Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!
Autor Wiadomość
Piotr_MC
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2006, 14:04   Strajk!!Więcej Mocy dla TD!!

Chce znac odpowiedż czysto praktyczną bez owijania!!DLazego dajmy na to Disel 2.0 TD ma ok.90 Km a Benzyna 2.0 ma kucywó prawie 150//90 Km to mają silniki benzyna 1.6-1.8 !!Disle sa do bani :(ANi to szybkie ani przyspieszenie jak to jest ?? 8) :x
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 02-09-2006, 15:32   

ale w 2.0 TD palą tyle co benzynie 1.3 :) i ropa tansza
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
jacek187
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2006, 16:42   

......tylko im wały pękają.......
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 16:47   

dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:))
 
 
Piotr_MC
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 17:46   

:shock: A to nie wiedziałem//Hmmm to nie tak źle z tymi dislami :) :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-09-2006, 18:52   

maniakowy napisał/a:
dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;)))

tak - chyba po zrzuceniu obu do Grand Canionu...
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 20:59   

przynajmniej tak mi sie wydaje.. sasiad ma 105KM disla sprawdzonego na hamowni.. i np. stajac przy nim na kresce i przyspieszajac do 100km/h moim galantem 136KM ida rowno..
on ma oktavie to mysle ze jest lzejsza.. lecz mu przy maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;)
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 21:24   

maniakowy napisał/a:
maksymalnym przyspieszeniu pokazuje srednie zurzycie 5,6l ropy;)


hmm, wiesz ja tez czasami przyspieszam a srednie mi sie nie zmienia. chodzi tu bardziej o wskaznik chwilowego spalania ktory napewno przy ostrym ruszaniu buja sie ok 20l/100 jak nie wyzej. wiem bo jezdzilem. :)
to ze srednie ma 5,6 to znaczy ze ostatnio auta nie oszczedzal :mrgreen:
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 03-09-2006, 21:44   

beezeduryyyyyy

diesle smigają na momencie obrotowym a benzynowce wykorzystują moc maxymalną
kazde mają swoje dobre i złe strony

Diesle obecnie należa do najmodniejszych jednostek do tuningu, podatne na czipping :D

w Uk widziałem oferte firmy dla np carismy space stara DiD... przyrost mocy o okolo 25 koni po zmianie mapy paliwowej i chyba o 80 NM

do rekordzistów czip tuningu nalezą silniki niemieckie VW ktore osiagają nawet moc 230-240 koni mechanicznych i z tymi parametrami pokonują dzieki kosmicznemu momentowi takie auta jak fabryczne subaru czy lancer, oczywiscie zeby w golfie osiąnac taką moc niewystarczy sama zmiana programu , to juz szeroko posunięte mody silnika wchodzą w gre.

za podobne pieniądze jakim jest firmowy profesjonalny czip tuning diesla ( srednio 25-35 koni) kolega do nissana 200sx turbo dodał prawie sto koni.

roznica tylko taka ze te benzynowce częsciej będą i tak wjerzdzac na stacje benzynową.


a tak wogole ostatni 24 godzinny wyscig LeMans padło łupem Audi Diesla i to podwujnym podium....... zabijając drastycznie wszystkie inne V10 i V12 benzynowe.
WIĘC potencjał JEST
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 21:50   

no jak sie ma benzyniaka z turbina to co innego:)) gorzej jak sie nie ma.. wtedy smutek ogarnia czlowieka jak patrzy na diesla:PP
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 23:13   

uwaga, na tym forum nie jest w dobrym tonie w ten sposob wypowiadac sie o silnikach benzynowych porownujac go z dieslem - bron boze grupy vag :D :D :D (byc moze dlatego ze mitsu nie ma porzadnego diesla oprocz francuskiej technologii)
wystarczy zajrzec do tego tematu http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1133 i tam najlepiej kontynuowac dyskusje co lepsze.




i tak diesel lepszy :lol: :lol: :lol:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-2006, 08:09   

arturro, mitsu ma już porządnego diesla. 2,0 DID=TDI :lol:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 08:12   

fakt!, bardzo przepraszam otoz zapomnialem ze faktycznie mitsu poszlo po rozum do glowy w przypadku grandisa :D
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 08:38   

TommiCrazy ma racje przyspiesza sie w zasadzie momentem obrotowym, moc potrzebna jest do predkosci max bardziej, stad w tej drugiej z reguly lepiej wypadaja benzyniaki. Faktem jest, ze wielkim atutem jest spalanie diesli, ale znajomy twierdzi znow, ze wiecej nie kupi diesla (golf IV 1.6TDi), bo suma sumarum jak policzy koszty tych filtrow itp. ktore dochodza w ropniakach to wychodzi prawie na to samo co dac wiecej za benzyne i miec swiety spokoj. Poza tym jest jeszcze cos, zawsze rozpoznam na sluch czy sasiad odpalil benzyniaka czy ropniaka i nie mowcie, ze tych nowoczesnych nie slychac, owszem moze nie sa tak glosne jak kiedys, ale to wciaz ten sam traktorowaty terkot... bleeeee :P
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-09-2006, 08:49   

maniakowy napisał/a:
dla porownania silnik disla 110 konny (oczywiscie TD ) jest szybszy od 140 konnej benyzyny;))) wiec nie konie sie licza:>>> niedosc ze przyspieszenie lepsze to jeszcze jakie piekne spalanie:))


G.... prawda. 130 konie TDi nie dają rady moim zagazowanym 150 koniom w benzynie przy podobnej masie i ustawianych wyścigach, żeby wyeliminować czynnik ludzki (była zamiana kierowników)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.