| Holenderski gaz PRINS z reduktorem POLIAUTO "padł" | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2010, 22:10   Holenderski gaz PRINS z reduktorem POLIAUTO "padł" |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie! Mam duży problem w swojej carismie. Nie zapowiadało się, że będę planował sprzedaż jej w najbliższym czasie dopóki gazownik (polecany na forum z Łasku) nie stwierdził, iż w moim gazie po przejechaniu 202 tys km padł reduktor. Jest to stara instalacja PRINS z częściami POLIAUTO i z tej drugiej firmy właśnie mam reduktor.
 Poradźcie co mogę zrobić z tym fantem? Wymiana reduktora na włoski 500zł i nie wiadomo czy pomoże, przerobienie instalacji 1000. Nowa instalacja 2000zł. Silnik choć pordzewiały oleju nie bierze. Próbowałem na allegro znaleźć jakieś zestawy naprawcze ale nie ma takowych do reduktorów mojego typu. Poniżej zdjęcia reduktora
 
   
   
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez kamilrozanski 15-02-2010, 16:51, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gulgulq   moderator
 Służbowo. Na statek.
 
  
 Auto: i30
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 16 Kwi 2006
 Posty: 6448
 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2010, 00:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | tylko ja mam reduktor firmy poliauto te reduktory nie są drogie na allegro:
 edit
 ale czy po wymianie nie zacznie auto więcej palić i jakieś dziwne rzeczy nie zaczną się dziać?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez  12-02-2010, 08:38, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gulgulq   moderator
 Służbowo. Na statek.
 
  
 Auto: i30
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 16 Kwi 2006
 Posty: 6448
 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2010, 07:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | reduktor to reduktor - jak firma nie ma znaczenia, ja miałem oryginał prinsa i przełożyliśmy właśnie na lovato 
 a dlaczego miałby więcej palić - raczej zacznie mniej bo membrany będą nowe i będzie większa ich skuteczność w odparowaniu gazu
 
 podjedź do dobrego gazownika i pogadaj - raczej nie powinno się nic dziać, trzeba dobrać tylko rozmiar ale ten co podałeś powinien wystarczyć
 
 przy podstawowych zdolnościach z mechaniki taki reduktor można przełożyć samemu - to tylko przepięcie przewodów
 |  
				| _________________ wspieramrozwoj.pl
 sprawdzpodatki.pl
 naszhandel.pl
 kupujepolskieprodukty.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2010, 14:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Rozmawiałem z autoryzowanym gazownikiem od LPI i LPG który stwierdził, że można zalożyć taki redyktor jednak trzeba zmienić węże itp, koszt 450zł. Z mechaniką troszkę mam doczynienia ale nie wiem czy podejmę się samemu wymiany. Czy po wymianie trzeba coś regulować w takim reduktorze? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2010, 14:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | W reduktorze to chyba nie ale instalację pewnie trzeba wystroić. Chociaż ktoś pisał na forum daaawno temu że Prinsa niby nie trzeba regulować? |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gulgulq   moderator
 Służbowo. Na statek.
 
  
 Auto: i30
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 16 Kwi 2006
 Posty: 6448
 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-02-2010, 22:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyli jednak lepiej poświęcić te 250zł na wymianę... tylko teraz co do reduktora, lovato czy może jest coś lepszego? Coś co dłużej pochodzi, proszę o doradzenie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gulgulq   moderator
 Służbowo. Na statek.
 
  
 Auto: i30
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 16 Kwi 2006
 Posty: 6448
 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario mario   Mitsumaniak
 
 Auto: galant elegance combi 2,5 B
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 12 Kwi 2009
 Posty: 727
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 07:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | kamilrozanski, robiłem to nie jeden raz,j ak nie masz zestawu naprawczego to śmiało kupuj nowy reduktor, przewody i zaciski osobiście nie używam zacisków ślimakowych tylko sprężystych, są najsprawniejsze. Po zakupie wymień sam. Spuścisz płyn, odkręcisz przewody, wymienisz reduktor i przewody a po zmontowaniu podjedziesz do gazownika, aby ci ją wyregulował i to wszystko, auto ma chodzić jak ta lala. Pozdro. |  
				| _________________ Mb galant - bedzie następny
 Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
 Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
 VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
 VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
 VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
 VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
 Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 12:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | hm, a w razie problemów mogę liczyć na pomoc? Bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Przewody myślę, że dostanę w jakimś motoryzacyjnym. Muszę wymienić je wszystkie? Piszesz o płynie, to jest jakiś specjalny płyn? Bo gazownik mówił coś o wężu wody. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario mario   Mitsumaniak
 
 Auto: galant elegance combi 2,5 B
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 12 Kwi 2009
 Posty: 727
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 16:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | kamilrozanski, Pomogę ale jak opiszesz mi wszystkie parametry silnika i instalacji gazowej. |  
				| _________________ Mb galant - bedzie następny
 Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
 Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
 VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
 VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
 VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
 VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
 Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gulgulq   moderator
 Służbowo. Na statek.
 
  
 Auto: i30
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 27 razy
 Dołączył: 16 Kwi 2006
 Posty: 6448
 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 17:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamilrozanski napisał/a: |  	  | hm, a w razie problemów mogę liczyć na pomoc? Bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Przewody myślę, że dostanę w jakimś motoryzacyjnym. Muszę wymienić je wszystkie? Piszesz o płynie, to jest jakiś specjalny płyn? Bo gazownik mówił coś o wężu wody. | 
 
 płyn z obiegu silnika jest doprowadzony do parownika po to by podgrzewać gaz - dzięki temu z płynnego jest zamiana na stan gazowy
 trzeba go spuścić by przy podmianie parownika sie nie wylał
 |  
				| _________________ wspieramrozwoj.pl
 sprawdzpodatki.pl
 naszhandel.pl
 kupujepolskieprodukty.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mario mario   Mitsumaniak
 
 Auto: galant elegance combi 2,5 B
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 12 Kwi 2009
 Posty: 727
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | płyn z obiegu silnika jest doprowadzony do parownika po to by podgrzewać gaz - dzięki temu z płynnego jest zamiana na stan gazowy | 
 
 czy zimny czy ciepły i tak się rozpręży.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamilrozanski   Mitsumaniak
 
 Auto: Stilo 2.4 Abarth
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Lis 2008
 Posty: 47
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13-02-2010, 23:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę, że linka z allegro z reduktorem Lovato mi usuneli więc może doradzicie mi na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego reduktora na allegro? mario mario - jakie informacje mam Ci podać o silniku i instalacji? Silnik jest to 1.6 a instalacja? Stara, z 96r z ręcznym przełączaniem na gaz w kabinie. Jak coś to mogę zrobić dodatkowe zdjęcia i wstawić
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |