 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-03-2010, 03:38 [Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy
|
|
|
Witajcie, mam do Was pytanie
Wymieniał ktoś pasek wieloklinowy W Carismie II 1.8 GDI ? Jak przebiega taka wymiana ?
Może ktoś polecić jakiś sprawdzony pasek ?
W ofercie InterCarsu znalazłem dwa paski Mitsubishi o numerach E15PK1325 (napędza pompa wspomagania i kompresor klimatyzacji) oraz E14PK775 (napędza alternator). Niestety oba paski są niedostępne w ofercie InterCarsu
Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale wygląda na to że są dwa paski ?
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-03-2010, 11:19
|
|
|
Są 2 paski, wymiana nie jest trudna, tyle że trzeva sie troszke nagrzebac i fajnie jest wymienic paskie we dwie osoby, chodzi o to ze najpierw musisz sciagnac pasek wspomagania i klimy(napinacz jest pomiedzy wspomaganiem i klimatyzacja), ale uprzednio zapamietac jak on idzie, a nastepnie sciagnac pasek od alternatora, jak sie nie myle regulacja jest na alternatorze, potem zakładasz wszystko w odwrotnej kolejnosci, przestrzegajac zasad naciagu paska z manuala. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-03-2010, 04:27
|
|
|
W manualu, napisane jest o ustawieniu naciągnięcia paska. Ozywają do tego jak zwykle urządzenia specjalnego.
Na oko to naciągnąć chyba nie jest dobrym pomysłem ?
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
Mirol
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 16 Skąd: Wyszków, Olsztyn
|
Wysłany: 18-06-2010, 19:12 Też mam problem :(
|
|
|
Przyłącze się do tematu, gdyż też mam problem z rolką napinacza od klimy i wspomagania (musiałem wymienić rolkę plastikową - połamała się) i teraz kupiłem nową i nie wiem czy sam mogę ją wyregulować -jak tak to w jaki sposób ??? czy potrzebuję jechać do jakiegoś mechanika ze specjalistycznym sprzętem (aby nie naciągać z manuala). Zauważyłem też taki mankament że śruba napinająca jest pod delikatnym kątem - nie wiem czy tak powinno być???
Pozdrawiam Mirek |
_________________ Miro
 |
|
|
|
 |
|
|