Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ...
Autor Wiadomość
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
  Wysłany: 22-01-2010, 08:10   [E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ...

Zaczęło się od braku paliwa i zatarcia pompki paliwowej , po wymianie pompki auto nadal nie paliło na benzynie , więc mmechaniorzy stwierdzili ze wtryski się zatarły. Wymienili całą listwę ale nadal nie było to , to o co chodziło więc szukali dalej. Winy szukali również w aparacie zapłonowym więc i go wymienili no i nadal nie ma rezultatów. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być , albo może spotkał się już ktoś z takim problemem? proszę o jakiekolwiek wiadomości bo jak na razie to 2 m-ce mój "miszczu" stoi wybebeszony na warsztacie a mnie krew zalewa ...
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 08:14   

podłączali go już pod lapka?? ogólnie po przekręceniu stacyjki nie zapalają się kontrolki?? czy tylko nie zakręci... zczytywali błedy z ecu??
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 22-01-2010, 09:08   

Ogólnie auto miało juz 3 elektryków a auto kręci i pali tyle że na gazie , a na des.rozdziel. jara się (przynajmniej jarała jak oddawałem) czerwona kontrolka "Check Engine"
 
 
avangarda 
Mitsumaniak


Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 22-01-2010, 10:10   

To jak pali się Check to ci "mechanicy" powinni chyba zacząć od zczytania błędów a nie wymieniać po kolei co popadnie, byłoby pewnie łatwiej, w końcu po coś ta kontrolka się świeci...
_________________
 
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2010, 10:36   

wiesz. tak jest jak oddaje się samochód do pana Henia :) lepiej samemu zczytać błedy i dopiero pojechać powiedzieć co nie tak xD
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 23-01-2010, 19:22   

a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko....
 
 
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2010, 15:43   

gronostaj napisał/a:
a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko....


to by się nie paliła kontrolka check engine :) a tak apropo to chyba napompować paliwo pompką każdy umie?? :D
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 28-01-2010, 12:40   

Właśnie w tym problem , paliwo leje się elegancko tyle ze nie chce silnik na nim pracować a przypominam ze na gazie trybi :x
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 28-01-2010, 18:07   

To zczytałeś te błędy czy nie?
 
 
wrummm 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Elbląg
Wysłany: 29-01-2010, 09:01   

Nie jeszcze, dałem mechanikom czas do końca tygodnia. Poza tym muszę obczaić w którym warsztacie w Elblągu mi sczytają te błędy , bo to chyba trzeba mieć odpowiedni program do japońców ?! czy nie ?!
 
 
ireks 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: Sośniny
Wysłany: 19-02-2010, 20:25   

Po remoncie ciężki rozruch silnika w mitsubishi galant 2.0 td , rozrząd ustawiony dobrze , pompa paliwo na wtryski podaje świece nowe ...co jest przyczyną ciężkiego rozruchu ??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-02-2010, 21:01   

Opisz ten ciezki rozruch, jak sie objawia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-02-2010, 22:04   

Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece?
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-02-2010, 22:12   

jacek11 napisał/a:
Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece?
Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 20-02-2010, 09:04   

robertdg napisał/a:
Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia.

Oczywiście masz rację.A pytam o to,bo często się zdarza,że pada przekaźnik świec. :)

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.