[E55A 2.0] duży przebieg roczny a bez awaryjność Galanta |
Autor |
Wiadomość |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 11-03-2010, 22:20
|
|
|
tzn? Jak decyzja podjęta jestem w takiej kropce , i nie wiem co zrobić ,że łohoho |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-03-2010, 22:50
|
|
|
jarekrk, jeżeli chodzi o mnie to też dojeżdżam Galem do pracy ..... jeżeli chodzi o awarie to nie ma żadnych ...... poza jednym ...... spalanie .... niestety mój Gal ma troszkę inny silnik niż twój i ja w tej chwili żałuję że sprzedałem mojego starego Colta C51A 1.3 na gaźniku ... gdybym przewidział że zima mnie osobiście tak uderzy po kieszeni to bym go sobie zostawił , lał za 50 zł do baku i jeździł bym cały tydzień ..... i nie martwił się że ktoś nie wyhamuje i skasuje mi tył że sam nie wyhamuje i przestawię krawężnik że ktoś na parkingu mi nie zrobi mega dziary z zazdrości .... i wtedy mógł bym sobie Gala wstawić do garażu na zimę i go dopieszczać ,a w między czasie śmigać małym Colcaikiem który mało pali ........ i tu jest problem .. jak ma się jedno auto do wszystkiego ......
ps. jak kiedyś w przyszłości będę miał więcej gotówki to kupię sobie Colta C5x włąśnie do dojeżdżania do pracy |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 12-03-2010, 13:12
|
|
|
aha nie wiedziałem ,że V6 tak dużo więcej pali, z waszych opinii wynika ,że te Galanty są w miarę bez awaryjne, to może szkoda zmieniać auta, zwłaszcza ,że do 12k to nie kupie jakiegoś rekina w super stanie...
a tu tylko piasta, progi i zostanie to huczenie spod koła z lewej strony ( które jest dla wszystkich nie do zdiagnozowania)
a wy sami nie boicie się o to auto z racji wieku ?? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
eddi1977
Forumowicz

Auto: uno 900 :)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 194 Skąd: Otwock,Chełm
|
Wysłany: 12-03-2010, 16:22
|
|
|
"w planach na przyszły rok Avance EA5A" -to miałem na myśli pisząc że decyzja podjęta.
Moim zdaniem 12 tys to trochę mało żeby znaleźć jakiś egzemplarz w świetnym stanie poza wyjątkami. |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 12-03-2010, 16:30
|
|
|
aa o to ci chodzi, nie no ten popdpis miałem odkąd się zalogowałem jako posiadasz znów MItsubishi :)rok temu ( bo stare konto mi usunieto chyba)
wtedy myślałem ,że lepiej się życie ułoży a tu jednak , o avance nawet nie mam co marzyć:)
właśnie teraz pytanie czy tylko dla ładniejszego wyglądu i 4 lata młodszego rocznika warto zmieniac auto...?
Chyba jednak nie |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-03-2010, 22:24
|
|
|
e tam E55A ładniejsze od Advance i miększe siedzenia moim zdaniem zostań przy tym co masz nawet jak coś będzie do wymiany bo jak kupisz coś nowszego nie wiesz jak poprzednik o niego dbał i równie dobrze 10letni samochód będzie się bardziej sypał niż Galancik Twój |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 12-03-2010, 23:28
|
|
|
Mówisz wiek... ja mam Oprócz wspomnianego E88A, to jeszcze staruszka E38A z 1989 roku, codziennie robię nim ok. 70 kilometrów do roboty i z powrotem. Fakt, że to auto ma coś w sobie, (złośliwość rzeczy martwych) raz do roku, musi przynajmniej parę dni postać (niby popsuty, a w rzeczywistości okazuję się że to pierdułka. I następny roczek śmiga jak zaczarowany Silniki konstrukcyjnie mamy podobne, tyle, że mój jest 8 zaworowy. Po zmianie pierścieni i zrobieniu kompletnej głowicy, silniczek nie bierze ani grama olejku, tyle, że brak w nim LPG. Blache musiałem robić, ale to z rozmachem zrobiłem na zapas i na razie mam spokój.
Jak kto dba, tak i ma
Więc jeżeli dbałeś o autko to Ci jeszcze spokojnie posłuży! |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 13-03-2010, 16:28
|
|
|
Wszyc tak chyba zrobię i was jednak posłucham, a do zrobienia progi na już (właśnie szukam blacharza dobrego) potem piasta przednia , i hmm no właśnie i to huczenie z koła lewego ,gdzie nikt nic nie może znaleźć i każdy mechanik mówi mi ,że to opony(mimo ,że na poprzednich[też mocno używanych] też tak było) ale może jak założę w końcu nowe to będzie cisza
Mistu tak jak w avatarze też miałem 3 lata temu galanta z tych lat ojj jak ja żałowałem ,że go sprzedałem
wersja GTI na Serio to fajnie jeździło, a sprzedałem go za zaledwie 3 tys... oj całe życie pluje sobie w brodę przez to, potem nissan był który 2 remonty silnika przeszedł i cały kosztował mnie minus 6 k zł.
Może racja wtedy żałowałem jak sprzedałem Galanta i teraz też bym pewnie żałował
tylko znów pewnie na lato będzie mnie dobijał ,że klimy nie mam.
ps. Bardzo ciężko jest przełożyć klimę ? |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 13-03-2010, 23:53
|
|
|
Ja demontowałem ją, i powiem Ci, że kupa zabawy z tym jest. Począwszy od rozbebrania dechy, na ingerencji w elektrykę i nie wiem jak ma się to do sterownika silnika... Jak klima się załączy powinien podnieść jego obroty (podobnie jak ze wspomaganiem). |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 15-03-2010, 09:39
|
|
|
mam bicie na piaście,i w końcu chce ją wymienić, więc dzwoniłem do sklepu Inter Carsu i się pytał mnie koleś czy z flanszą,
Co to jest ta flansza ? Bo różnica w cenie jest spora... |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-03-2010, 12:20
|
|
|
Z tego co mi się wydaję to flansza to ten element z łożyskiem i śrubami do mocowania koła, nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Ale może się mylę |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 15-03-2010, 12:45
|
|
|
nie no sama piasta przecież musi też posiadać śruby mocujące... |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-03-2010, 16:17
|
|
|
Flansza to piasta (element stanowiący wewnętrzną bieżnię łożyska oraz posiadajacy szpilki do przykręcania koła). |
|
|
|
 |
zbychu80
Nowy Forumowicz

Auto: Złom
Kraj/Country: Estonia
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 27 Gru 2009 Posty: 30 Skąd: aaafddzbgdzbgfzd
|
Wysłany: 15-03-2010, 20:29
|
|
|
Czerwone - piasta/flansza
Niebieskie - pierścienie wewnętrzne łożyska (osadzane na piaście na wcisk, można kupić samo łożysko i zmontować ze starą piastą)
Żółte - pierścień zewnętrzny łożyska, przykręcany do zwrotnicy |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 29-11-2010, 16:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
jarekrk
Mitsumaniak

Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 376 Skąd: KRK
|
Wysłany: 15-03-2010, 20:40
|
|
|
Dzięki chłopaki za pomoc, już w JC zmieniłem zamówienie na piastę z flanszą |
_________________ jednak po 3 galantach kolei znów na RWD |
|
|
|
 |
|