Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
07-03-2010, 11:39
[E3x 88-92] Galant - dalej szukamy czegoś dla braciszka ;)
Autor Wiadomość
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 25-02-2010, 22:14   [E3x 88-92] Galant - dalej szukamy czegoś dla braciszka ;)

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11610429



Cytat:
Cena (brutto):

3 200 PLN / 801 EUR

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Rok produkcji: 1991, 260 000 km, Pojemność skokowa: 1800 cm3, benzyna, grafitowy-metallic, Liczba drzwi: 4/5,
Dodatkowe wyposażenie:

alufelgi, ASR, autoalarm, instalacja gazowa, blokada dyferencjału
Opis pojazdu:

hak, c.zamek+pilot, RO CD, komplet k.ół zimowych, alufelgi, automatyczny włącznik świateł, el.lusterka, na 235 tys.km wymieniono, rozrząd, klocki, tarcze i szczęki hamulcowe, kpl.kół zimowych


Kolejny, aczkolwiek nie wiem czy to już w porównaniu z pozostałymi 3 nie będzie za drogo wychodziło. FAQ do tych galantów nie ma więc szybkie pytania:

rozrząd - ile ?
przykładowe ceny innych części do tego modelu ?
jak z awaryjnością ?

i czy w ogóle warto się w to pakować ?
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-02-2010, 21:25   

ceny rozrzadu znajdziesz na stronie intercarsu. Polecam paski Mitsuboshi lub Sun. Ceny innych czesci tez raczej nie sa drogie. Na allegro kupisz mase tanich czesci do tego typu. Jest mase czesci blacharskich itp.

Czy warto? Uwazam ze tak E3x jest uwazany za najbardziej udany model Galanta.

Natomiast wspomniany egzemplarz ma cene dosyc wysoka ale jak zadbany to warto dac te pare groszy wiecej. Sprawdz tyl auta poniewaz jest to model przedliftowy a z tylu lampy ma juz po lifcie. Reszta wyglada w miare ok
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
mc 
Forumowicz


Auto: Galant E88A 2.5 V6 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 208
Skąd: Lubin
Wysłany: 26-02-2010, 21:33   

Ładne autko i chyba zadbane ale to biedna wersja więc cena chyba trochę wysoka.
Rozrząd (pasek i napinacze) to jakieś 150zl plus wymiana.A inne części to raczej standard i raczej nie ma problemów z dostępnością.
Ja w swoim galu praktycznie nic nie robiłem, mimo że auto z początku lat dziewiędziesiątych to nic się komletnie nie psuło więc jak poprzedni właściciel/właściciele dbali mniej więcej to nie będzie chyba żadnych kłopotów.
Osobiście twierdzę że jak najbardziej warto się w to pakować bo samochód ten jakością wykonania i niezawodnością jak dla mnie przewyższa nawet niektóre auta produkowane w dzisiejszych czasach.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 27-02-2010, 18:21   

Kaucz, silniki 1.8 są bardzo wytrzymałe w tych autkach... Zdjęcia na pewno nie są świeże. Widać, że na kierownicy "skóra" założona, ogólnie ładne autko, ale wyposażenie ubogie :) Zawieszenie jest wytrzymałe jak na polskie drogi. Cena troszkę wysoka, ale jak zadbane to warto dać.
Kaucz napisał/a:
jak z awaryjnością ?
mało awaryjne, chyba, że właściciel kat :)
Kaucz napisał/a:
i czy w ogóle warto się w to pakować ?
Warto, warto przecież to Mistu :D
A i jeżeli byś jechał oglądać, dobrze trzeba oglądnąć podwozie i środek bagażnika, autko ma już 19 lat więc rdza może być na porządku dziennym jak niezakonserwowany dobrze...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 06-03-2010, 20:58   

Autko zakupione.
Parę wad ma, ale to się zrobi :) .
Stan ogólnie dobry, trochę zbiłem z ceny i do tego jeszcze dostałem nowy aku ;) .
Na A2 dawało radę za moim Galem więc jest dobrze :) . ( 130 - 140 ). Jedynie nie podoba mi się to jak się odpala, na początku potrafi zgasnąć, ale potem już idealnie trzyma obroty :) .

Temat można zamknąć. Jutro zajadę nim na spot wielkopolski :)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.