Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak odczytać kod silnika, problem ze sprzegłem i uszczelka
Autor Wiadomość
dziobak26
[Usunięty]

  Wysłany: 06-09-2006, 13:11   Jak odczytać kod silnika, problem ze sprzegłem i uszczelka

Witam. Jestem tu nowy i mam Eagle Talona z 91r. silnik 2.0 16V 104kW i mam pytanie. Jak odczytać kod silnika (4-cyfry) bo nie wiem jaką uszczelkę kupić do kolektora wydechowego, czy dochodzi też uszczelka między kolektorem wydechowym a rurą(podwójna) bo brakuje w katalogu i co zrobić ze sprzęgłem bo muszę naciskać do końca sprzęgło i wtedy delikatnie wrzucić bieg po prostu jest za niski pedał sprzęgła a regulacji nie ma na siłowniku (na max). Z góry dzięki. Aha czy on się rózni od Mitsubishi Eclipse (poza grillem i lampami?)
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 13:16   

4g63 DOHC - http://en.wikipedia.org/wiki/4g63
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 06-09-2006, 13:43   

dziobak26 napisał/a:
Aha czy on się rózni od Mitsubishi Eclipse (poza grillem i lampami?)

gratulacje, popatrz sobie na www.3si.org
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 13:45   

nie niczym sie od mitsu nie różni. jak skończyła ci się regulacja na pedale (ta śruba co można w pedał wkręcić) - czyli masz wykręconą z pedału na maxa. to radzę poluzować tą śrubę (wkręcić trochę w pedał) i odpowietrzyć sprzęgło a najlepiej cały płyn wymienić. na wysprzęglniku jak najrzysz pod samochód masz taki "kureczek" nim upuszczasz płym lub powietrze dolewając z góry dot ego małego zbiorniczka obok zbiorniczka od hamulców.

Opereracja wygląda tak: Odrkęcasz kureczek przy wysprzęglniku, ktoś naciska pedał sprzęgła , powietrze z płynem (dot-4) wylatuje, zakręcasz kureczek a ktoś podciąga pedał do góry. potem znowu odręcasz, wciskamy, zkręcasz, podciągamy.

Nie zapomni dolewać płynu do zbiorniczka. pozdrawiam.

co do silnika to jak jest to wersja bez turbo to bardziej prawdopodobne że masz silnik 420a. Po której stronie masz rozrząd ?? stojąc przed autem .
 
 
dziobak26
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 15:40   

Dzięki za odp. Rozrząd jest od strony kierowcy. Co do sprzęgła to spróbuję tak zrobić bo odpowietrzałem a siłownik jest przesunięty na max.

[ Dodano: 06-09-2006, 15:59 ]
Okazało się że gwint jest urwany od regulacji. Co do kodu bardzo proszę jak go odnaleźć jest to wersja bez turbo. Są 2 rodzaje uszczelek do kolektora wydechowego i nie wiem który zamówić. Proszę o odp. Pozdrawiam. :wink:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2006, 09:32   

2,0 16V w talonie z 91 roku to może być TYLKO 4G63.

SAMAEL, :roll: jakie 420A? W 1 GEN??? :lol:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dziobak26
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 10:03   

Dzięki za kod, jeszcze mam pytanie: czym się mechanicznie różni od Eclipse?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-09-2006, 10:28   

Własciwie niczym. Blachami.

A co się zepsuło ;-) :?:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
dziobak26
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 22:31   

Są dwa rodzaje uszczelek między kolektorem wyd. a głowicą:
jedna wygląda jak blaszka w dużej wielkości a druga mniejsza jakby grubsza . Rozstaw jest ten sam i tak samo kanały. Która lepsza?

[ Dodano: 07-09-2006, 22:33 ]
Muszę wymienić kolektor a nie wiem jakie uszczelki założyć. Najgorsze jest to że nie ma skąd wziąć uszczelkę między kolektorem wyd. a rurą (podwójna dolna)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-09-2006, 09:35   

Jak kiedyś potrzebowałem takiej uszczelki (pod dwururkę), to podszedłem (na szczęście miałem 100 m) do firmy robiącej uszczelki, ze starą i dorobili na wzór. Czekałem niecałą godzinkę, bo akurat coś innego mieli na taśmie :) .
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 08-09-2006, 10:16   

sorka nie zwróciłem uwagi ze kolega podał rok 91 :lol: .. tak to 4g63...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.