Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o Eclipse
Autor Wiadomość
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 23-01-2010, 01:02   

Cliber, tak otym mi sie pomyslało jak przeczytałem wiela momentu hehehe
xjacobs, diesel tez V8 :D
 
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 25-01-2010, 16:30   

Ale Cliperkow nie ma w dieslu niestety tym bardziej V8, a jakiś moment wyciągnąć z nich się chyba da...
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 26-01-2010, 02:02   

jezeli mowa o zmianie mocy silnika i innych kombinacjach to indywidualnie morzesz zrobic ecli na ON
Cliber napisał/a:
Ale Cliperkow nie ma w dieslu niestety

:D 2 sztuki na allegro sa !!
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 26-01-2010, 10:51   

Niestety Panowie silniki w Ecli sa ciezkie w modyfikacji to nie Honda bez $$$$$erca duzo nie da sie zrobic
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2010, 11:41   

Cliber, a co Ty się tak tego turbo boisz? Ja mam 1g gst i nie narzekam:
Spalanie (normalne użytkowanie):
- trasa 8-9l/100 (czasem nawet poniżej 8)
- miasto 11-13 l/s
- a przy "zabawie" - to jak z wesołym miasteczkiem - bawisz się płacisz :D
a co do części to ceny są porównywalne z Gs'em / ewentualnie czasem trzeba dłużej poszukać, ale wszystko się znajdzie
No i o więcej kunióf w gst jest dużo łatwiej niż w gs :twisted:
 
 
Cliber 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 17
Skąd: Koluszki
Wysłany: 28-01-2010, 17:12   

Wojtas gst, mam obawy że jak coś się posypie w moim turbo to trzeba będzie słono płacic. A nie orientujesz się jaka jest różnica w cześciach między Ecli bez turbo a Ecli turbo, chozi mi tu o 2-gą generacje.
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2010, 17:40   

jeżeli kupisz zadbany egzemplarz i będziesz prawidłowo eksploatował silnik z turbosprężarką to nic Ci się nie będzie strasznego działo.. często przyczyną zarżnięcia takich silników jest właśnie nieprawidłowe użytkowanie np. katowanie, gdy jest nierozgrzany lub wyłączanie silnika bezpośrednio po katach bez odczekania tych paru minut...
a co do informacji na temat różnych modeli to najlepiej poszukaj na forach internetowych dotyczących konkretnie 1 modelu..
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-02-2010, 10:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 29-01-2010, 22:48   

Cliber, jak chcesz cos wiedziec o Eclipse niezaleznie od generacji to napisz do mnie na PW :D
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-01-2010, 09:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2010, 16:20   

ja też na początku szukałem GSa, (GST kupiłem właściwie przez przypadek) i myślałem że turbo to nie dla mnie, ale powiem Ci że pluł bym sobie w brodę gdybym wybrał wersję N/A.
to jest tak jak ze wszystkim, czyli apetyt rośnie w miarę jedzenia hah.. jak się nim przejechałem to byłem w niebo wzięty, a teraz żałuję że mam GST a nie GSX, bo turbo fwd to jakaś porażka :butthead:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.