skrzynia z jedynki? |
Autor |
Wiadomość |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-02-2010, 23:03 skrzynia z jedynki?
|
|
|
Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jabol66
Forumowicz
Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 206 Skąd: EZD zduńska wola
|
Wysłany: 24-02-2010, 11:08 Re: skrzynia z jedynki?
|
|
|
ryba napisał/a: | Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam |
przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował |
|
|
|
 |
dodgev;)
Forumowicz
Auto: pajero I 2,5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 48 Skąd: włodawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 15:01
|
|
|
Co do pasowania to pasowac pewnie nie powinna ,ale wsadzić sie da. Przedni wał bedzie zakrutki tylne frezy nie pasują i trzeba wał skracac i jeszcze boczną poduszke a raczwej mocowanie trzeba cofnąć do tyłu tak jest w przypadku manuala. Jakieś 2 lata temu wsadziłem z II skrzynie z anglika ss do pajero I akurat taka sie trafiła i wsumie samochód bryka i to ostro. Z automatem tesz pewnie wyjdzie tylko czy przy aktualnym dostepie cześci sie to opłaci? |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 16:29 Re: skrzynia z jedynki?
|
|
|
jabol66 napisał/a: | ryba napisał/a: | Witam,
Czy mozliwe jest zalozenie automatycznej skrzyni z jedynki do dwójki?
Pytam, poniewaz czly czas walcze ze zbyt wysokimi obrotami, i tak mi chodzi po glowie czy to jest mozliwe???
z gory dziekuje za odpowiedzi...
Pozdrawiam |
przepraszam bo nie bardzo rozumiem co obroty mają do skrzyni, a odpowiadając na pytanie to jeżeli masz teraz ss to napewno nie a i chyba es też n ie będzie pasował |
Odnosnie obrotow, starsza skrzynia ma na pewno inne przelozenie a co za tym idzie inne predkosci osiaga auto.
Pytam o ta skrzynie poniewaz w moim aucie zamontowana byla pompa wtryskowa od jedynki.
Myslalem ze autor tego wynalazku poszedl dalej i zmienil tez skrzynie na starsza.
Ale sadzac po Waszych wypowiedziach jest to raczej nie mozliwe, na pewno mam SS.
Moze wysokie obroty, ktore silnik trzyma podczas jazdy to po prostu oznaka koncowki zywotu skrzyni... (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D)
Dziekuje za odpowiedzi |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-02-2010, 17:22
|
|
|
ryba napisał/a: | (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D) | przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864 |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
piotrjakubowice
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 2,5TD 92r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 15 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 24-02-2010, 17:36
|
|
|
głupio pytać ( wybaczcie jestem świażak ) ale co to jest O/D ? Ja przy 100km/h mam prawie 3000 obrotów. |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 18:40
|
|
|
O/D - over drive
Co do wybierania to ewidentnie czuc 3 biegi a przy 80 wchodzi nadbieg. Tyle ze te obroty sa takie wysokie...
Zaczyna mi brakowac koncepcji jak to ugryźć... |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 24-02-2010, 18:51
|
|
|
2200 to mam kolo 80km, przy 100 tez jest cos przed 3000 |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 19:12
|
|
|
Probowalem regulowac linke kontrujaca przy pompie wtryskowej.naprezalem, luzowalem i nic. Ciagle wysokie obroty...
[ Dodano: 24-02-2010, 19:13 ]
jawaldek napisał/a: | ryba napisał/a: | (jak jade 100km/h to mam okolo 4000rpm, dodam ze mam wlaczony O/D) | przy 100 to obroty raczej oscylują w granicach 2300-2500,wyłącz O/D obroty powinny spaść a co za tym idzie i spalanie. Czy jesteś pewny że wszystkie biegi wybiera?? Pytam bo swojego czasu jak się zawiesił sterownik to 100km/h kosztowało 4000 obrotów
Zobacz http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#537864 |
A czy nie jest tak, ze jak wylacze O/D (kontrolka sie zaswieci) to nie bedzie wrzucal nadbiegu? |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 24-02-2010, 20:38
|
|
|
Jak kontrolka sie swieci to masz tylko 3 biegi jak nie swieci to masz 4 biegi. Chyba ze sie spali zarowka to nadal moga byc 3 |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 20:59
|
|
|
U mnie dziala, tak jak pisalem czuc jak wchodzi nadbieg, tyle ze obroty sa bardzo wysokie |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-02-2010, 21:31
|
|
|
ryba napisał/a: | tyle ze obroty sa bardzo wysokie | a może było coś robione przy pompie ?? a czy nie masz przypadkiem tempomatu?? i był ostatnio używany?? U mnie w tempomacie zacięła się linka w pancerzu i wskakiwał na wysokie obroty co wiązało się też z szybszą jazdą->> tak tylko "głośno" myślę |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
ryba
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 76 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2010, 21:44
|
|
|
pompa byla wymieniana, poniewaz poprzedni wlasciciel zalozyl pompe od jedynki.Ponoc tamta pompa nie miala czujnika obrotow.
A moze wlasnie w tym tkwi problem, moze czujnik obrotow nie jest podlaczony do skrzyni...Wiecie gdzie dokladnie znajduje sie ten czujnik?Jakis schemat??? |
|
|
|
 |
|