Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z zapalaniem
Autor Wiadomość
senda
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 18:56   problem z zapalaniem

Witam po raz pierwszy
Mój problem zaczął się przedwczoraj, dojeżdżałem właśnie do domu i zauważyłem że światła przygasają i na niskich obrotach mruga kontrolka ładowania. Rano już nie zapaliła się wogóle
postanowiłem rozebrać alternator i wymienić szczotki.Po wymianie kontrolka po przekręceniu kluczyka zapala się a jak zaczynam kręcić silnikiem gaśnie ale, no właśnie, samochód nie odpala chciałem sprawdzić kody błędów i podłączyłem diodę a ona świeci cały czas (raczej nie powinnaa przynajmniej wcześniej tego nie było)
Dodam że w tamtym roku wymieniałem kondensatory w ECU i nie było żadnych innych problemów.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-09-2006, 19:07   

senda napisał/a:
podłączyłem diodę a ona świeci cały czas (raczej nie powinnaa przynajmniej wcześniej tego nie było)
Dodam że w tamtym roku wymieniałem kondensatory w ECU i nie było żadnych innych problemów.


ECU nie działa - sprawdź pewnie nie ma iskry. Możliwe że kiepskie kondensatory i znów wylały, albo przylutowane kiepsko i lut puścił...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2006, 20:34   

albo nie wyczyściłeś dobrze ścieżek i zeżarło jakąś - ciągłe 12V lub 5V przy diagnozie ECU oznacza jego pad (lub zwarcie, ale to się rzadko zdarza)
 
 
senda
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2006, 20:28   

Długo mnie nie było ale dzięki za sugestie, kupiłem ecu używane ale w porównaniu z moim starym to jest nówka i kondensatory wymienione, samochód odpala bez problemu. W tym moim chyba już nie raz było grzebane przynajmniej tak wygląda ale teraz mam porównanie.
Jeszcze raz dzięki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.