Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Chooper
07-02-2010, 21:37
ZABITY SILNIK CARISMA 1,6 16V- CZY MOŻNA WSTAWIĆ WIĘKSZY???
Autor Wiadomość
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
  Wysłany: 06-02-2010, 20:28   ZABITY SILNIK CARISMA 1,6 16V- CZY MOŻNA WSTAWIĆ WIĘKSZY???

Witam.Kolega w CARISMIE 1,6 16v z 1996r zamordował silnik :) - (piszę w jego imieniu) - i mam kilka pytań-
1-Czy można zastąpić silnik 1,6 16V większym np. 1,8 lub 2,0 ???
2-Jeżeli "tak" to czy nie wymaga to wielkiego przerabiania auta - zmiany skrzyni biegów , wiązki elektrycznej , ECU , całego osprzętu ???
3-Z jakich roczników powinien szukać silnika i czy były jakieś różnice w skrzyniach biegów ???
Pyta bo wolałby uniknąć :) zakupu silnika niepasującego do skrzyni czy osprzętu.
Z góry dziękuję za odpowiedzi na nurtujące nas pytania :) .
Ostatnio zmieniony przez lombard 06-02-2010, 21:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzesio 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 53
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-02-2010, 20:35   

Z tego co sie orientuje nie bylo takiej opcji 1.6 GDi, tylko 1.8 GDI. W GDI jest inna skrzynia niz w pozostalych opcjach. Dowiedz sie lepiej czy ma zwykly 1.6 czy 1.8 GDI? :mrgreen:
_________________
Moja CARI.
 
 
lombard 
Forumowicz
JESTEM HARDCOREM !!!

Auto: ECLIPSE 1G 2,0 92r(BEZ TURBO)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 266
Skąd: Koszalin
Wysłany: 06-02-2010, 21:14   

Krzesio napisał/a:
Z tego co sie orientuje nie bylo takiej opcji 1.6 GDi, tylko 1.8 GDI. W GDI jest inna skrzynia niz w pozostalych opcjach. Dowiedz sie lepiej czy ma zwykly 1.6 czy 1.8 GDI? :mrgreen:

Mój błąd :) już poprawiłem... (widać czujność forumowiczów :) )-nic wam nie umknie :)
 
 
 
Wojtas24 
Forumowicz
Wojtek


Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 06-02-2010, 21:54   

Witam.Kolega w CARISMIE 1,6 16v z 1996r zamordował silnik :) - (piszę w jego imieniu) - i mam kilka pytań-
1-Czy można zastąpić silnik 1,6 16V większym np. 1,8 lub 2,0 ???

Ja tu nie widze żeby kolega pisał o silniku 1.6 GDI chyba że mam coś na oczach... 1.6 16V jest bo moj tata taką ma z 96 roku niom i było pare wersji o różnej mocy na 90KM lub 103KM niom i co do Cari to nie było silników 2.0 najwiekszy 1.8 140 KM a co do tej wymiany silnika to za bardzo się nie orjentuje co i jak. Ale 1.6 na tą bude spokojnie starcza a silników na Allegro też jest sporo więc jest w czym wybierać :mrgreen: :mrgreen: Pozdrawiam :wink: :wink:
_________________
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-02-2010, 22:02   

Krzesio napisał/a:
Dowiedz sie lepiej czy ma zwykly 1.6 czy 1.8 GDI?

Odpowiedzią jest:
lombard napisał/a:
z 1996r

GDI były robione nie co później
Wojtas24 napisał/a:
103KM
To już jest wersja po liftingu chyba ;)
Jeśli chciałby swapa na GDI to jest dużo do przerabiania. Już prędzej by mu podszedł 1.8 SOHC. Ale konkretnie Ci nie poradzę bo nie wiem, mówiac krótko :(
 
 
 
Wojtas24 
Forumowicz
Wojtek


Auto: Mitsu Carisma 1.8GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Solec Kujawski
Wysłany: 06-02-2010, 22:09   

Saqu napisał:
Cytat:
To już jest wersja po liftingu chyba ;)
Jeśli chciałby swapa na GDI to jest dużo do przerabiania. Już prędzej by mu podszedł 1.8 SOHC. Ale konkretnie Ci nie poradzę bo nie wiem, mówiac krótko


Niom ja też tak myślałem że po Lifcie ale taki silnik ma moj ojciec sprawdzalismy i zgadza siea GDi weszło do produkcji pod koniec 97 roku.
_________________
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-02-2010, 22:23   

lombard, wszystko jest możliwe nawet 2.0 Turbo z V40/S40 da się wcisnąć http://www.racingforum.pl...showtopic=62315
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 06-02-2010, 22:52   

w 1,8SOHC skrzynia jest taka sama(tylko jest inne przełożenie) ale sprzegło jest inne bo ma wieksza srednice tarczy sam to juz przerabiałem wiec jakbys chciał wstawic ten silnik 1,8 to troszke czeka Ciebie zmian
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2010, 23:18   

Tak, jak pisze adaśko, kup 1.6 sprzed liftu i będzie dobrze. Jedna tylko sprawa. Nie ma okazji, nie kup trupa.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Krzesio 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 53
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-02-2010, 18:45   

Do Wojtas24
lombard napisał/a:
Mój błąd :) już poprawiłem... (widać czujność forumowiczów :) )-nic wam nie umknie :)

Wojtas24 napisał/a:
Ale 1.6 na tą bude spokojnie starcza

No nie wiem, mnie tam GDI ledwo starcza. :wink:

[ Dodano: 07-02-2010, 18:48 ]
Każdy oferowany silnik w Carismach mozesz sobie wstawic. Jesli bedzie inny niz miales do tej pory musisz zmienic rowniez osprzet. Jesli chcesz wrzucic sobie GDI, rowniez bedzie konieczna zmiana skrzyni. polecam GDI, inne opcje to pałowanie sie z "technologia" Renault.
_________________
Moja CARI.
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 07-02-2010, 20:07   

Krzesio, jaka technologoa??jesli chodzi o benzyniaki to tylko skrzynie sa francuskie i wiecej nic no chyba ze masz na mysli diesel to juz inna historia
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2010, 21:37   

lombard, odpowiedzi na wszystkie zadane pytania masz na forum , głównie w temacie dotyczącym swapa oraz w temacie o silnikach. 108 postów zobowiązuje Cię do racjonalnego wykorzystywania wyszukiwarki.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.