 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zbyt czułe wspomaganie |
Autor |
Wiadomość |
rmx2rmx
Nowy Forumowicz
Auto: Galant '99 2.5 V6 24V sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Ostrowiec Świętkrzyski
|
Wysłany: 19-01-2010, 23:19
|
|
|
mitsu_pl
Witam cię gorąco. Obroty auta reguluje ECU a rosną ponieważ gdy manewrujemy lub np. włączasz duże odbiorniki prądu (światła itp. itd.) obciążasz silnik na wolnych obrotach, a ECU chcąc zapobiec spadku obrotów podwyższa je. A co do tego że nie ma na pompie wspomagania żadnych zaworów to masz racje, ale nie jest powiedziane że w środku także nie ma zaworu - ja wręcz jestem przekonany że jest i ten kabel właśnie służy do tego o czym pisałem poprzednio. Nie mam 100% pewności ponieważ pompy nie rozbierałem na części pierwsze ale myślę że tak jest. Jutro to zresztą sprawdzę. Jeśli wiesz dokładnie co jest w pompie wspomagania to napisz - człowiek uczy się całe życie. |
_________________ Pozdrowienia z krainy scyzoryków i latających siekier |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 20-01-2010, 01:16
|
|
|
tak się składa, że w swoim E88A przerabialiśmy problem braku wspomagania, rozebraliśmy 3 pompy wspomagania i z nich złożyliśmy jedną dobrą. Zapewniam Cię, że ten czujniczek służy do podnoszenia obrotów na postoju, jeżeli nie wierzysz, zrób proste doświadczenie. Pokręć kierownicą w miejscu z podłączonym kabelkiem, później z odłączonym |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
wojtek1503
Nowy Forumowicz Wojtek

Auto: Galant `93 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 10 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 24-01-2010, 15:50
|
|
|
[quote="pipi_ja"] rmx2rmx napisał/a: | Święte słowa. Kiedyś już na forum był poruszany ten temat i było pisane o tym przewodzie. Nie wyobrażam sobie jakby wspomaganie miało działać z taką samą siłą na postoju i jadąc np 100km/h.
Tak jak pisali koledzy wcześniej, polikwiduj luzy i zobacz. Jak sie nie poprawi to wtedy możesz szukać przyczyny w prądach.
Pozdrawiam. |
Niestety u mnie działa tak samo na parkingu i przy 100km/h - luzów brak więc będę szukać dalej |
|
|
|
 |
|
|