Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
skrzynia z jedynki?
Autor Wiadomość
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-02-2010, 23:03   skrzynia z jedynki?

Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 24-02-2010, 11:08   Re: skrzynia z jedynki?

ryba napisał/a:
Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam

przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował
 
 
dodgev;) 
Forumowicz

Auto: pajero I 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 48
Skąd: włodawa
Wysłany: 24-02-2010, 15:01   

Co do pasowania to pasowac pewnie nie powinna ,ale wsadzić sie da. Przedni wał bedzie zakrutki tylne frezy nie pasują i trzeba wał skracac i jeszcze boczną poduszke a raczwej mocowanie trzeba cofnąć do tyłu tak jest w przypadku manuala. Jakieś 2 lata temu wsadziłem z II skrzynie z anglika ss do pajero I akurat taka sie trafiła i wsumie samochód bryka i to ostro. Z automatem tesz pewnie wyjdzie tylko czy przy aktualnym dostepie cześci sie to opłaci?
 
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2010, 16:29   Re: skrzynia z jedynki?

jabol66 napisał/a:
ryba napisał/a:
Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam

przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował



Odnosnie obrotow, starsza skrzynia ma na pewno inne przelozenie a co za tym idzie inne predkosci osiaga auto.
Pytam o ta skrzynie poniewaz w moim aucie zamontowana byla pompa wtryskowa od jedynki.
Myslalem ze autor tego wynalazku poszedl dalej i zmienil tez skrzynie na starsza.
Ale sadzac po Waszych wypowiedziach jest to raczej nie mozliwe, na pewno mam SS.
Moze wysokie obroty, ktore silnik trzyma podczas jazdy to po prostu oznaka koncowki zywotu skrzyni... (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D)
Dziekuje za odpowiedzi
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-02-2010, 17:22   

ryba napisał/a:
(jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D)
przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów :?
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
piotrjakubowice 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TD 92r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 15
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-02-2010, 17:36   

głupio pytać ( wybaczcie jestem świażak ) ale co to jest O/D ? Ja przy 100km/h mam prawie 3000 obrotów.
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2010, 18:40   

O/D - over drive


Co do wybierania to ewidentnie czuc 3 biegi a przy 80 wchodzi nadbieg. Tyle ze te obroty sa takie wysokie...
Zaczyna mi brakowac koncepcji jak to ugryźć...
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 24-02-2010, 18:51   

2200 to mam kolo 80km, przy 100 tez jest cos przed 3000
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2010, 19:12   

Probowalem regulowac linke kontrujaca przy pompie wtryskowej.naprezalem, luzowalem i nic. Ciagle wysokie obroty...

[ Dodano: 24-02-2010, 19:13 ]
jawaldek napisał/a:
ryba napisał/a:
(jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D)
przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów :?
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864


A czy nie jest tak, ze jak wylacze O/D (kontrolka sie zaswieci) to nie bedzie wrzucal nadbiegu?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 24-02-2010, 20:38   

Jak kontrolka sie swieci to masz tylko 3 biegi jak nie swieci to masz 4 biegi. Chyba ze sie spali zarowka to nadal moga byc 3 :)
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2010, 20:59   

U mnie dziala, tak jak pisalem czuc jak wchodzi nadbieg, tyle ze obroty sa bardzo wysokie
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-02-2010, 21:31   

ryba napisał/a:
tyle ze obroty sa bardzo wysokie
a może było coś robione przy pompie ?? a czy nie masz przypadkiem tempomatu?? i był ostatnio używany?? U mnie w tempomacie zacięła się linka w pancerzu i wskakiwał na wysokie obroty co wiązało się też z szybszą jazdą->> tak tylko "głośno" myślę :roll:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2010, 21:44   

pompa byla wymieniana, poniewaz poprzedni wlasciciel zalozyl pompe od jedynki.Ponoc tamta pompa nie miala czujnika obrotow.
A moze wlasnie w tym tkwi problem, moze czujnik obrotow nie jest podlaczony do skrzyni...Wiecie gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik?Jakis schemat???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.