Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zbyt czułe wspomaganie
Autor Wiadomość
rmx2rmx 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant '99 2.5 V6 24V sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: Ostrowiec Świętkrzyski
Wysłany: 19-01-2010, 23:19   

mitsu_pl
Witam cię gorąco. Obroty auta reguluje ECU a rosną ponieważ gdy manewrujemy lub np. włączasz duże odbiorniki prądu (światła itp. itd.) obciążasz silnik na wolnych obrotach, a ECU chcąc zapobiec spadku obrotów podwyższa je. A co do tego że nie ma na pompie wspomagania żadnych zaworów to masz racje, ale nie jest powiedziane że w środku także nie ma zaworu - ja wręcz jestem przekonany że jest i ten kabel właśnie służy do tego o czym pisałem poprzednio. Nie mam 100% pewności ponieważ pompy nie rozbierałem na części pierwsze ale myślę że tak jest. Jutro to zresztą sprawdzę. Jeśli wiesz dokładnie co jest w pompie wspomagania to napisz - człowiek uczy się całe życie.
_________________
Pozdrowienia z krainy scyzoryków i latających siekier ;)
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 20-01-2010, 01:16   

tak się składa, że w swoim E88A przerabialiśmy problem braku wspomagania, rozebraliśmy 3 pompy wspomagania i z nich złożyliśmy jedną dobrą. Zapewniam Cię, że ten czujniczek służy do podnoszenia obrotów na postoju, jeżeli nie wierzysz, zrób proste doświadczenie. Pokręć kierownicą w miejscu z podłączonym kabelkiem, później z odłączonym ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
wojtek1503 
Nowy Forumowicz
Wojtek


Auto: Galant `93 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 10
Skąd: Łomża
Wysłany: 24-01-2010, 15:50   

[quote="pipi_ja"]
rmx2rmx napisał/a:
Święte słowa. Kiedyś już na forum był poruszany ten temat i było pisane o tym przewodzie. Nie wyobrażam sobie jakby wspomaganie miało działać z taką samą siłą na postoju i jadąc np 100km/h.
Tak jak pisali koledzy wcześniej, polikwiduj luzy i zobacz. Jak sie nie poprawi to wtedy możesz szukać przyczyny w prądach.
Pozdrawiam.

Niestety u mnie działa tak samo na parkingu i przy 100km/h - luzów brak więc będę szukać dalej :-X
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.