Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3000GT TT VR-4 - grzeje sie
Autor Wiadomość
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 17-01-2010, 03:56   3000GT TT VR-4 - grzeje sie

Skacze temperatura po dluzszych jazdach, termostat nowy, pompa tez? wtf?
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-06-2011, 20:29, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 08:14   

Cytat:
Chcialbym tez dac wskazowke dla mojego bardzo dobrego mechanika,


widzę że baaardzo dobry mechanik jak klient ma mu mówić sugestie! lepiej w takim razie spytaj się kogoś z forum czy mają dobrego mechanika od Miśków i tam się skieruj będzie lepiej i bezpieczniej dla GTO
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 17-01-2010, 11:35   

Moze i rzeczywiscie to akumulator,zreszta i tak od tego musisz zaczac.Pozniej posprawdzalbym kable przy klemach ,kabel idacy do karoserii itd.
Kiedys mialem taka przypadlosc ,ze rozrusznik nie chcial krecic a wszystko wygladalo ok,okazalo sie ze kabel + przy rozruszniku wystarczylo lekko przetrzec papierem bo slabo przewodzil prad.

A powiec dlaczego tak uparles sie na ten konkretny bolid, skoro wiesz ze kilka rzeczy nie jest tam tak jak powinno? A skoro nowy wlasciciel odrazu chce sprzedac to na prawde jest kiepsko.
A nie jest to auto ,ktore mozna za pare groszy doprowadzic do dobrego stanu, tym bardziej jak za kazdym razem bedziesz prowadzil do mechanika.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
Ostatnio zmieniony przez udi 18-01-2010, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Devill 
Forumowicz


Auto: 3000gt x2 TT 91 & SL 95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 306
Skąd: Z daleka
Wysłany: 17-01-2010, 17:52   

u mnie był kiedyś problem z odpaleniem, okazało się, że padł czujnik przy rozrządzie :roll:
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 18-01-2010, 17:41   

hubert_galant napisał/a:
Cytat:
Chcialbym tez dac wskazowke dla mojego bardzo dobrego mechanika,


widzę że baaardzo dobry mechanik jak klient ma mu mówić sugestie! lepiej w takim razie spytaj się kogoś z forum czy mają dobrego mechanika od Miśków i tam się skieruj będzie lepiej i bezpieczniej dla GTO


Nie mieszkam w Polsce, a zalezy mi na czasie jak najszybciej go naprawic, dlatego chce odrazu powiedziec co moglo zostac zepsute co przyspieszylo by naprawe.

Devill napisał/a:
u mnie był kiedyś problem z odpaleniem, okazało się, że padł czujnik przy rozrządzie :roll:



Dziekuje wszystkim za wszystkie odpowiedzi, zobaczymy co to bedzie dzis wieczorem sprawdze co sie dzieje , oby to tylko akumulator. Jesli ktos mial takie problemy wczesniej lub wie oco moze chodzic to prosilbym o odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-2010, 21:58   

Cytat:
wyleciala guma ktora laczy chlodnice z czyms tam, no niewiem za bardzo mam tylko 17 lat.


bez urazy ale coś mi tu nie pasuje. masz 17 lat. chcesz kupić samochód który będzie dla Ciebie morderstwem, do tego dodajesz że masz bardzo dobrze płatną pracę. jedno wyklucza drugie. wiem nie moja sprawa ale to mnie zaskakuje! sorry za OT
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 18-01-2010, 22:45   

hubert_galant napisał/a:
Cytat:
wyleciala guma ktora laczy chlodnice z czyms tam, no niewiem za bardzo mam tylko 17 lat.


bez urazy ale coś mi tu nie pasuje. masz 17 lat. chcesz kupić samochód który będzie dla Ciebie morderstwem, do tego dodajesz że masz bardzo dobrze płatną pracę. jedno wyklucza drugie. wiem nie moja sprawa ale to mnie zaskakuje! sorry za OT



Bo Ci sie tak wydaje bo takie sa polskie realia ze zaden 17 latek nie pomyslalby nawet o takim samochodzie co :lol:


Nie mieszkam w polsce panowie :badgrin:
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 19-01-2010, 10:49   

Od sprawdzenia akumulatora powinieneś zacząć to podstawowa sprawa, akumulator wyładowuje się z czasem jak jest nie używany, dodatkowo alarm czerpie prąd z aku na okrągło wystarczy że auto postoi jakiś czas i będziesz miał brak prądu, druga sprawa to odradzam kupowanie auta po przegrzaniu bo może cie czekać kilka dość drogich napraw.
_________________
www.3000gt-forum.cba.pl
 
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 23-01-2010, 23:04   

Auto chodzi, akumulator byl dead, nastepny problem ze sie grzeje zbytnio niewiem o co moze chodzic czekam na tate moze cos sie poradzi, ogolnie dziekuje wszystkim za odpowiedzi ;)
Ostatnio zmieniony przez lukas 11-02-2010, 19:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kain 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000gt (stealth)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-01-2010, 09:41   

Ja miałem problem z olejową cześcią chłodnicy w moim bo mam automat i jak chciałem poszaleć to sie robiło dosyć gorąco odkamienianie chłodnicy pomogło jak zlewałem do kuwety popłuczyny to wyglądały jak budyń. Tylko trzeba kontrolować czy nie była zalepiana takimi badziewiami w proszku ze stacji za 5zł przez poprzedniego właściciela jesli mu ciekła bo zacznie znowu cieknąć.
Mi płukanie pomogło - Taki środek Flush-cośtam ;) za kilkanaście zł ja kupiłem 3 żeby to zrobić dokładnie i ze 2x5l bo trzeba to dopełnić wodą dest przy płukaniu.
Gdzieś w okolicach Warszawy jest firma która kompleksowo czyści chłodnice ta usługa to sie chyba HOTFLUSH nazywa ale głowy sobie nie dam uciąć.
Pozdr zawsze to jakiś pomysł...
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 24-01-2010, 19:48   

Widze ze poprzedni mechanik najpierw upiera sie ze wentylator padl a pozniej stwierdza ze moze chlodnica przypchana(grunt to zdecydowanie).
Przyczyn moze byc kilka:

- Najpierw sprawdz wentylator-- podlach go bezposrednio do akumulatora i bedziesz wiedzial czy padl czy nie!!!!!
- Mogly czujniki temperatury poleciec te dwa co sa na dole chlodnicy na srodku.To one wlasnie zalaczaja wentylator ,jeden przy 95stopniach a drugi chyba jak dobrze pamietam 105. A wiadomo jezeli silnik byl przegrzewany to czujniki moga szybko poleciec
- "bloto" w chlodnicy -- przeplukac chlodnice,bo jezeli cos tam jest to moze przytykac dojscie plynu do czujnikow i po prostu nie zalaczaja.
- A jeszcze powodem moze byc nie otwierajacy sie termostat.Objaw to bardzo goracy silnik a chlodnica zimna
- Pompa wody padnieta.Rzadko sie zdarza ale istnieje taka mozliwosc.Najczestrzy objaw to brak ogrzewania w samochodzie

Ja stawiam na czujniki lub wentylator

"Czy po wymianie wentylatora bedzie utrzymywal dobra temp?."
Jak sie bedzie krecil to moze i tak pod warunkiem ze czujniki beda nim dobrze sterowac
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.