał/a: | Zmieniłem na najniższe, to się włączyła klimatyzacja-jest tak zaprogramowane i muszę to zmienić.
Po przestawieniu nawiewu na szybyi 18 stopni, na szyby wiało chyba OK, ale po przestawieniu na buty okno, na buty grzało 100 stopni a pod szybę wiało.....zimne.
|
Nie masz czasem amerykańskiej wersji?
[ Dodano: 15-01-2010, 23:35 ]
JCH napisał/a: |
Parokrotnie włączałem funkcję "auto" ale nie - dziękuję. Nadmuch był kierowany na szybę, wiatrak od razu na full .... Jakoś nie lubię, gdy auto wie lepiej, gdzie i jak chciałbym aby grzało, wiało i chłodziło |
Ja tam sobie chwalę zaczyna grzać wtedy kiedy może cieplejszym powietrzem niż jest w kabinie (przez co mi nie przewietrzy -20 stopniami po wyjechaniu z garażu gdzie jest +5 stopni) a jak nagrzeje (co z tego że na najwyższym trybie) utrzymuje ładnie (chodź mam wrażenie że przegrzewa o 2 stopnie zanim się zorientuje że już jest zadana temperatura ale to może być złudzenie) i potem już fajnie pracuje jak ktoś wsiada do samochodu ładnie dogrzewa i wyrównuje itd itp. Ja grzebaniu w pokrętłach mówię nie przekręcam tylko jak mam zaparowaną szybę wtedy lewe do końca jak odparuje na auto i już. |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:42
|
|
|
JCH napisał/a: | A nie prościej przestawić na manual |
Dzięki za odpowiedź, niestety tak działa na manualu-automat, bo wreszcie doczytałem to najlepiej w ASO ustawić ? To kpina jakaś w moim nowym Mondeo dwustrefową klimatyzację ustawia się bez instrukcji !!! za pomocą dwóch pokręteł i pięciu przycisków-USTAWIA SIĘ WSZYSTKO PRECYZYJNIE NA WYŚWIETLACZU I DZIAŁA W REALU !!!
Temp 17, czy 18 nie powinna "parzyć w stopy" krzychu napisał/a: | Nie masz czasem amerykańskiej wersji? |
Dzięki za podpowiedzi mam nową wersję z salonu w Polsce i nie wiem skąd oni to przywlekli
JCH napisał/a: | z kratek leci bardzo ciepłe powietrze - ale tylko wtedy gdy na zewnątrz jest zimno | dobre, poprawiło mi trochę humor, mam nadzieję, że latem poleci zimno jak będzie ciepło a nie jak będzie zimno |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:46
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | Mondeo dwustrefową klimatyzację ustawia się bez instrukcji !!! |
Może dasz jakaś fotę bo tą klimę z mojego i nowego Lancera znam i jest bajecznie prosta.
wojas_wa napisał/a: |
Temp 17, czy 18 nie powinna "parzyć w stopy" |
Ale to 17 i 18 stopni to nie jest temperatura powietrza z nawiewu ale temperatura która ma utrzymywać samochód więc jak w samochodzie jest 10 stopni będzie parzyło do puki nie będzie 17-18 nawet w ustawieniach manualnych. Daj na auto a buty też Ci podgrzeje tylko pierwsze szybę. |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:53
|
|
|
krzychu napisał/a: | Ale to 17 i 18 stopni to nie jest temperatura powietrza z nawiewu ale temperatura która ma utrzymywać samochód |
Auto na teście poleciało Wawa Radom, a w środku było dużo powyżej 20 ki a na ustawieniach 17-18.
Fotkę zrobię koniec przyszłego tygodnia-od niedzieli potestuję to trochę na trasie do Wiednia, może się coś polepszy....
PS Konkurs na dobre wino trwa : co jest na rysunku na stronie 5-10 u góry
a jak ktoś by wiedział gdzie jest czujka temp w środku to też jakiegoś czeskiego browara odpalę po podróży |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-01-2010, 23:57
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | gdzie jest czujka temp w środku |
Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana (taka kratka wycięta w desce) .
Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej z colą. Może masz uszkodzone pokrętło od temperatury i taje tak +5 to co jest na skali. |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:04 Re: nowe intense plus
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | Witam forowiczów w swoim pierwszym wpisie i proszę o kilka wskazówek.
|
Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka. Ogrzewanie działa trochę bardziej przewidywalnie, ale cały czas tesknię za Accordem - tam się ustawiało raz temperaturę i można było zapomnieć. A w Outku trzeba kręcić gałami przez cały czas.
Przydałaby się jakaś aktualizacja "firmware", bo domyślam się, że sterownik klimy/ogrzewania jest programowalny... |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:10
|
|
|
krzychu napisał/a: | Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana |
dzięki schodzę do garażu sprawdzić, w instrukcji napisali, żeby na niej nic nie stawiać, to myślę, że nie jest obok kierownicy. krzychu napisał/a: | Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej |
ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle, chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest venglin napisał/a: | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem.
...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień... |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:17
|
|
|
wojas_wa napisał/a: |
ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle |
To łykne jeszcze jedną może zrozumiem.
wojas_wa napisał/a: | chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest |
Chyba maja instrukcja a Twoja to 2 różne bajki |
|
|
|
 |
Steff
Forumowicz
Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 373 Skąd: DC
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:26
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | krzychu napisał/a: | Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana |
dzięki schodzę do garażu sprawdzić, w instrukcji napisali, żeby na niej nic nie stawiać, to myślę, że nie jest obok kierownicy. krzychu napisał/a: | Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej |
ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle, chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest venglin napisał/a: | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem.
...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień... | to sie chyba będziemy od jutra łączyć w bólu razem ,wszystko mi pasowało w tym aucie poza tymi pokretłami rodem z Thalii w aucie za 120 koła wygląda bardzo kiepsko
o ile klimy dwu strefowej mi nie będzie brakować o tyle jak czytam o tych jajach w lato to aż sie boje czekać do wiosny |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:28
|
|
|
Steff napisał/a: |
o ile klimy dwu strefowej mi nie będzie brakować o tyle jak czytam o tych jajach w lato to aż sie boje czekać do wiosny |
Nie wiem czy Outki są gorzej zaprojektowane pod tym względem ja nie narzekam, w nowych Lancerach też nie narzekają co fakt przydał by się czujnik nasłonecznienia ale to nie znaczy że jest tak źle jak mówicie. |
|
|
|
 |
wojas_wa
Forumowicz
Auto: intense plus model 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 34 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:40
|
|
|
krzychu napisał/a: | wojas_wa napisał/a:
chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest
Chyba maja instrukcja a Twoja to 2 różne bajki |
sorki rysunek jest nastronie5-05 u góry, ale problem mi rozwiązałeś czujka jest nad prawym kolanem....tylko się q... pytam jak można na niej cośpostawić-cytat z instrukcji "nigdy nie wolno kłaść czegokolwiek na czujniku", gdzie pytam, na księżycu, czy w tanie nieważkości na Ziemi jest to niemożliwe ...
Steff napisał/a: | to sie chyba będziemy od jutra łączyć w bólu | jutro nadeszło krzychu napisał/a: | ja nie narzekam, | wychodzi na to, że masz uszkodzone auto
Problem 2 delikatne operowanie sprzęgłem bez gazu-samochód rusza a na dwie przecznice rozlega się klekot jakby zawory urywało, zwróciłem na to uwagę sprzedawcy odbierając samochód z salonu, odp : za szybko pan puszcza sprzęgło...ja p.... |
|
|
|
 |
venglin [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2010, 00:44
|
|
|
wojas_wa napisał/a: | venglin napisał/a: | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem.
...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień... |
Niestety, klima działa tak, że ciągle jest za ciepło, albo za zimno. Tak jak pisałem w jednym z poprzednich wątków, przyczyną jest prawdopodobnie brak czujnika nasłonecznienia, który występuje w innych samochodach i pozwala na szybszą reakcję klimy. |
|
|
|
 |
|
|