 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 07-03-2010, 11:39 |
[E3x 88-92] Galant - dalej szukamy czegoś dla braciszka ;) |
Autor |
Wiadomość |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 25-02-2010, 22:14 [E3x 88-92] Galant - dalej szukamy czegoś dla braciszka ;)
|
|
|
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11610429
Cytat: | Cena (brutto):
3 200 PLN / 801 EUR
Sedan / Limuzyna
Informacje:
Rok produkcji: 1991, 260 000 km, Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna, grafitowy-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:
alufelgi, ASR, autoalarm, instalacja gazowa, blokada dyferencjału
Opis pojazdu:
hak, c.zamek+pilot, RO CD, komplet k.ół zimowych, alufelgi, automatyczny włącznik świateł, el.lusterka, na 235 tys.km wymieniono, rozrząd, klocki, tarcze i szczęki hamulcowe, kpl.kół zimowych |
Kolejny, aczkolwiek nie wiem czy to już w porównaniu z pozostałymi 3 nie będzie za drogo wychodziło. FAQ do tych galantów nie ma więc szybkie pytania:
rozrząd - ile ?
przykładowe ceny innych części do tego modelu ?
jak z awaryjnością ?
i czy w ogóle warto się w to pakować ? |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-02-2010, 21:25
|
|
|
ceny rozrzadu znajdziesz na stronie intercarsu. Polecam paski Mitsuboshi lub Sun. Ceny innych czesci tez raczej nie sa drogie. Na allegro kupisz mase tanich czesci do tego typu. Jest mase czesci blacharskich itp.
Czy warto? Uwazam ze tak E3x jest uwazany za najbardziej udany model Galanta.
Natomiast wspomniany egzemplarz ma cene dosyc wysoka ale jak zadbany to warto dac te pare groszy wiecej. Sprawdz tyl auta poniewaz jest to model przedliftowy a z tylu lampy ma juz po lifcie. Reszta wyglada w miare ok |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
mc
Forumowicz

Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 208 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26-02-2010, 21:33
|
|
|
Ładne autko i chyba zadbane ale to biedna wersja więc cena chyba trochę wysoka.
Rozrząd (pasek i napinacze) to jakieś 150zl plus wymiana.A inne części to raczej standard i raczej nie ma problemów z dostępnością.
Ja w swoim galu praktycznie nic nie robiłem, mimo że auto z początku lat dziewiędziesiątych to nic się komletnie nie psuło więc jak poprzedni właściciel/właściciele dbali mniej więcej to nie będzie chyba żadnych kłopotów.
Osobiście twierdzę że jak najbardziej warto się w to pakować bo samochód ten jakością wykonania i niezawodnością jak dla mnie przewyższa nawet niektóre auta produkowane w dzisiejszych czasach. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 27-02-2010, 18:21
|
|
|
Kaucz, silniki 1.8 są bardzo wytrzymałe w tych autkach... Zdjęcia na pewno nie są świeże. Widać, że na kierownicy "skóra" założona, ogólnie ładne autko, ale wyposażenie ubogie Zawieszenie jest wytrzymałe jak na polskie drogi. Cena troszkę wysoka, ale jak zadbane to warto dać. Kaucz napisał/a: | jak z awaryjnością ? | mało awaryjne, chyba, że właściciel kat
Kaucz napisał/a: | i czy w ogóle warto się w to pakować ? | Warto, warto przecież to Mistu
A i jeżeli byś jechał oglądać, dobrze trzeba oglądnąć podwozie i środek bagażnika, autko ma już 19 lat więc rdza może być na porządku dziennym jak niezakonserwowany dobrze... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 06-03-2010, 20:58
|
|
|
Autko zakupione.
Parę wad ma, ale to się zrobi .
Stan ogólnie dobry, trochę zbiłem z ceny i do tego jeszcze dostałem nowy aku .
Na A2 dawało radę za moim Galem więc jest dobrze . ( 130 - 140 ). Jedynie nie podoba mi się to jak się odpala, na początku potrafi zgasnąć, ale potem już idealnie trzyma obroty .
Temat można zamknąć. Jutro zajadę nim na spot wielkopolski |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
|
|