Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapieczone nakrętki na osiach
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23636
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-02-2010, 20:54   

wojtas021180 napisał/a:
Można spróbować jeszcze zablokować półoś kluczem zaciskowym osobiście nie próbowałem można coś uszkodzić jak się ślizgnie.
Nic Ci to nie da, mozliwe tylko i wyłacznie uszkodzenia półosi i elementów ościennych,
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20-02-2010, 21:15   

robertdg napisał/a:
Nic Ci to nie da


Widziałem taki zabieg zakończony 100% sukcesem. Ale osobiście nie polecam.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2010, 18:44   

Ja na warsztacie przecież prawie codziennie muszę takie nakrętki luzować czy to do wymiany osłony przegubu czy do wymiany przegubu czy do wyciągania skrzyni , ale wojtas021180, ma racje do tego potrzebna konkretna nasadka najlepiej takie kupować w sklepach do maszyn rolniczych zazwyczaj maja tam nasadki polskie ale nie samo wicie wytrzymałe choćby firmy ''Kuźnia'' sam kupiłem kilka takich i zabieg prosty poświeciłem je i przyspawałem do profilu zamkniętego 3/6cm mniej więcej o długości 3-3,5 m sam klucz taki wazy jakieś 40kg ale zdaje egzamin już od kilku lat , często do zapieczonych nakrętek używam coca-coli albo DOT 4 no i oczywiście hamulce w aucie muszą być, jeśli jest bardzo oporna nakrętka i tak jak dodał też Bogdan54 czasami bez walenia młotem się nie obejdzie
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 21-02-2010, 21:30   

teoretycznie nie powinno sie 2 razy zakładać tej samej nakrętki i podkładki więc... z braku laku(klucza-potwora Kosiora) dobry kit (fleks) :d :d. nakrętka Kosztuje 10-20 zł więc mniej niż nasadka Kuźni/Bety i 3 m profilu zamkniętego :wink:
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.