Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0] POMOCY! kupiłem auto i stoi
Autor Wiadomość
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 18-01-2010, 00:43   

Foty





 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 18-01-2010, 22:28   

Otwory przy przepustnicy A i E są zaślepione, nie ssie nimi lewego powietrza? U mnie w tym miejscu mam trzy przewody założone :?:
Czerwony i brązowy przewód-te podczepione do cewki do czego one są?
Tu masz opis jak ustawić przepustnicę i TPS
http://forum.mitsumaniaki...e7ec5f6b72aa0c3
Ostatnio zmieniony przez 1405 18-01-2010, 23:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 18-01-2010, 23:15   

te podczepione do cewki są podczepione chyba pod instalacje gazową czerwony idzie przez bezbiecznik a ten drugi gdzieś w wiązke od LPG

Ostatnio zmieniony przez MACIEK1_2008 18-01-2010, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 18-01-2010, 23:18   

MACIEK1_2008 napisał/a:
te podczepione do cewki to podejrzewam że od immobilizera

To może spróbuj go na próbę odłączyć...może to urządzenie zakłóca pracę cewki... :?:
Zwłaszcza że jest jakoś dziwnie chyba podłączony. Z fotki wydaje mi się że jest równolegle a prawidłowo powinien być chyba wpięty szeregowo i ma w ten sposób odcinać zapłon a nie zwierać oba przewody cewki razem :?
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 20-01-2010, 00:39   

Regulacje TPS nie pomogły,próbowałem tak jak opisane w podany linku i kręciłem na zapalonym silniku i zadnej poprawy :-X
I zauwarzyłem że bije iskra na cewce zapłonowej przy kapturku od przewodu,tak jak i na nowym przewodzie tak samo na starym iskra bije bokiem w cewkę zapłonową
 
 
 
grzesiek mic 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 1 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Garbatka Letnisko
Wysłany: 20-01-2010, 04:57   

masz przyczynę usuń to umyj osusz wymień
_________________
grzesiekmic
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 20-01-2010, 17:42   

MACIEK1_2008 napisał/a:
Regulacje TPS nie pomogły,próbowałem tak jak opisane w podany linku i kręciłem na zapalonym silniku i zadnej poprawy :-X
I zauwarzyłem że bije iskra na cewce zapłonowej przy kapturku od przewodu,tak jak i na nowym przewodzie tak samo na starym iskra bije bokiem w cewkę zapłonową

Coś takiego... :? może to być wilgotna cewka ale takie objawy by były gdybyś cewkę polał wodą, może warto by było sprawdzić czy prawidłowo jest ustawiony aparat zapłonowy...chodzi mi o to czy w chwili indukcji iskry palec rozdzielacza znajduje się na przeciwko odpowiedniego styku w kopułce. Jak coś tam jest nie tak to iskra zamiast walić przewodem do świecy a dalej bum w cylindrze... nie ma gdzie się podziać i szuka innego ujścia-w tym przypadku idzie po cewce na skróty do masy :?:
Jeżeli chodzi o przepustnicę.Po złożeniu wszystkiego niczym nie kręcisz na pracującym silniku. Jedynie zostaje korekcja śrubka w przepustnicy wolnych obrotów...W załączonym opisie nie jest jasno napisane TPS ustawiasz podkładając miedzy zderzak a przepustnicę szczelinomierz 0.65mm-taka jest wymagana szczelina do przełączenia z wolnych obrotów na pracę z lambdą(przełamane i złożone do kupy 3 żyletki dają odpowiednia grubość)

[ Dodano: 21-01-2010, 17:24 ]
MACIEK1_2008 napisał/a:
te podczepione do cewki są podczepione chyba pod instalacje gazową czerwony idzie przez bezbiecznik a ten drugi gdzieś w wiązke od LPG
To zasilanie i sygnał obrotów do instalacji LPG...Jak centralka od gazu jest w porządku nie powinno to powodować problemów.
 
 
 
MACIEK1_2008 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3000 V6 90r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Sosnówka
Wysłany: 21-01-2010, 23:16   

Cewka już sprawna,iskra nie bije a poprawy BRAK :x
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.