Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lekkie pukanie w silniku 2.5 TD
Autor Wiadomość
p1212 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: zachodniopomorskie
  Wysłany: 28-02-2010, 18:01   Lekkie pukanie w silniku 2.5 TD

słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 ponieżej prawienie nie słuchać, podjerzewam panewke na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki? czy trzeba czapke zrzucać?
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 28-02-2010, 21:11   Re: Lekkie pukanie w silniku 2.5 TD

p1212 napisał/a:
słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 ponieżej prawienie nie słuchać, podejrzewam panewkę na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki? czy trzeba czapke zrzucać?

W silniku 3.0 wymieniłem panewki-główne i korbowodowe. Miska olejowa wyszła z małymi oporami trzeba było odkręcić prawą półoś od mostu no i sam przedni most też trzeba było odkręcić aby można było przesunąć go do przodu. Do mechanizmy korbowego się dostaniesz od dołu, jak jednak trzeba będzie dobrać się do sworzni tłokowych wtedy będziesz musiał zdjąć górę bo inaczej tłoka nie wyjmiesz. No chyba ze wyjmiesz wał korbowy ale tu rozbierania multum , łącznie z koniecznością rozłączenia silnika od skrzyni. W tej sytuacji chyba jednak lepiej kupić uszczelkę pod głowicę i odkręcić głowicę silnika. :arrow:
Te pukanie słychać na górze silnika czy od dołu sprawdź to bo może to coś z klawiaturą na zaworach np hydro popychacz się zaciął jeżeli takie coś w Twoim silniku jest.
No i jak z ciśnieniem oleju na "duszonym" i gorącym silniku kontrola oleju nie mruga?
 
 
 
p1212 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 28-02-2010, 21:24   

z ciśnieniem zero problemu, to pukanie nasila sie na gorącym silniku, zimny nic, najgorsze ze nie moge tego zlokalizować, w środku auta troche to słychać a na zewnątrz owiele mniej
 
 
1405 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3000V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 301
Skąd: Dorohusk
Wysłany: 28-02-2010, 21:32   

p1212 napisał/a:
z ciśnieniem zero problemu, to pukanie nasila sie na gorącym silniku, zimny nic, najgorsze ze nie moge tego zlokalizować, w środku auta troche to słychać a na zewnątrz owiele mniej
Jak tak to trudno powiedzieć na ten temat coś więcej...no możne bardziej doświadczeni koledzy coś wymyślą :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.