Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Holenderski gaz PRINS z reduktorem POLIAUTO "padł"
Autor Wiadomość
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 10-02-2010, 22:10   Holenderski gaz PRINS z reduktorem POLIAUTO "padł"

Witajcie!
Mam duży problem w swojej carismie. Nie zapowiadało się, że będę planował sprzedaż jej w najbliższym czasie dopóki gazownik (polecany na forum z Łasku) nie stwierdził, iż w moim gazie po przejechaniu 202 tys km padł reduktor. Jest to stara instalacja PRINS z częściami POLIAUTO i z tej drugiej firmy właśnie mam reduktor.
Poradźcie co mogę zrobić z tym fantem? Wymiana reduktora na włoski 500zł i nie wiadomo czy pomoże, przerobienie instalacji 1000. Nowa instalacja 2000zł. Silnik choć pordzewiały oleju nie bierze. Próbowałem na allegro znaleźć jakieś zestawy naprawcze ale nie ma takowych do reduktorów mojego typu. Poniżej zdjęcia reduktora


Ostatnio zmieniony przez kamilrozanski 15-02-2010, 16:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 10-02-2010, 23:30   

u mnie jak padł parownik Prinsa to mechanik wymienił na reduktor Lovato - koło 350 zł zapłaciłem z wymianą :) - chodziło bez problemu
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11-02-2010, 00:10   

tylko ja mam reduktor firmy poliauto
te reduktory nie są drogie na allegro:
edit
ale czy po wymianie nie zacznie auto więcej palić i jakieś dziwne rzeczy nie zaczną się dziać?
Ostatnio zmieniony przez 12-02-2010, 08:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 11-02-2010, 07:46   

reduktor to reduktor - jak firma nie ma znaczenia, ja miałem oryginał prinsa i przełożyliśmy właśnie na lovato

a dlaczego miałby więcej palić - raczej zacznie mniej bo membrany będą nowe i będzie większa ich skuteczność w odparowaniu gazu

podjedź do dobrego gazownika i pogadaj - raczej nie powinno się nic dziać, trzeba dobrać tylko rozmiar ale ten co podałeś powinien wystarczyć

przy podstawowych zdolnościach z mechaniki taki reduktor można przełożyć samemu - to tylko przepięcie przewodów
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11-02-2010, 14:02   

Rozmawiałem z autoryzowanym gazownikiem od LPI i LPG który stwierdził, że można zalożyć taki redyktor jednak trzeba zmienić węże itp, koszt 450zł. Z mechaniką troszkę mam doczynienia ale nie wiem czy podejmę się samemu wymiany. Czy po wymianie trzeba coś regulować w takim reduktorze?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-02-2010, 14:19   

W reduktorze to chyba nie ale instalację pewnie trzeba wystroić. Chociaż ktoś pisał na forum daaawno temu że Prinsa niby nie trzeba regulować?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 11-02-2010, 14:35   

trzeba - w tych generacjach będziesz miał choćby śrubkę do wolnych obrotów :)
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11-02-2010, 22:16   

Czyli jednak lepiej poświęcić te 250zł na wymianę... tylko teraz co do reduktora, lovato czy może jest coś lepszego? Coś co dłużej pochodzi, proszę o doradzenie.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 12-02-2010, 08:34   

hmm..
chyba Tomasetto to też dobra firma

każdy reduktor po 60-100 tyś przebiegu, czasem dłużej w zależności od jakości gazu traci swą sprawność i trzeba zrobić mu wymianę membran i uszczelnień - dla takich włoskich to coś koło 60-70 zł kosztuje komplet regeneracyjny


tutaj masz coś o regulacji instalacji:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39256

tutaj coś podobnego z wymianą jak u Ciebie :) :
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=11874


pasuje temat przenieść do działu LPG :)
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-02-2010, 07:35   

kamilrozanski, robiłem to nie jeden raz,j ak nie masz zestawu naprawczego to śmiało kupuj nowy reduktor, przewody i zaciski osobiście nie używam zacisków ślimakowych tylko sprężystych, są najsprawniejsze. Po zakupie wymień sam. Spuścisz płyn, odkręcisz przewody, wymienisz reduktor i przewody a po zmontowaniu podjedziesz do gazownika, aby ci ją wyregulował i to wszystko, auto ma chodzić jak ta lala. Pozdro.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 13-02-2010, 12:04   

hm, a w razie problemów mogę liczyć na pomoc? Bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Przewody myślę, że dostanę w jakimś motoryzacyjnym. Muszę wymienić je wszystkie? Piszesz o płynie, to jest jakiś specjalny płyn? Bo gazownik mówił coś o wężu wody.
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-02-2010, 16:02   

kamilrozanski, Pomogę ale jak opiszesz mi wszystkie parametry silnika i instalacji gazowej.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 13-02-2010, 17:24   

kamilrozanski napisał/a:
hm, a w razie problemów mogę liczyć na pomoc? Bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Przewody myślę, że dostanę w jakimś motoryzacyjnym. Muszę wymienić je wszystkie? Piszesz o płynie, to jest jakiś specjalny płyn? Bo gazownik mówił coś o wężu wody.


płyn z obiegu silnika jest doprowadzony do parownika po to by podgrzewać gaz - dzięki temu z płynnego jest zamiana na stan gazowy
trzeba go spuścić by przy podmianie parownika sie nie wylał
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-02-2010, 21:13   

Cytat:
płyn z obiegu silnika jest doprowadzony do parownika po to by podgrzewać gaz - dzięki temu z płynnego jest zamiana na stan gazowy


czy zimny czy ciepły i tak się rozpręży.
 
 
kamilrozanski 
Mitsumaniak

Auto: Stilo 2.4 Abarth
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: Kalisz
Wysłany: 13-02-2010, 23:10   

Widzę, że linka z allegro z reduktorem Lovato mi usuneli więc może doradzicie mi na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego reduktora na allegro?
mario mario - jakie informacje mam Ci podać o silniku i instalacji? Silnik jest to 1.6 a instalacja? Stara, z 96r z ręcznym przełączaniem na gaz w kabinie. Jak coś to mogę zrobić dodatkowe zdjęcia i wstawić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.