Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja gaźnika Samemu czy w warsztacie?
Autor Wiadomość
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 04-03-2010, 09:00   Regulacja gaźnika Samemu czy w warsztacie?

Witam muszę wyregulować gaźnik poniewarz silnik dostaje za dużo benzyny a za mało powietrza. Czy jest sposub na wyregulowanie w domowym warsztacie czy trzeba oddać do gaźnikowca? Ile taka usługa może kosztować? Wyczytalem że od 200 nawet do 400.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 04-03-2010, 11:33   

Gaźnik?? Galant to nie motorower :D :D :D wtryski sterują paliwem :D
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-03-2010, 12:53   

kotos0, Twój galant jest na wielopunktowym wtrysku paliwa. Skąd wniosek, że silnik dostaje za dużo paliwa?
Kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 04-03-2010, 22:29   

Wszystkie filtry wymieniałem jakiś 1 ms. temu a sądze dlatego poniewarz jak się doda mocniej gazu to strasznie śmierdzi paliwem i tak jakby się mulił. pompka nie ma wycieków itp. z tego mój wniosek że to mieszanka jest za bogata o paliwo.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-03-2010, 22:45   

kotos0, jezeli jest tak jak sadzisz jedz na stacje diagnostyczna na analizator spalin, napewno powinno wyjsc, zreszta powinienes tez to odczuc po spalaniu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 04-03-2010, 23:35   

Spalanie jest rzędu 20l na 100km zapomniałem dodać.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-03-2010, 23:38   

Wymrugaj błędy, byc może sonda lambda jest temu winna.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-03-2010, 16:10   

Tak jak pisze <b>robertdg</b> to może być sonda. Sprawdź też układ zapłonowy tzn świece, przewody i aparat zapłonowy. Nie zapala Ci sie na desce lampka od silnika?
 
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 08-03-2010, 11:33   

Nic na desce się nie zapala. świece i przewody również wymieniałem miesiąc temu więc na bank są ok. Sonda z tego co widze to nie była wymieniana od nowości więc napewno jest do wymiany. Co myślicie o sondzie NGK? Świece mają super a jak z pozostałymi częściami?
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-03-2010, 19:44   

kotos0 napisał/a:
Co myślicie o sondzie NGK? Świece mają super a jak z pozostałymi częściami?

Uważam,że to bardzo dobry produkt :)
_________________

 
 
 
tom11 
Forumowicz

Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 163
Skąd: lubartów
Wysłany: 09-03-2010, 15:48   

Cytat:
Nic na desce się nie zapala.


że nic sie nie zapala nie znaczy że błędów niema
 
 
galant1.8 
Forumowicz
Meloman


Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 59
Skąd: Elbląg
Wysłany: 25-03-2010, 22:14   

dolacze sie do tematu , moj gal pali tez okolo 15 litrow , swiece kable filtry itp wymienione
ostatnio czyscilem cala przepustnice , ale zauwazylem jeden z wezykow ktore sa podlaczeone w gornej czesci przepustnicy (3 wezyki , przekroj okolo 1cm) jest zapchany i nie da rady go odetkac nawet cieniutkim drucikiem , pozostale dwa sa idealnie drozne .
po czyszczeniu obroty wzrosly na 1800 wiec musialem go troche wyregulowac , calkiem inaczej chodzi samochod , ale gdyby jeszcze mniej palil
myslicie ze u mnie tez sonda jest na wymiane ??
byl podlaczany pod komputer i niby bylo wszystko ok , ale widac po sondzie ze nie byla nigdy wymieniana
_________________
Meloman :-)

Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy :) )
Piszę poprawnie po polsku
.

Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 
 
 
kotos0 
Forumowicz


Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 99
Skąd: Tłuszcz\Warszawa
Wysłany: 27-03-2010, 20:20   

Witam ponownie wymieniłem sonde udało mi się kupić za 50 zł oryginalna urzywaną w celu sprawdzenia i teraz spalanie juz się unormowalo w granicy 14l wiec juz nie ma tragedi jeszcze troche poczyszcze układ dolotowy i wszystko inne co da rade bez wiekszych ingerecji i zobaczymy co bedzie dalej.
_________________
kotos0@wp.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 27-03-2010, 20:49   

Koledzy podłączę się, bo widzę że temat aktywny. Mój Gal 2.0 16V... Mianowicie złożyłem jedną sprawną przepustnicę z dwóch niedomagających i wszystko na początku wyglądało ok...ale po dwóch dniach coś się zaczęło dziać...raz jak odpalę to nie trzyma obrotów i przygasa a drugi raz na biegu jałowym wysokie obroty rzędu 1700 na benzynie :( Błąd silniczka wyskoczył raz ale jak zresetowałem to teraz już się ponownie nie pojawił...nie mam pojęcia co to może być. Przed ingerencją nie było problemu z utrzymaniem obrotów ale mimo to były troszkę zbyt wysokie bo koło 1300.

PZDR
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.