| Strajk!!Więcej Mocy dla TD!! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Piotr_MC [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2006, 13:04   Strajk!!Więcej Mocy dla TD!! |   
 |  
               | 
 |  
               | Chce znac odpowiedż czysto praktyczną bez owijania!!DLazego dajmy na to Disel 2.0 TD ma ok.90 Km a Benzyna 2.0 ma kucywó prawie 150//90 Km to mają silniki benzyna 1.6-1.8 !!Disle sa do bani :(ANi to szybkie ani przyspieszenie jak to jest  ??     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomusn   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Colt Z34A 6AMT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 106 razy
 Dołączył: 08 Maj 2005
 Posty: 3978
 Skąd: Żnin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2006, 14:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale w 2.0 TD palą tyle co benzynie 1.3  i ropa tansza |  
				| _________________ Tomek
 Colt
  Colt  Colt   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek187 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2006, 15:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | ......tylko im wały pękają....... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 15:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:)) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotr_MC [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 16:46 |   
 |  
               | 
 |  
               |  A to nie wiedziałem//Hmmm to nie tak źle z tymi dislami  :) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
  
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 17:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maniakowy napisał/a: |  	  | dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) | 
 tak - chyba po zrzuceniu obu do Grand Canionu...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 19:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | przynajmniej tak mi sie wydaje.. sasiad ma 105KM disla sprawdzonego na hamowni.. i np. stajac przy nim na kresce i przyspieszajac do 100km/h moim galantem 136KM ida rowno.. on ma oktavie to mysle ze jest lzejsza.. lecz mu przy maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adams12 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maniakowy napisał/a: |  	  | maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;) | 
 
 hmm, wiesz ja tez czasami przyspieszam a srednie mi sie nie zmienia. chodzi tu bardziej o wskaznik chwilowego spalania ktory napewno przy ostrym ruszaniu buja sie ok 20l/100 jak nie wyzej. wiem bo jezdzilem.
   to ze srednie ma 5,6 to znaczy ze ostatnio auta nie oszczedzal
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TommiCrazy   Forumowicz
 VR-4 LIFE
 
 Auto: UKOCHANE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 07 Cze 2005
 Posty: 903
 Skąd: Alderley Edge UK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 20:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | beezeduryyyyyy 
 diesle smigają na momencie obrotowym a benzynowce wykorzystują moc maxymalną
 kazde mają swoje dobre i złe strony
 
 Diesle obecnie należa do najmodniejszych jednostek do tuningu, podatne na czipping
   
 w Uk widziałem oferte firmy dla np carismy space stara DiD... przyrost mocy o okolo 25 koni  po zmianie mapy paliwowej i chyba o 80 NM
 
 do rekordzistów czip tuningu nalezą silniki niemieckie VW ktore osiagają nawet moc 230-240 koni mechanicznych i z tymi parametrami pokonują dzieki kosmicznemu momentowi takie auta jak fabryczne subaru czy lancer, oczywiscie zeby w golfie osiąnac taką moc niewystarczy sama zmiana programu , to juz szeroko posunięte mody silnika wchodzą w gre.
 
 za podobne pieniądze jakim jest firmowy profesjonalny czip tuning diesla ( srednio 25-35 koni) kolega do nissana 200sx turbo dodał prawie sto koni.
 
 roznica tylko taka ze te benzynowce częsciej będą i tak wjerzdzac na stacje benzynową.
 
 
 a tak wogole ostatni 24 godzinny wyscig LeMans padło łupem Audi Diesla i to podwujnym podium....... zabijając drastycznie wszystkie inne V10 i V12 benzynowe.
 WIĘC potencjał JEST
 |  
				| _________________ Galant E38A GLSI 4x4
 Starion Turbo widebody 2.0T
 GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
 Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maniakowy [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 20:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | no jak sie ma benzyniaka z turbina to co innego:)) gorzej jak sie nie ma.. wtedy smutek ogarnia czlowieka jak patrzy na diesla:PP |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2006, 22:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | uwaga, na tym forum nie jest w dobrym tonie w ten sposob wypowiadac sie o silnikach benzynowych porownujac go z dieslem - bron boze grupy vag      (byc moze dlatego ze mitsu nie ma porzadnego diesla oprocz francuskiej technologii) wystarczy zajrzec do tego tematu http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1133  i tam najlepiej kontynuowac dyskusje co lepsze.
 
 
 
 
 i tak diesel lepszy
       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hubeeert   Mitsumaniak
 na urlopie
 
 Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 156 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 17695
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2006, 07:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | arturro, mitsu ma już porządnego diesla. 2,0 DID=TDI   |  
				| _________________ 
 Thomas Jefferson said:
 1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
 2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
 Just think...
 
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-09-2006, 07:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | fakt!, bardzo przepraszam otoz zapomnialem ze faktycznie mitsu poszlo po rozum do glowy w przypadku grandisa   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Simones [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 07:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | TommiCrazy ma racje przyspiesza sie w zasadzie momentem obrotowym, moc potrzebna jest do predkosci max bardziej, stad w tej drugiej z reguly lepiej wypadaja benzyniaki. Faktem jest, ze wielkim atutem jest spalanie diesli, ale znajomy twierdzi znow, ze wiecej nie kupi diesla (golf IV 1.6TDi), bo suma sumarum jak policzy koszty tych filtrow itp. ktore dochodza w ropniakach to wychodzi prawie na to samo co dac wiecej za benzyne i miec swiety spokoj. Poza tym jest jeszcze cos, zawsze rozpoznam na sluch czy sasiad odpalil benzyniaka czy ropniaka i nie mowcie, ze tych nowoczesnych nie slychac, owszem moze nie sa tak glosne jak kiedys, ale to wciaz ten sam traktorowaty terkot... bleeeee   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bartek   Mitsumaniak
 friendly admin
 
  
 Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 291 razy
 Dołączył: 21 Mar 2005
 Posty: 6989
 Skąd: że znowu? (W-wa)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 06-09-2006, 07:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maniakowy napisał/a: |  	  | dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:)) | 
 
 G.... prawda. 130 konie TDi nie dają rady moim zagazowanym 150 koniom w benzynie przy podobnej masie i ustawianych wyścigach, żeby wyeliminować czynnik ludzki (była zamiana kierowników)
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 MITSUMANIAK Bartek
 
 Outlander III '14
 Galant 1600 L '82
 Legnum VR-4 '99
 Space Star '14
 Space Wagon '99 V6 - 24
  sprzedany   
 nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |