| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| nowe intense plus |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 22:51   nowe intense plus |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam forowiczów w swoim pierwszym wpisie i proszę o kilka wskazówek. Zaznaczam, że auto mam od 13-tego, niewiele sięjeszcze pobawiłem a o kilka żeczy chciałbym dopisać bo instrukcja to masakra jakaś.
 Wiele żeczy obsługa intuicyjna, ale programowanie automatu wentylacji, klima i nagrzewanie to MASAKRA !
 Ale do sedna, czytam o ogrzewaniu, bo działa po prostu do BANI !
 Temperatura działa jak chce, po nagrzaniu silnika i ustawieniu kierunków buty-szyba to było czuć nagrzaną skórę butów-masakra, temperatura była ustawiona na 18.
 Zmieniłem na najniższe, to się włączyła klimatyzacja-jest tak zaprogramowane i muszę to zmienić.
 Po przestawieniu nawiewu na szybyi 18 stopni, na szyby wiało chyba OK, ale po przestawieniu na buty okno, na buty grzało 100 stopni a pod szybę wiało.....zimne.
 
 To tyle na razie moich uwag-o zgrozo mam ich więcej i dot innych mankamentów....!
 Proszę o pomoc w ustawieniach a w szczególnoiści o zlokalizowanie czujki temp powietrza w środku.
 W koszmarnej 500 stranicowej instrukcji na stronie 5-10 u góry jest narysowane jego umiejscowienie, ja stawiam dobre wino temu, kto zgadnie co jest na tym rysunku !
 
 Dziękuję za wszelkie sugestie i odpowiedzi,
 Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JCH   Mitsumaniak
 Forumowa Opozycja
 
  
 Auto: OBK 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 101 razy
 Dołączył: 23 Maj 2005
 Posty: 8078
 Skąd: Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | A nie prościej przestawić na manual 	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | programowanie automatu wentylacji, klima i nagrzewanie to MASAKRA | 
     Ja w swoim Outbacku mam ustawione szyby + nogi, siła wiatraka na 1 stopień, temp. 19-20° .... i tak jest ok
   Zauważyłem co prawda, że przy tak ustawionej temp. (19-20) z kratek leci bardzo ciepłe powietrze - ale tylko wtedy gdy na zewnątrz jest zimno. W wigilię gdy na zewnątrz było +10 przy takich samych ustawieniach powietrze było tylko lekko ciepłe.
 Parokrotnie włączałem funkcję "auto" ale nie - dziękuję. Nadmuch był kierowany na szybę, wiatrak od razu na full .... Jakoś nie lubię, gdy auto wie lepiej, gdzie i jak chciałbym aby grzało, wiało i chłodziło
   |  
				| _________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
 
   MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Steff   Forumowicz
 
 Auto: Glonojad
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 373
 Skąd: DC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | aż się boje swojego odbierać jutro ,od 4 lat klime miałem na auto i ciepełko przy 22 stopniach ale wóz był skandynawski a nie japoński   |  
				| _________________ Japończyk ze styropianu i dykty .
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:30   Re: nowe intense plus |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | Temperatura działa jak chce, po nagrzaniu silnika i ustawieniu kierunków buty-szyba to było czuć nagrzaną skórę butów-masakra, temperatura była ustawiona na 18.
 | 
 
 A na auto działa dobrze?
 
 
 
  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | Zmieniłem na najniższe, to się włączyła klimatyzacja-jest tak zaprogramowane i muszę to zmienić. Po przestawieniu nawiewu na szybyi 18 stopni, na szyby wiało chyba OK, ale po przestawieniu na buty okno, na buty grzało 100 stopni a pod szybę wiało.....zimne.
 
 | 
 
 Nie masz czasem amerykańskiej wersji?
 
 [ Dodano: 15-01-2010, 23:35 ]
 
  	  | JCH napisał/a: |  	  | Parokrotnie włączałem funkcję "auto" ale nie - dziękuję. Nadmuch był kierowany na szybę, wiatrak od razu na full .... Jakoś nie lubię, gdy auto wie lepiej, gdzie i jak chciałbym aby grzało, wiało i chłodziło
   | 
 
 Ja tam sobie chwalę zaczyna grzać wtedy kiedy może cieplejszym powietrzem niż jest w kabinie (przez co mi nie przewietrzy -20 stopniami po wyjechaniu z garażu gdzie jest +5 stopni) a jak nagrzeje (co z tego że na najwyższym trybie) utrzymuje ładnie (chodź mam wrażenie że przegrzewa o 2 stopnie zanim się zorientuje że już jest zadana temperatura ale to może być złudzenie) i potem już fajnie pracuje jak ktoś wsiada do samochodu ładnie dogrzewa i wyrównuje itd itp. Ja grzebaniu w pokrętłach mówię nie przekręcam tylko jak mam zaparowaną szybę wtedy lewe do końca jak odparuje na auto i już.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JCH napisał/a: |  	  | A nie prościej przestawić na manual | 
 Dzięki za odpowiedź, niestety tak działa na manualu-automat, bo wreszcie doczytałem to najlepiej w ASO ustawić ? To kpina jakaś w moim nowym Mondeo dwustrefową klimatyzację ustawia się bez instrukcji !!! za pomocą dwóch pokręteł i pięciu przycisków-USTAWIA SIĘ WSZYSTKO PRECYZYJNIE NA WYŚWIETLACZU I DZIAŁA W REALU !!!
 Temp 17, czy 18 nie powinna "parzyć w stopy"
  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Nie masz czasem amerykańskiej wersji? | 
 
 Dzięki za podpowiedzi mam nową wersję z salonu w Polsce i nie wiem skąd oni to przywlekli
 
   
 dobre, poprawiło mi trochę humor, mam nadzieję, że latem poleci zimno jak będzie ciepło a nie jak będzie zimno 	  | JCH napisał/a: |  	  | z kratek leci bardzo ciepłe powietrze - ale tylko wtedy gdy na zewnątrz jest zimno | 
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:46 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | Mondeo dwustrefową klimatyzację ustawia się bez instrukcji !!! | 
 
 Może dasz jakaś fotę bo tą klimę z mojego i nowego Lancera znam i jest bajecznie prosta.
 
 
  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | Temp 17, czy 18 nie powinna "parzyć w stopy"
 | 
 
 Ale to 17 i 18 stopni to nie jest temperatura powietrza z nawiewu ale temperatura która ma utrzymywać samochód więc jak w samochodzie jest 10 stopni będzie parzyło do puki nie będzie 17-18 nawet w ustawieniach manualnych. Daj na auto a buty też Ci podgrzeje tylko pierwsze szybę.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Ale to 17 i 18 stopni to nie jest temperatura powietrza z nawiewu ale temperatura która ma utrzymywać samochód | 
 
 Auto na teście poleciało Wawa Radom, a w środku było dużo powyżej 20 ki a na ustawieniach 17-18.
 Fotkę zrobię koniec przyszłego tygodnia-od niedzieli potestuję to trochę na trasie do Wiednia, może się coś polepszy....
 
 PS Konkurs na dobre wino trwa : co jest na rysunku na stronie 5-10 u góry
   a jak ktoś by wiedział gdzie jest czujka temp w środku to też jakiegoś czeskiego browara odpalę po podróży
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-01-2010, 23:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | gdzie jest czujka temp w środku | 
 
 Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana (taka kratka wycięta w desce) .
 
 Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej z colą. Może masz uszkodzone pokrętło od temperatury i taje tak +5 to co jest na skali.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | venglin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:04   Re: nowe intense plus |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | Witam forowiczów w swoim pierwszym wpisie i proszę o kilka wskazówek. 
 | 
 
 Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka. Ogrzewanie działa trochę bardziej przewidywalnie, ale cały czas tesknię za Accordem - tam się ustawiało raz temperaturę i można było zapomnieć. A w Outku trzeba kręcić gałami przez cały czas.
 
 Przydałaby się jakaś aktualizacja "firmware", bo domyślam się, że sterownik klimy/ogrzewania jest programowalny...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana | 
 dzięki schodzę do garażu sprawdzić, w instrukcji napisali, żeby na niej nic nie stawiać, to myślę, że nie jest obok kierownicy.
  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej | 
 ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle, chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest
       o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem. 	  | venglin napisał/a: |  	  | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | 
 ...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle
 | 
 
 To łykne jeszcze jedną może zrozumiem.
 
 
  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest | 
 
 Chyba maja instrukcja a Twoja to 2 różne bajki
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Steff   Forumowicz
 
 Auto: Glonojad
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 373
 Skąd: DC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | to sie chyba będziemy od jutra łączyć w bólu razem ,wszystko mi pasowało w tym aucie poza tymi pokretłami rodem z Thalii w aucie za 120 koła wygląda bardzo kiepsko 	  | wojas_wa napisał/a: |  	  |  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Powinien być obok kierownicy na prawo, powyżej kolana | 
 dzięki schodzę do garażu sprawdzić, w instrukcji napisali, żeby na niej nic nie stawiać, to myślę, że nie jest obok kierownicy.
  	  | krzychu napisał/a: |  	  | Reszt tekstu nie mogę zrozumieć ale właśnie łyknąłem trochę szkodzkiej | 
 ja też się leczę grzańcem i rzeczywiście trochę nieściśle, chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest
       o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem. 	  | venglin napisał/a: |  	  | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | 
 ...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień...
 | 
   o ile klimy dwu strefowej mi nie będzie brakować o tyle jak czytam o tych jajach w lato to aż sie boje czekać do wiosny
     |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Steff napisał/a: |  	  | o ile klimy dwu strefowej mi nie będzie brakować o tyle jak czytam o tych jajach w lato to aż sie boje czekać do wiosny
     | 
 
 Nie wiem czy Outki są gorzej zaprojektowane pod tym względem ja nie narzekam, w nowych Lancerach też nie narzekają co fakt przydał by się czujnik nasłonecznienia ale to nie znaczy że jest tak źle jak mówicie.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wojas_wa   Forumowicz
 
 Auto: intense plus model 2010
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Sty 2010
 Posty: 34
 Skąd: Wa-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | krzychu napisał/a: |  	  | wojas_wa napisał/a: chodzi o rysunek ze strony 5-10 w instrukcji pokazujący gdzie ta czujka jest
 
 
 Chyba maja instrukcja a Twoja to 2 różne bajki
 | 
 sorki rysunek jest nastronie5-05 u góry, ale problem mi rozwiązałeś czujka jest nad prawym kolanem....tylko się q... pytam jak można na niej cośpostawić-cytat z instrukcji "nigdy nie wolno kłaść czegokolwiek na czujniku", gdzie pytam, na księżycu, czy w tanie nieważkości
  na Ziemi jest to niemożliwe ... 
 
 jutro nadeszło 	  | Steff napisał/a: |  	  | to sie chyba będziemy od jutra łączyć w bólu | 
     wychodzi na to, że masz uszkodzone auto 	  | krzychu napisał/a: |  	  | ja nie narzekam, | 
     
 Problem 2
  delikatne operowanie sprzęgłem bez gazu-samochód rusza a na dwie przecznice rozlega się klekot jakby zawory urywało, zwróciłem na to uwagę sprzedawcy odbierając samochód z salonu, odp : za szybko pan puszcza sprzęgło...ja p.... |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | venglin [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-01-2010, 00:44 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | wojas_wa napisał/a: |  	  | o kaczy dziób...to z klimą też będą jaja jak się niestety domyślałem. 	  | venglin napisał/a: |  	  | Potwierdzam. Klima w Outlanderze to porażka | 
 ...już tęsknie za moim Mondziakiem 140 tyś w 2 lata i zero stresu, zero usterek i precyzja...wszelkich ustawień...
 | 
 
 Niestety, klima działa tak, że ciągle jest za ciepło, albo za zimno. Tak jak pisałem w jednym z poprzednich wątków, przyczyną jest prawdopodobnie brak czujnika nasłonecznienia, który występuje w innych samochodach i pozwala na szybszą reakcję klimy.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |