Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nie równa praca silnik 2.0 16V 145 km4G63 (wersja EURO)
Autor Wiadomość
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 31-01-2010, 10:10   nie równa praca silnik 2.0 16V 145 km4G63 (wersja EURO)

Witajcie,

problem następujący:
problem z odpalaniem(świece nowe,kable dobre,rozrusznik dobrze kręci);po odpaleniu jest nierówna praca silnika,przy dodaniu gazu nie schodzi z obrotów,przy silniku słychać jakby cykanie



Po waszych wcześniejszych poradach zrobiłem następujące rzeczy:
-wyczyściłem przepustnice
-wyczyściłem silniczek kroczkowy

i niestety nadal to samo?Może jakieś inne propozycje?Ile będzie mniej więcej remont silnika?


pozdrawiam
 
 
kamil 
Forumowicz

Auto: eclipse 2g,fto,2xcjo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 243
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-01-2010, 10:30   

Witaj po pierwsze robiłes cos przy rozrzadzie ?sprawdzałes błedy ecu ? najbardziej prawdopodobne ze jest uszkodzony silniczek krokowy
 
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 31-01-2010, 10:48   

rancik, w tym silniku nie ma duzych problemow.
Sprawdz sobie szczelnosc dolotu bo to najczestsza przyczyna nierownych obrotow i falowania (tzw. lewe powietrze)
Cykanie to najprawdopodobniej popychacze zaworowe nagminna rzecz w tych silnikach ta sie to skasowac lub zmniejszyc w znacznym stopniu przez zastosowanie dobrego oleju (Valvoline MaxLive 10W40 lub jakis dobry olej Millersa)
Po czyszczeniu przepustnicy polecam regulacje biegu jalowego (srubka w przepustnicy)
Z dodatkow polecam sprawdzenie kata wyprzedzenia zaplonu (na 10 stopni)

Jak cos jeszcze to dawaj znac pytaj to podpowiem bo tez mam Ecli :)
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 31-01-2010, 13:31   

Dzięki za odpowiedź,

nic nie robiłem z rozrządem,mieszkam w takiej miejscowości,że niestety nie ma stacji aby sprawdzić błędy ecu.
Co do oleju to silnik pobiera go normalnie,dziś sprawdzę śrubkę w przepustnicy może to cos pomoże.Doszło jeszcze duże kopcenie,co może być tego przyczyną?
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 31-01-2010, 14:30   

Check Engine Ci sie swieci?? Po wlaczeniu zaplonu powinien sie zapalic a po chwili zgasnac jak tak nie masz to prawdopodobnie ktos mial z tym juz problem i taniej bylo wyjac zarowke i go sprzedac :? Posprawdzaj sobie to co Ci napisalem.
I jeszcze jedno oleju silnik nie ma prawa brac :x Jesli tak sie dzieje to sprawdz kompresje jesli bedzie dobra i olej nie dostaje sie do komory spalania przez pierscienie to zapewne to wina uszczelniaczy zaworowych czyli duzy problem to nie jest a naprawa maloinwazyjna :)
Na jaki kolor Ci kopci i czy czujesz z wydechu przepalony olej lub ubywa Ci plynu z ukladu chlodzenia??
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-01-2010, 15:12   

jak mu wolno schodzi z obrotów po dodaniu gazu na postoju to zle ustawil albo jest uszkodzony IPS ten jednopinowy przelacznik przy półksiężycu linki gazu na przepustnicy
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 31-01-2010, 16:51   

Dym jest normalny i nie sierdzi olejem,tak ubywa mi płynu z układu chłodzenia.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-01-2010, 17:06   

rancik napisał/a:
Dym jest normalny i nie sierdzi olejem,tak ubywa mi płynu z układu chłodzenia.

Obawiam się, że uszczelka pod głowicą do wymiany. Płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania i wyparowuje tworząc z tyłu specyficzny biały dym (parę wodną) i znikając z układu chłodzenia.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 31-01-2010, 19:50   

ja bym jeszcze silniczek krokowy zobaczył ;) Tykanie moze byc z krokowego swirujace obroty tez
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 01-02-2010, 18:46   

ustawione obroty ? na zimnym silniku odpinasz aku na ok 1 min , podłączasz , bez swiatel , radia itp odpalasz bez gazu , czekasz do mometu az sie sie nagrzeje silnik i sie wlaczy wentylator chlodnicy , nastepnie mozna troszke pojezdzic na roznych predkosciach i obrotach tak zeby ecu sie ustawil dokladnie , jezeli masz gaz to jego na ten czas nie wlaczaj , jak ci dalej faluja to nieszczelny dolot , moze byc uszczelka pod kolektorem
_________________

 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 03-02-2010, 18:17   

Dzięki wielkie za porady,na pewno się przydadzą!

[ Dodano: 06-02-2010, 14:48 ]
Witam mam następujący problem przy zakupie auta wersja eur.r97. był brak katalizatora. Czy występuje różnica pracy silnika. Czekam na opinię pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.