Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI dusi sie, szarpie nie mozna jechać.
Autor Wiadomość
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 25-02-2010, 21:29   

Nie chce zakładać nowego tematu a ciągnąć go w tym wątku. Mam takie pytanie w związku z kontrolką oleju świecącą na wolnych, Czy możliwe jest bym przytarł panewkę wału jadąc 80km przy 1000obr. na 5-biegu ?. Kontrolka zaczęła świecić na trzeci dzień po tym jak cudownie ozdrowiało z dwóch błędów...
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-02-2010, 14:23   

Coś tak męczył ten silnik? 80km/h to się dwójką jeździ.... :badgrin:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 26-02-2010, 16:10   

Nie można było dodać gazu bo gasnął a za lawetę chcieli 1600zł. Mogłem coś zarżnąć ?
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-02-2010, 17:07   

Budrys napisał/a:
80km przy 1000obr. na 5-biegu ?.

saphire napisał/a:
Coś tak męczył ten silnik? 80km/h to się dwójką jeździ....

ale chyba codzilo o dystans bo 80km/h na piatym biegu to jakies granice 2000obr/min czyli jadac bez przyspieszen, jednostajnie byloby nie szkodliwe.
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 27-02-2010, 10:48   

Chodzi o pokonany dystans 80 kilometrów, przy obrotach 1000rpm, 5 biegu i prędkości 40km/h. Dodatkowo zauważyłem jak jadę na niskich obrotach ok.1500 to z silnika wydobywa się dźwięk "pieczenia" "skwierczenia" podobne też do stygnącego cykającego kolektora wydechowego, co to może tak robić ?
 
 
big_foot
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2010, 21:07   

Podłączę się do tematu, jesli pozwolicie.

Po wpakowaniu kilku niezłych groszy w środę w autko, bylem dumny, że zadbalem o samochodzik i w ogóle takie tam.

Wszystkie te uniesienia i zadowolenia nie trwały długo, a konkretnie tylko do soboty. Wracając z żoną (w 9-tym m-cu ciąży) i 2-letnim dzieckiem na obwodnicy 3miasta nagle przy stałej jeździe 120km/h samochód zaczął wyraźnie szarpać, dusić się, stracił moc, zapaliła się kontrolka silnika :( ale autko nie zgasło i jechało dalej (ale już się troszkę bałem co zrobię z tą moją brygadą jeśli autko zaliczy calkowity zgon).
Byłem bardzo blisko jednego ze zjazdów, postanowiłem więc zjechać, zgasić autko, trochę dać mu "odsapnąć" i zobaczyć co będzie.

Po odczekaniu jakiś 10 minut sprawdziłem stan oleju (tak na wszelki wypadek), zapalilem autko. Na jałowym strasznie trzęsło całym autem, ale silnik nie gasł. Udało mi się dokulać z trudami i gracją diesla w Ursusie c-360 do domu. Najgorsze były ruszania ze świateł i podjazdy pod wzniesienia :(

Co dziwne, podczaj dłuższej chwili bardzo spokojnej jazdy, ze stałą prędkością i bardzo małym obciążeniu silnika, kontrolka gasła. Jakiekolwiek większe obciążenie, zmiana pozycji pedału gazu powodowała powtórne zapalenie się kontrolki.

Dziś dokulałem się rano do ASO gdzie panowie stwierdzili, że umarł wtryskiwacz. Padła cewka (nie mam za grosz technicznego pojęcia o funkcjonowaniu takich podzespołów, więc nie wiem czy nie robią mnie na szaro). Panowie sami ściągnęli używkę (nowy miał kosztować 1800zł!!) i po południu miałem już autko na chodzie.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 02-03-2010, 18:49   

Jeśli przestał pracować jeden gar to w GDI albo wtryskiwacz albo świeca. Jeśli dwa gary to fajkocewka.

Budrys: Rozrząd kiedyś już wymieniałeś? Ten odgłos skwierczenia jakoś mi na łożyska rolki, napinacza lub pompy lub alternatora wskazuje czy coś koło tego ale generalnie mechanik jak posłucha i poogląda to ci przecież powie co to choć imho panewka to raczej stuka niż rzęzi.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 02-03-2010, 20:39   

saphire napisał/a:
Jeśli przestał pracować jeden gar to w GDI albo wtryskiwacz albo świeca. Jeśli dwa gary to fajkocewka.

Budrys: Rozrząd kiedyś już wymieniałeś? Ten odgłos skwierczenia jakoś mi na łożyska rolki, napinacza lub pompy lub alternatora wskazuje czy coś koło tego ale generalnie mechanik jak posłucha i poogląda to ci przecież powie co to choć imho panewka to raczej stuka niż rzęzi.

Holender nie mam czasu w tym tygodniu podziałać przy aucie więc na razie stoi. Skwierczenie się skończyło wraz z dużym płatem osłony spodu silnika jaki odpadł szorując po asfalcie. Na razie zastój w temacie ale jak znajdę chwilę to rozbebeszę pompę WC.

[ Dodano: 29-03-2010, 09:47 ]
Po dłuższej przerwie rozebrałem miskę olejową bez mierzenia ciśnienia oleju bo wiem, że go nie ma to po co mierzyć ? Oczywiście panewki na korbowodach były wytarte do chyba miedzi. Ale ciekawostka panewki od strony miski były w miarę normalnie zużyte, matowe z minimalnymi przytarciami. Panewek głównych nie wyciągam, nie chce się dołować, ale każdy mówi, że na pewno nie są zniszczone. Jak wymienię i pospawam nie wiem jak cały zgnity tłumik to dam znać czy działa. Zastanawiam się jeszcze nad małym upgrejdzie zaworka pompy.
 
 
bartekcari 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 24-10-2011, 10:36   

Witam wszystkich.

Panowie Budrys, damiano i woxy, napiszcie prosze jak rozwiazaliscie wasze problemy z carisma ??

Jestem bardzo ciekawy poniewaz u mnie sa teraz takie same problemy :/ auto po odpaleniu i dodaniu gazu odrazu gasnie :/
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 08-11-2011, 09:11   

aren195612 napisał/a:
- Barometr : czujnika ciśnienia atmosferycznego 99-100 Kpa, w Alpach będzie mniej. Jego awaria to błąd 25


Można coś więcej na temat tego błędu? gdzie szukać tego elementu?
 
 
bartekcari 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Polska
Wysłany: 08-11-2011, 09:16   

na pewno wewnatrz przeplywomierza :D nie wiem jak walczyc z tym bledem, wiem ze uzywana przeplywke dostaniesz za okolo 100 zl :P
 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 20-01-2012, 00:39   

Budrys, damiano83, woxy, rozwiazaliscie problem ?
Walcze w dalszym ciagu , a od waszych minelo juz sporo czasu.
Licze na odpowiedz
Pozdrawiam
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 20-01-2012, 08:45   

W moim przypadku winny był zapieczony/zastany regulator ciśnienia pompy WC w skutek czego zajechałem panewki korbodowe i straciłem ciśnienie oleju.
_________________

 
 
mitcari 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 106
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 20-01-2012, 12:39   

Budrys, a jak bylo z tym cisnieniem ?
Pompa nie trzymala zadnego cisnienia ?
Wczoraj dobralem ise do pompy - reulowac moglem, mimo to dobralem sie glebiej, jak mowil aren. Polerka nic nowego nie wniosla.
_________________
Jak coś się sypie, to po całości...
 
 
lalamido76 
Nowy Forumowicz

Auto: CARISMA 1.8 GDI 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2012, 16:40   

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam 2 pytania:

1. Czy z takim przebiegiem ciśnienia pompy WC mierzonego Evoscanem (link do loga z jazdy poniżej) jest sens jej demontażu i wymiany filterków?

2. Jak zredukować ciśnienie na pompie WC przed odłączeniem od niej przewodów paliwowych? Czy jest np. jakaś funkcja Evoscana lub jakiś inny sposób?

Moje objawy: silnik sporadycznie krztusi się i traci moc.

http://www.sendspace.pl/f...eaad02193b786cd
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.