Pytania o Eclipse |
Autor |
Wiadomość |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 23-01-2010, 01:02
|
|
|
Cliber, tak otym mi sie pomyslało jak przeczytałem wiela momentu hehehe
xjacobs, diesel tez V8 |
|
|
|
 |
Cliber
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 25-01-2010, 16:30
|
|
|
Ale Cliperkow nie ma w dieslu niestety tym bardziej V8, a jakiś moment wyciągnąć z nich się chyba da... |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 26-01-2010, 02:02
|
|
|
jezeli mowa o zmianie mocy silnika i innych kombinacjach to indywidualnie morzesz zrobic ecli na ON
Cliber napisał/a: | Ale Cliperkow nie ma w dieslu niestety |
2 sztuki na allegro sa !! |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 26-01-2010, 10:51
|
|
|
Niestety Panowie silniki w Ecli sa ciezkie w modyfikacji to nie Honda bez $$$$$erca duzo nie da sie zrobic |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2010, 11:41
|
|
|
Cliber, a co Ty się tak tego turbo boisz? Ja mam 1g gst i nie narzekam:
Spalanie (normalne użytkowanie):
- trasa 8-9l/100 (czasem nawet poniżej
- miasto 11-13 l/s
- a przy "zabawie" - to jak z wesołym miasteczkiem - bawisz się płacisz
a co do części to ceny są porównywalne z Gs'em / ewentualnie czasem trzeba dłużej poszukać, ale wszystko się znajdzie
No i o więcej kunióf w gst jest dużo łatwiej niż w gs |
|
|
|
 |
Cliber
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Calibra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 17 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:12
|
|
|
Wojtas gst, mam obawy że jak coś się posypie w moim turbo to trzeba będzie słono płacic. A nie orientujesz się jaka jest różnica w cześciach między Ecli bez turbo a Ecli turbo, chozi mi tu o 2-gą generacje. |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:40
|
|
|
jeżeli kupisz zadbany egzemplarz i będziesz prawidłowo eksploatował silnik z turbosprężarką to nic Ci się nie będzie strasznego działo.. często przyczyną zarżnięcia takich silników jest właśnie nieprawidłowe użytkowanie np. katowanie, gdy jest nierozgrzany lub wyłączanie silnika bezpośrednio po katach bez odczekania tych paru minut...
a co do informacji na temat różnych modeli to najlepiej poszukaj na forach internetowych dotyczących konkretnie 1 modelu.. |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-02-2010, 10:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 29-01-2010, 22:48
|
|
|
Cliber, jak chcesz cos wiedziec o Eclipse niezaleznie od generacji to napisz do mnie na PW |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-01-2010, 09:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2010, 16:20
|
|
|
ja też na początku szukałem GSa, (GST kupiłem właściwie przez przypadek) i myślałem że turbo to nie dla mnie, ale powiem Ci że pluł bym sobie w brodę gdybym wybrał wersję N/A.
to jest tak jak ze wszystkim, czyli apetyt rośnie w miarę jedzenia hah.. jak się nim przejechałem to byłem w niebo wzięty, a teraz żałuję że mam GST a nie GSX, bo turbo fwd to jakaś porażka |
|
|
|
 |
|