Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o diagnozę mrugania
Autor Wiadomość
walker1980 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: głogów
Wysłany: 20-01-2010, 16:50   Prośba o diagnozę mrugania

hej wszystkim. Pokrótce przypomnę o co chodziło. Autko odpala ok i w momencie wyłączania ssania zaczynają zdychać gary. Wymieniłem filtr paliwa,powietrza,świece i przewody,pompa wygląda na ok bo chodzi, i dalej to samo. Zrobiłem dzisiaj to mruganie które polecił kolega pawelsonx, więc jeśli ktoś z tego coś zrozumie to proszę o pomoc.(gdyby nagranie było lipne to dajcie znać i coś wykombinuję)
http://www.youtube.com/watch?v=wThCOpfAGbQ
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 20-01-2010, 16:59   

Błąd 51 pierwszy według tego wystarczy kilka sekund bo masz jeden błąd który się zapętla. ale nie wiem za co jest odpowiedzialny poszukaj. albo niech ktoś podpowie. Masz ABS?
_________________

Made in Japan

 
 
 
walker1980 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: głogów
Wysłany: 20-01-2010, 17:20   

mam ABS, który jak dotąd działał, ale nawet gdyby coś z nim to raczej nie miałoby to wpływu na pracę silnika ale fakt że ta pierwsza migająca kontrolka to od ABS-u
 
 
l_i_p_a 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.3 12V 94r swap 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 93
Skąd: Płock/Warszawa
Wysłany: 20-01-2010, 17:32   

Pierwsza kontrolka od lewej wymrygyje błąd 51. nic innego nie jestem w stanie pomóc.
_________________

Made in Japan

 
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 20-01-2010, 17:33   

jak tak ci mrugają te kontrolki to raczej wszystko masz ok.
 
 
walker1980 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: głogów
Wysłany: 20-01-2010, 18:12   

To teraz nie wiem czy się cieszyć bo dalej jestem w kropce i nie wiem czego jeszcze się czepić co by dojść z autem do ładu. Mimo to dziękuje wszystkim za zainteresowanie i gdyby się coś jeszcze nasunęło to piszcie śmiało.
 
 
chmielu115 
Forumowicz

Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 104
Skąd: DZG (ZGORZELEC)
Wysłany: 20-01-2010, 19:00   

a silniczek krokowy sprawdzałeś???
 
 
walker1980 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: głogów
Wysłany: 20-01-2010, 20:09   

nie sprawdzałem, a można jakoś domowym sposobem? czy jednak warsztat mnie nie ominie
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 20-01-2010, 23:04   

są dwie żółte kontrolki
ta po lewej od czego jest? a ta po prawej?
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
banzai54 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: chełm
Wysłany: 20-01-2010, 23:22   

Jak to od czego? Ta z lewej jest kontrolką ABS, a z prawej kontrolka od komputera głównego.
Główny ecu nie pokazuje żadnych błędów, więc to co się dzieje u Ciebie to raczej nie jest winą elektryki, może coś mechanicznego. A ABS na pewno działa? Błąd 51 to "valve power supply" coś z zasilaniem absu dzieje się nie tak, zajrzyj pod wtyczkę może zaśniedziała.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 20-01-2010, 23:37   

Sprawdź dobrze ten ABS.
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
walker1980 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 1996r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: głogów
Wysłany: 21-01-2010, 15:23   

w zeszłym roku wymieniałem czujnik ABS bo nie działał a mimo to przejeździłem ponad pół roku więc nawet gdyby coś z nim to nie rzutuje to na pracę silnika, a co do tego silniczka krokowego to on chyba jest odpowiedzialny za niskie obroty a gdy auto zaczyna mi gasnąć to nawet na wysokich obrotach nie mogę go wyratować. I jeszcze pytanko :
czy sonda lambda mogła by być przyczyną takich objawów?(choć powinno wyjść na mruganiu)
i czy przy samej pompie paliwa jest coś co da się przeczyścić a mogło by hamować właściwy przepływ
 
 
tadek-l 
Mitsumaniak
tadek-l

Auto: sigma kombi 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 21-01-2010, 20:22   

Miałem podobnie w swojej sigmie. Po wymianie filtra powietrza oraz uszczelnienia dolotu powietrza jest wszystko O.K.
_________________
tadek-l tel 794228098
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 21-01-2010, 21:19   

Może ten czujnik ABS tak miga, bo nie skasowałeś poprzedniego błędu.

Jak będzie ciepły silnik, to otwórz maskę, pododawaj trochę gazu i posłuchaj, czy rzeczywiście nie łapie jakiegoś lewego powietrza etc.
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
banzai54 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: chełm
Wysłany: 21-01-2010, 21:57   

Nie wiem jak w Carismie, ale w passacie b3 przy pompie są siteczka, tutaj zapewne też. Jeździłeś na ukraińskim paliwie? Mój passek jeździł i rozpuściły się gumki na których chodziła pompa, czasem działało wszystko okej, a czasem gasnął przy dodawaniu gazu i różnych innych. Jak masz czas to dobierz się do tej pompy i zajrzyj, albo podjedź do jakiegoś mechanika niech zmierzy wydajność pompy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.