nie równa praca silnik 2.0 16V 145 km4G63 (wersja EURO) |
Autor |
Wiadomość |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:10 nie równa praca silnik 2.0 16V 145 km4G63 (wersja EURO)
|
|
|
Witajcie,
problem następujący:
problem z odpalaniem(świece nowe,kable dobre,rozrusznik dobrze kręci);po odpaleniu jest nierówna praca silnika,przy dodaniu gazu nie schodzi z obrotów,przy silniku słychać jakby cykanie
Po waszych wcześniejszych poradach zrobiłem następujące rzeczy:
-wyczyściłem przepustnice
-wyczyściłem silniczek kroczkowy
i niestety nadal to samo?Może jakieś inne propozycje?Ile będzie mniej więcej remont silnika?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
kamil
Forumowicz
Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 243 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:30
|
|
|
Witaj po pierwsze robiłes cos przy rozrzadzie ?sprawdzałes błedy ecu ? najbardziej prawdopodobne ze jest uszkodzony silniczek krokowy |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:48
|
|
|
rancik, w tym silniku nie ma duzych problemow.
Sprawdz sobie szczelnosc dolotu bo to najczestsza przyczyna nierownych obrotow i falowania (tzw. lewe powietrze)
Cykanie to najprawdopodobniej popychacze zaworowe nagminna rzecz w tych silnikach ta sie to skasowac lub zmniejszyc w znacznym stopniu przez zastosowanie dobrego oleju (Valvoline MaxLive 10W40 lub jakis dobry olej Millersa)
Po czyszczeniu przepustnicy polecam regulacje biegu jalowego (srubka w przepustnicy)
Z dodatkow polecam sprawdzenie kata wyprzedzenia zaplonu (na 10 stopni)
Jak cos jeszcze to dawaj znac pytaj to podpowiem bo tez mam Ecli |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 31-01-2010, 13:31
|
|
|
Dzięki za odpowiedź,
nic nie robiłem z rozrządem,mieszkam w takiej miejscowości,że niestety nie ma stacji aby sprawdzić błędy ecu.
Co do oleju to silnik pobiera go normalnie,dziś sprawdzę śrubkę w przepustnicy może to cos pomoże.Doszło jeszcze duże kopcenie,co może być tego przyczyną? |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 31-01-2010, 14:30
|
|
|
Check Engine Ci sie swieci?? Po wlaczeniu zaplonu powinien sie zapalic a po chwili zgasnac jak tak nie masz to prawdopodobnie ktos mial z tym juz problem i taniej bylo wyjac zarowke i go sprzedac Posprawdzaj sobie to co Ci napisalem.
I jeszcze jedno oleju silnik nie ma prawa brac Jesli tak sie dzieje to sprawdz kompresje jesli bedzie dobra i olej nie dostaje sie do komory spalania przez pierscienie to zapewne to wina uszczelniaczy zaworowych czyli duzy problem to nie jest a naprawa maloinwazyjna
Na jaki kolor Ci kopci i czy czujesz z wydechu przepalony olej lub ubywa Ci plynu z ukladu chlodzenia?? |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-01-2010, 15:12
|
|
|
jak mu wolno schodzi z obrotów po dodaniu gazu na postoju to zle ustawil albo jest uszkodzony IPS ten jednopinowy przelacznik przy półksiężycu linki gazu na przepustnicy |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 31-01-2010, 16:51
|
|
|
Dym jest normalny i nie sierdzi olejem,tak ubywa mi płynu z układu chłodzenia. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-01-2010, 17:06
|
|
|
rancik napisał/a: | Dym jest normalny i nie sierdzi olejem,tak ubywa mi płynu z układu chłodzenia. |
Obawiam się, że uszczelka pod głowicą do wymiany. Płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i wyparowuje tworząc z tyłu specyficzny biały dym (parę wodną) i znikając z układu chłodzenia. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 31-01-2010, 19:50
|
|
|
ja bym jeszcze silniczek krokowy zobaczył Tykanie moze byc z krokowego swirujace obroty tez |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 01-02-2010, 18:46
|
|
|
ustawione obroty ? na zimnym silniku odpinasz aku na ok 1 min , podłączasz , bez swiatel , radia itp odpalasz bez gazu , czekasz do mometu az sie sie nagrzeje silnik i sie wlaczy wentylator chlodnicy , nastepnie mozna troszke pojezdzic na roznych predkosciach i obrotach tak zeby ecu sie ustawil dokladnie , jezeli masz gaz to jego na ten czas nie wlaczaj , jak ci dalej faluja to nieszczelny dolot , moze byc uszczelka pod kolektorem |
_________________
 |
|
|
|
 |
rancik
Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 38 Skąd: Gołdap
|
Wysłany: 03-02-2010, 18:17
|
|
|
Dzięki wielkie za porady,na pewno się przydadzą!
[ Dodano: 06-02-2010, 14:48 ]
Witam mam następujący problem przy zakupie auta wersja eur.r97. był brak katalizatora. Czy występuje różnica pracy silnika. Czekam na opinię pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|