Stukanie przy skręcaniu |
Autor |
Wiadomość |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 20-03-2010, 12:27 Stukanie przy skręcaniu
|
|
|
Mam problem ze swoim autem przy max skręconych kołach jak ruszam słyszę wyraźne tryyyyy jeśli skręcam w lewo słychac to w kole od pasażera jeśli w prawo to slychac to przy moim... dodam że mam nowe osłony przegubów wewnętrznych oraz nowe przeguby zewnętrzne, słychac to tylko jeśli mocno skręcę kołami, proszę o pomoc co to może byc ? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-03-2010, 15:58
|
|
|
Stukanie które opisujesz jest generalnie zawsze winą przegubów. Druga możliwość to za szerokie oponki obcierają o nadkola. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 20-03-2010, 19:42
|
|
|
kurde to mnie zmartwiłeś bo mam nowiutkie przeguby NKN G15005 a opony to zimówki 15 195 wiec mechanik delikatnie mowiąc spartaczył robotę... części były moje nowiutkie nie wieżę, że były wadliwe, no nic podjadę w poniedziałek do niego i zapytam jak on to widzi pewnie zwali na wadliwe części... wymiana przegubów to chyba nie jest skomplikowana sprawa... dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-03-2010, 14:22
|
|
|
Misieklbn napisał/a: | a opony to zimówki 15 195 |
A jaka wysokość ?? Ja mam 195/65/R15 i obcierają przy pełnym skręcie, czasem brzmi to ja stukający przegub |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-03-2010, 16:03
|
|
|
to coś macie nie tak bo ja mam 195/65 jak pisze w europejskich instrukcjach na oryginalnych felgach 15 oczywiście i przy pełnym skręcie mam jeszcze kupe miejsca mimo iż jest obniżony, może macie źle nadkola poskładane? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 21-03-2010, 23:22
|
|
|
no cos dziwnego ja tez mam 195/65/15 . 205 /55/16 ori felg oczywiscie tylko zimowa pora i nic zero obcierania i miejsca zapas
Misieklbn, a zrób tak skrec na maksa koła i zobacz czy na dodaniu gazu i jezdzie po okregu stuka czy na wcisnietym sprzegle badz luzie ale jezdzie na max skrecie dalej jest stukot?? |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 21-03-2010, 23:32
|
|
|
dzisiaj sprawdziłem na parkingu pod marketem skręciłem kołami na maxa w lewo to jak wcześniej pisałem stukot w prawym kole jak w lewo to stukot slychac w moim a na dodatek dzisiaj jak wracałem troszke szybciej wszedłem w zakręt ale koła nie byłe skręcone na maxa może do połowy i tez coś tam się odzywało i słychac było tryyyy :[ dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem powiedział że wszystko było ok przeguby wewnętrzne w dobrym stanie zosatły zasmarowane specjalnym nowym smarem no i nowe przeguby zewnętrzne wraz z osłonami... szczerzę trochę się przestraszyłem bo to słychac było jakby coś ze sobą się zazębiało przy max skręcaniu lub szybszym wejściu w zakręt np na rondzie
[ Dodano: 21-03-2010, 23:35 ]
opony też sprawdziłem dużo miejsca jeszcze zostało do osłon i nadkoli... nie mam już zdrowia do miska |
|
|
|
 |
wojtas gst
Forumowicz
Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 142 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-03-2010, 08:50
|
|
|
kurna dziwne jest to co mówi Ci mechanik, że "wszystko jest ok" objawy wskazują ewidentnie na przeguby.. może podjedź do innego? z mechanikami to juz tak jest - sam robilem u takiego jednego mechanika co wszystko mi przy samochodzie zepsuł i w podwojne koszty wpadlem w lublinie z tego co wiem jest pare dobrych warsztatów |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-03-2010, 10:57, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 22-03-2010, 09:53
|
|
|
Misieklbn, a jak bys w to rondo wpadł i na nim kółko zatoczył na luzie tez tryka?? |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-03-2010, 11:57
|
|
|
Misieklbn skontaktuj się z "Seba" z innego forum mieszka w lublinie ma zakład gdzie uturbiają miśki itp itd, na pewno on coś poradzi jak do niego wpadniesz z misiem bo ja przez internet też już nie mam pomysłów ;/ |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 22-03-2010, 12:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 22-03-2010, 12:24
|
|
|
Miałem podobny objaw. Przy skręcie coś "trykało" w zawieszeniu.
Przyczyną było łożysko górnego mocowania amortyzatora.
Jestem po wymianie łożyska i mam błogą ciszę. |
|
|
|
 |
Misieklbn
Forumowicz
Auto: Colt 1,3 94r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 22-03-2010, 16:05
|
|
|
na luzie zachowuje się ok, a wszystko w aucie robiłem właśnie u kolegi Seby z innego forum rozmawiałem dziś z innym mechanikiem też specem od Miśków powiedział, że często wadliwe są właśnie zamienniki przegubów do Eclipsów... jeśli to się potwierdzi to nie wiem gdzie w IC trzymają cześci do Miśków bo byłą by to już 2 wadliwa częśc wcześniej napinacz hydrauliczny rozrządu za niemałą przecież kase.... |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 22-03-2010, 23:13
|
|
|
no jak na luzie ok to przegób a pamietasz jaka firma ??i jak morzna jaka cena |
|
|
|
 |
hermeth
Forumowicz

Auto: Carisma MSX/ S60 T5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 269 Skąd: Rzeszów/Garwolin
|
Wysłany: 22-03-2010, 23:37
|
|
|
Nawet jeśli masz nowe przeguby to mechanik mógł je niestarannie założyć. Wystarczy, że pod osłonę dostały się jakieś ziarenka pisaku i już zaczyna strzelać. U mnie tak właśnie było. Nowe przeguby wytrzymały 2 tygodnie, bo mechanik źle założył opaski na gumę, która się osunęła i piasek zmieszał się ze smarem wewnątrz. I potwierdzam, że w tym temacie nie warto oszczędzać. Gdy kupiłem po raz drugi tańsze przeguby (ok 160zł), to znów musiałem je wymieniać po miesiącu. Dopiero zakup japońskich (ok 280zł) rozwiązał problem raz na zawsze. Jeżeli strzela to winne są przeguby zewn, z kolei te wewn. nie hałasują ale za to trzęsie buda na boki powyżej 70km/h (to tez przerabiałem). |
_________________ http://www.polskajazda.pl.../Carisma/103736
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37868
 |
Ostatnio zmieniony przez hermeth 22-03-2010, 23:48, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 22-03-2010, 23:39
|
|
|
Misieklbn napisał/a: | wcześniej napinacz hydrauliczny rozrządu | jeżeli i ja mogę się spytać co było z nim nie tak? bo domyślam się że zorientowałeś się że jest nie teges zanim zamontowałeś bo by zawory z tłokami miały UFO 3ciego stopnia spotkanie... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|