[3.0] POMOCY! kupiłem auto i stoi |
Autor |
Wiadomość |
MACIEK1_2008
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 44 Skąd: Sosnówka
|
Wysłany: 18-01-2010, 00:43
|
|
|
Foty
 |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 18-01-2010, 22:28
|
|
|
Otwory przy przepustnicy A i E są zaślepione, nie ssie nimi lewego powietrza? U mnie w tym miejscu mam trzy przewody założone
Czerwony i brązowy przewód-te podczepione do cewki do czego one są?
Tu masz opis jak ustawić przepustnicę i TPS
http://forum.mitsumaniaki...e7ec5f6b72aa0c3 |
Ostatnio zmieniony przez 1405 18-01-2010, 23:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MACIEK1_2008
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 44 Skąd: Sosnówka
|
Wysłany: 18-01-2010, 23:15
|
|
|
te podczepione do cewki są podczepione chyba pod instalacje gazową czerwony idzie przez bezbiecznik a ten drugi gdzieś w wiązke od LPG
 |
Ostatnio zmieniony przez MACIEK1_2008 18-01-2010, 23:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 18-01-2010, 23:18
|
|
|
MACIEK1_2008 napisał/a: | te podczepione do cewki to podejrzewam że od immobilizera |
To może spróbuj go na próbę odłączyć...może to urządzenie zakłóca pracę cewki...
Zwłaszcza że jest jakoś dziwnie chyba podłączony. Z fotki wydaje mi się że jest równolegle a prawidłowo powinien być chyba wpięty szeregowo i ma w ten sposób odcinać zapłon a nie zwierać oba przewody cewki razem |
|
|
|
 |
MACIEK1_2008
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 44 Skąd: Sosnówka
|
Wysłany: 20-01-2010, 00:39
|
|
|
Regulacje TPS nie pomogły,próbowałem tak jak opisane w podany linku i kręciłem na zapalonym silniku i zadnej poprawy
I zauwarzyłem że bije iskra na cewce zapłonowej przy kapturku od przewodu,tak jak i na nowym przewodzie tak samo na starym iskra bije bokiem w cewkę zapłonową |
|
|
|
 |
grzesiek mic
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 1 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 4 Skąd: Garbatka Letnisko
|
Wysłany: 20-01-2010, 04:57
|
|
|
masz przyczynę usuń to umyj osusz wymień |
_________________ grzesiekmic |
|
|
|
 |
1405
Forumowicz
Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 301 Skąd: Dorohusk
|
Wysłany: 20-01-2010, 17:42
|
|
|
MACIEK1_2008 napisał/a: | Regulacje TPS nie pomogły,próbowałem tak jak opisane w podany linku i kręciłem na zapalonym silniku i zadnej poprawy
I zauwarzyłem że bije iskra na cewce zapłonowej przy kapturku od przewodu,tak jak i na nowym przewodzie tak samo na starym iskra bije bokiem w cewkę zapłonową |
Coś takiego... może to być wilgotna cewka ale takie objawy by były gdybyś cewkę polał wodą, może warto by było sprawdzić czy prawidłowo jest ustawiony aparat zapłonowy...chodzi mi o to czy w chwili indukcji iskry palec rozdzielacza znajduje się na przeciwko odpowiedniego styku w kopułce. Jak coś tam jest nie tak to iskra zamiast walić przewodem do świecy a dalej bum w cylindrze... nie ma gdzie się podziać i szuka innego ujścia-w tym przypadku idzie po cewce na skróty do masy
Jeżeli chodzi o przepustnicę.Po złożeniu wszystkiego niczym nie kręcisz na pracującym silniku. Jedynie zostaje korekcja śrubka w przepustnicy wolnych obrotów...W załączonym opisie nie jest jasno napisane TPS ustawiasz podkładając miedzy zderzak a przepustnicę szczelinomierz 0.65mm-taka jest wymagana szczelina do przełączenia z wolnych obrotów na pracę z lambdą(przełamane i złożone do kupy 3 żyletki dają odpowiednia grubość)
[ Dodano: 21-01-2010, 17:24 ]
MACIEK1_2008 napisał/a: | te podczepione do cewki są podczepione chyba pod instalacje gazową czerwony idzie przez bezbiecznik a ten drugi gdzieś w wiązke od LPG
| To zasilanie i sygnał obrotów do instalacji LPG...Jak centralka od gazu jest w porządku nie powinno to powodować problemów. |
|
|
|
 |
MACIEK1_2008
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 44 Skąd: Sosnówka
|
Wysłany: 21-01-2010, 23:16
|
|
|
Cewka już sprawna,iskra nie bije a poprawy BRAK |
|
|
|
 |
|