 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
3000GT TT VR-4 - grzeje sie |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 17-01-2010, 03:56 3000GT TT VR-4 - grzeje sie
|
|
|
Skacze temperatura po dluzszych jazdach, termostat nowy, pompa tez? wtf? |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-06-2011, 20:29, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2010, 08:14
|
|
|
Cytat: | Chcialbym tez dac wskazowke dla mojego bardzo dobrego mechanika, |
widzę że baaardzo dobry mechanik jak klient ma mu mówić sugestie! lepiej w takim razie spytaj się kogoś z forum czy mają dobrego mechanika od Miśków i tam się skieruj będzie lepiej i bezpieczniej dla GTO |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 17-01-2010, 11:35
|
|
|
Moze i rzeczywiscie to akumulator,zreszta i tak od tego musisz zaczac.Pozniej posprawdzalbym kable przy klemach ,kabel idacy do karoserii itd.
Kiedys mialem taka przypadlosc ,ze rozrusznik nie chcial krecic a wszystko wygladalo ok,okazalo sie ze kabel + przy rozruszniku wystarczylo lekko przetrzec papierem bo slabo przewodzil prad.
A powiec dlaczego tak uparles sie na ten konkretny bolid, skoro wiesz ze kilka rzeczy nie jest tam tak jak powinno? A skoro nowy wlasciciel odrazu chce sprzedac to na prawde jest kiepsko.
A nie jest to auto ,ktore mozna za pare groszy doprowadzic do dobrego stanu, tym bardziej jak za kazdym razem bedziesz prowadzil do mechanika. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
Ostatnio zmieniony przez udi 18-01-2010, 23:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Devill
Forumowicz

Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 306 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 17-01-2010, 17:52
|
|
|
u mnie był kiedyś problem z odpaleniem, okazało się, że padł czujnik przy rozrządzie |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 18-01-2010, 17:41
|
|
|
hubert_galant napisał/a: | Cytat: | Chcialbym tez dac wskazowke dla mojego bardzo dobrego mechanika, |
widzę że baaardzo dobry mechanik jak klient ma mu mówić sugestie! lepiej w takim razie spytaj się kogoś z forum czy mają dobrego mechanika od Miśków i tam się skieruj będzie lepiej i bezpieczniej dla GTO |
Nie mieszkam w Polsce, a zalezy mi na czasie jak najszybciej go naprawic, dlatego chce odrazu powiedziec co moglo zostac zepsute co przyspieszylo by naprawe.
Devill napisał/a: | u mnie był kiedyś problem z odpaleniem, okazało się, że padł czujnik przy rozrządzie |
Dziekuje wszystkim za wszystkie odpowiedzi, zobaczymy co to bedzie dzis wieczorem sprawdze co sie dzieje , oby to tylko akumulator. Jesli ktos mial takie problemy wczesniej lub wie oco moze chodzic to prosilbym o odpowiedzi. |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-01-2010, 21:58
|
|
|
Cytat: | wyleciala guma ktora laczy chlodnice z czyms tam, no niewiem za bardzo mam tylko 17 lat. |
bez urazy ale coś mi tu nie pasuje. masz 17 lat. chcesz kupić samochód który będzie dla Ciebie morderstwem, do tego dodajesz że masz bardzo dobrze płatną pracę. jedno wyklucza drugie. wiem nie moja sprawa ale to mnie zaskakuje! sorry za OT |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 18-01-2010, 22:45
|
|
|
hubert_galant napisał/a: | Cytat: | wyleciala guma ktora laczy chlodnice z czyms tam, no niewiem za bardzo mam tylko 17 lat. |
bez urazy ale coś mi tu nie pasuje. masz 17 lat. chcesz kupić samochód który będzie dla Ciebie morderstwem, do tego dodajesz że masz bardzo dobrze płatną pracę. jedno wyklucza drugie. wiem nie moja sprawa ale to mnie zaskakuje! sorry za OT |
Bo Ci sie tak wydaje bo takie sa polskie realia ze zaden 17 latek nie pomyslalby nawet o takim samochodzie co
Nie mieszkam w polsce panowie |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 19-01-2010, 10:49
|
|
|
Od sprawdzenia akumulatora powinieneś zacząć to podstawowa sprawa, akumulator wyładowuje się z czasem jak jest nie używany, dodatkowo alarm czerpie prąd z aku na okrągło wystarczy że auto postoi jakiś czas i będziesz miał brak prądu, druga sprawa to odradzam kupowanie auta po przegrzaniu bo może cie czekać kilka dość drogich napraw. |
_________________ www.3000gt-forum.cba.pl
 |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 23-01-2010, 23:04
|
|
|
Auto chodzi, akumulator byl dead, nastepny problem ze sie grzeje zbytnio niewiem o co moze chodzic czekam na tate moze cos sie poradzi, ogolnie dziekuje wszystkim za odpowiedzi |
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kain
Nowy Forumowicz

Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 28 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2010, 09:41
|
|
|
Ja miałem problem z olejową cześcią chłodnicy w moim bo mam automat i jak chciałem poszaleć to sie robiło dosyć gorąco odkamienianie chłodnicy pomogło jak zlewałem do kuwety popłuczyny to wyglądały jak budyń. Tylko trzeba kontrolować czy nie była zalepiana takimi badziewiami w proszku ze stacji za 5zł przez poprzedniego właściciela jesli mu ciekła bo zacznie znowu cieknąć.
Mi płukanie pomogło - Taki środek Flush-cośtam za kilkanaście zł ja kupiłem 3 żeby to zrobić dokładnie i ze 2x5l bo trzeba to dopełnić wodą dest przy płukaniu.
Gdzieś w okolicach Warszawy jest firma która kompleksowo czyści chłodnice ta usługa to sie chyba HOTFLUSH nazywa ale głowy sobie nie dam uciąć.
Pozdr zawsze to jakiś pomysł... |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 24-01-2010, 19:48
|
|
|
Widze ze poprzedni mechanik najpierw upiera sie ze wentylator padl a pozniej stwierdza ze moze chlodnica przypchana(grunt to zdecydowanie).
Przyczyn moze byc kilka:
- Najpierw sprawdz wentylator-- podlach go bezposrednio do akumulatora i bedziesz wiedzial czy padl czy nie!!!!!
- Mogly czujniki temperatury poleciec te dwa co sa na dole chlodnicy na srodku.To one wlasnie zalaczaja wentylator ,jeden przy 95stopniach a drugi chyba jak dobrze pamietam 105. A wiadomo jezeli silnik byl przegrzewany to czujniki moga szybko poleciec
- "bloto" w chlodnicy -- przeplukac chlodnice,bo jezeli cos tam jest to moze przytykac dojscie plynu do czujnikow i po prostu nie zalaczaja.
- A jeszcze powodem moze byc nie otwierajacy sie termostat.Objaw to bardzo goracy silnik a chlodnica zimna
- Pompa wody padnieta.Rzadko sie zdarza ale istnieje taka mozliwosc.Najczestrzy objaw to brak ogrzewania w samochodzie
Ja stawiam na czujniki lub wentylator
"Czy po wymianie wentylatora bedzie utrzymywal dobra temp?."
Jak sie bedzie krecil to moze i tak pod warunkiem ze czujniki beda nim dobrze sterowac |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|