Prośba o diagnozę mrugania |
Autor |
Wiadomość |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 20-01-2010, 16:50 Prośba o diagnozę mrugania
|
|
|
hej wszystkim. Pokrótce przypomnę o co chodziło. Autko odpala ok i w momencie wyłączania ssania zaczynają zdychać gary. Wymieniłem filtr paliwa,powietrza,świece i przewody,pompa wygląda na ok bo chodzi, i dalej to samo. Zrobiłem dzisiaj to mruganie które polecił kolega pawelsonx, więc jeśli ktoś z tego coś zrozumie to proszę o pomoc.(gdyby nagranie było lipne to dajcie znać i coś wykombinuję)
http://www.youtube.com/watch?v=wThCOpfAGbQ |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2010, 16:59
|
|
|
Błąd 51 pierwszy według tego wystarczy kilka sekund bo masz jeden błąd który się zapętla. ale nie wiem za co jest odpowiedzialny poszukaj. albo niech ktoś podpowie. Masz ABS? |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 20-01-2010, 17:20
|
|
|
mam ABS, który jak dotąd działał, ale nawet gdyby coś z nim to raczej nie miałoby to wpływu na pracę silnika ale fakt że ta pierwsza migająca kontrolka to od ABS-u |
|
|
|
 |
l_i_p_a
Mitsumaniak

Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 93 Skąd: Płock/Warszawa
|
Wysłany: 20-01-2010, 17:32
|
|
|
Pierwsza kontrolka od lewej wymrygyje błąd 51. nic innego nie jestem w stanie pomóc. |
_________________
Made in Japan
 |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 20-01-2010, 17:33
|
|
|
jak tak ci mrugają te kontrolki to raczej wszystko masz ok. |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 20-01-2010, 18:12
|
|
|
To teraz nie wiem czy się cieszyć bo dalej jestem w kropce i nie wiem czego jeszcze się czepić co by dojść z autem do ładu. Mimo to dziękuje wszystkim za zainteresowanie i gdyby się coś jeszcze nasunęło to piszcie śmiało. |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 20-01-2010, 19:00
|
|
|
a silniczek krokowy sprawdzałeś??? |
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 20-01-2010, 20:09
|
|
|
nie sprawdzałem, a można jakoś domowym sposobem? czy jednak warsztat mnie nie ominie |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
banzai54
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: chełm
|
Wysłany: 20-01-2010, 23:22
|
|
|
Jak to od czego? Ta z lewej jest kontrolką ABS, a z prawej kontrolka od komputera głównego.
Główny ecu nie pokazuje żadnych błędów, więc to co się dzieje u Ciebie to raczej nie jest winą elektryki, może coś mechanicznego. A ABS na pewno działa? Błąd 51 to "valve power supply" coś z zasilaniem absu dzieje się nie tak, zajrzyj pod wtyczkę może zaśniedziała. |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
|
|
|
 |
walker1980
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 33 Skąd: głogów
|
Wysłany: 21-01-2010, 15:23
|
|
|
w zeszłym roku wymieniałem czujnik ABS bo nie działał a mimo to przejeździłem ponad pół roku więc nawet gdyby coś z nim to nie rzutuje to na pracę silnika, a co do tego silniczka krokowego to on chyba jest odpowiedzialny za niskie obroty a gdy auto zaczyna mi gasnąć to nawet na wysokich obrotach nie mogę go wyratować. I jeszcze pytanko :
czy sonda lambda mogła by być przyczyną takich objawów?(choć powinno wyjść na mruganiu)
i czy przy samej pompie paliwa jest coś co da się przeczyścić a mogło by hamować właściwy przepływ |
|
|
|
 |
tadek-l
Mitsumaniak tadek-l
Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 21-01-2010, 20:22
|
|
|
Miałem podobnie w swojej sigmie. Po wymianie filtra powietrza oraz uszczelnienia dolotu powietrza jest wszystko O.K. |
_________________ tadek-l tel 794228098 |
|
|
|
 |
gigant87
Mitsumaniak

Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Posty: 1877 Skąd: OOL & DW
|
Wysłany: 21-01-2010, 21:19
|
|
|
Może ten czujnik ABS tak miga, bo nie skasowałeś poprzedniego błędu.
Jak będzie ciepły silnik, to otwórz maskę, pododawaj trochę gazu i posłuchaj, czy rzeczywiście nie łapie jakiegoś lewego powietrza etc. |
_________________ Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB
Obecnie: F34 |
|
|
|
 |
banzai54
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 19 Skąd: chełm
|
Wysłany: 21-01-2010, 21:57
|
|
|
Nie wiem jak w Carismie, ale w passacie b3 przy pompie są siteczka, tutaj zapewne też. Jeździłeś na ukraińskim paliwie? Mój passek jeździł i rozpuściły się gumki na których chodziła pompa, czasem działało wszystko okej, a czasem gasnął przy dodawaniu gazu i różnych innych. Jak masz czas to dobierz się do tej pompy i zajrzyj, albo podjedź do jakiegoś mechanika niech zmierzy wydajność pompy. |
|
|
|
 |
|