 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
zapieczone nakrętki na osiach |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23636 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-02-2010, 20:54
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Można spróbować jeszcze zablokować półoś kluczem zaciskowym osobiście nie próbowałem można coś uszkodzić jak się ślizgnie. | Nic Ci to nie da, mozliwe tylko i wyłacznie uszkodzenia półosi i elementów ościennych, |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3552 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 20-02-2010, 21:15
|
|
|
robertdg napisał/a: | Nic Ci to nie da |
Widziałem taki zabieg zakończony 100% sukcesem. Ale osobiście nie polecam. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2010, 18:44
|
|
|
Ja na warsztacie przecież prawie codziennie muszę takie nakrętki luzować czy to do wymiany osłony przegubu czy do wymiany przegubu czy do wyciągania skrzyni , ale wojtas021180, ma racje do tego potrzebna konkretna nasadka najlepiej takie kupować w sklepach do maszyn rolniczych zazwyczaj maja tam nasadki polskie ale nie samo wicie wytrzymałe choćby firmy ''Kuźnia'' sam kupiłem kilka takich i zabieg prosty poświeciłem je i przyspawałem do profilu zamkniętego 3/6cm mniej więcej o długości 3-3,5 m sam klucz taki wazy jakieś 40kg ale zdaje egzamin już od kilku lat , często do zapieczonych nakrętek używam coca-coli albo DOT 4 no i oczywiście hamulce w aucie muszą być, jeśli jest bardzo oporna nakrętka i tak jak dodał też Bogdan54 czasami bez walenia młotem się nie obejdzie |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 21-02-2010, 21:30
|
|
|
teoretycznie nie powinno sie 2 razy zakładać tej samej nakrętki i podkładki więc... z braku laku(klucza-potwora Kosiora) dobry kit (fleks) :d :d. nakrętka Kosztuje 10-20 zł więc mniej niż nasadka Kuźni/Bety i 3 m profilu zamkniętego |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
|
|