Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Po tankowaniu do pełna wskazówką paliwa pokaz
Autor Wiadomość
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 26-01-2010, 16:54   [Cari 1.8 GDI] Po tankowaniu do pełna wskazówką paliwa pokaz

Witam.

Bardzo proszę o pomoc w temacie. Kupiłem we wrześniu carisme 1.8 GDI 98r i od początku przy tankowaniu do pełna wskaźnik poziomu pokazuje pól baku. W miarę jezdzenia wskaźnik opada w dół do zera ale tak na prawdę nie wiem czy mam jeszcze pól baku czy już faktycznie zero.
Jak tankuje gdy wskazówką pokazuje zero to za jakieś 30 l około 100-120zl.

Czy da się ten problem rozwiązać samemu czy konieczna jest wizyta u mechanika.
Podkreślam ze kiepski ze mnie mechanik ale szybko uczacy się.

Help
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
ukrafal
[Usunięty]

  Wysłany: 26-01-2010, 17:23   

Witam.
W Cari masz 60 litrowy zbiornik paliwa ,skoro piszesz ze tankujesz 30 litrow mozesz spokojnie dalej jezdzic ale z opamietaniem.

Prawdopodobnie bedziesz mial zawieszony plywak w zbiorniku paliwa mozna to samemu zrobic ale jest z tym troche roboty radzilbym wizyte u mechanika.
Pozdrawiam
 
 
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 26-01-2010, 17:37   

No to lipa. Czyli rozumiem ze nie da się tam dostać jakoś od siedzenia z tylu ?
A ktoś wie jaki będzie mniej wiecej koszt takiej naprawy ?
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-01-2010, 18:31   

zawieszsza ci się plywak w zbiorniku - musisz sie do niego dobrac i go przeczyścic - czasami brudem podchodzi i takie cyrki sie dzieją. Przyczyne znajdziesz na plywaku przy pompie paliwa - pod tylnym siedziskiem pod wykladzina przykryta taka czarna plytka przykrecona na 4 sruby i lbie krzyzowym.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 26-01-2010, 18:46   

Jesli to tylko tyle to byłoby fajnie. Jak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł to proszę pisać , a to sprawdze w najbliższym czasie i dam znać czy pomogło :)
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
ukrafal
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 07:11   

Dokladnie dostaniesz sie tam jak pisze kolega tyskirulez, a reszta zalezy juz od Ciebie czy wyczyscisz .
Pozdrawiam :biggrin:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-01-2010, 08:57   

Robson86 napisał/a:
przy pompie paliwa - pod tylnym siedziskiem pod wykladzina przykryta taka czarna plytka przykrecona na 4 sruby i lbie krzyzowym.
Dokładnie, a pod tą płytką znajduje się zespół pompki z pływakiem, wkręconej na duża czarną nakrętke, która zazwyczaj bardzo wartko się odkręca, trzeba odpiąć przewody paliwowe, kostke elektryczną, no i najlepiej wygiąć sobie z płaskownika klucz w kształcie litery U, aby móć odkręcić a później zakręcić tą nakrętke, po odkreceniu trzeba bardzo delkatnie wyciągać zespół pompki z pływakiem, aby nie uszkodzić pływaka, montaż w odwrotnej kolejności ;-) P.S. przy wkreceniu nakrętki wkręcaj ja na początku palcami, najważniejsze aby równo była ułożona i nie poszła krzywo bo może pęknąć, zwróć także uwage na to czy uszczelka od zespołu pływaka i pompki będzie dobrze siedziała, najlepej zrobić to we 2 osoby, jedna osoba delikatnie dociska Ci pompke z pływakiem, a ty nakretke dokręcasz, wtedy jest wieksza pewnosc ze uszczelka dobrze siadzie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 28-01-2010, 11:38   

witam,

No wiec sie dobralem do tego ustrojstwa. Oczywiscie "właz na 4 śrubki był pod siedzeniami"



odkrecilem i zobaczylem to czyli pompe z ta faktycznie BAAARDZOOOOO oporna zakretka:



wyciagnalem pompe. splawik i pomka czysciutka. Kabelek lekko sie zaklinowal wiec go odgialem. wyglada to tak.





Jak na moj gust mechanizm ok. Ale ciekaw jestem czy pompa jest dobrze ustawiona (tzn kat). Na pompie jest taka strzalka i nie jest to u mnie ustawione w kierunku jazdy(godz 12), tylko jest przekrecona na godz 10:30.

Wiec moze splawik sie gdzies klinuje o gabaryty baku paliwa ???? Nie mam pojecia.

help again i nie kazcie mi tej nakretki znowu odkrecac :)



p.s. Jestem młody i na autach się nie znam. Pompkę wyciągałem sam plus teściowa (trzymała później cały zespół pompy i pływaka) :) ))))
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-01-2010, 19:54   

tyskirulez, ta strzałka ma się pokrywać z oznaczeniem na zbiorniku
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 28-01-2010, 21:00   

nie zauwazylem nic takiego ale patrzac na zamocowanie przewodow i ich ograniczonych mozliwosci ruchowych to inaczej nie sie nie da. I jak pokrywe zdjalem to wlasnie tak bylo ustawione.
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
grynias 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: bory tucholskie
Wysłany: 29-01-2010, 18:47   

Jak możesz to napisz czy to co zrobiłeś pomogło na wskaźnik paliwa. Mam podobny problem.
 
 
tyskirulez 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Kraków/Bachowice
Wysłany: 29-01-2010, 18:58   

Nie działa. Jeszcze jak będę mial czas to ponownie to wykrece i wygne drut na którym jest zamontowany splawik. I będę testował w zbiorniki jakimś typu miednica czy działa.
_________________
Carisma 1.8 GDI | powoli naprawiam po poprzednim właścicielu :/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-01-2010, 19:05   

tyskirulez, nie wyginaj tego druta bo narobisz sobie szopek, moze plywak jest gdzies dziurawy, albo napekniety i wciaga paliwo i sam sie dociaza, sprawdz multimetrem na stykach jak pracuje potencjometr poziomu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Skrzypek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-09-2010, 10:22   

a ja mam pytanko z innej beczki...

zapala mi się podczas jazdy kontrolka paliwa, a paliwo mam i do rezerwy daleko. Miał ktoś z tym problem wcześniej?

Mam Cari 1.6 66KW z 96 r.
 
 
ukrafal
[Usunięty]

Wysłany: 17-09-2010, 18:35   

Na zakretach Ci sie zapala czy podczas normalnej jazdy?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.