Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy
Autor Wiadomość
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-03-2010, 03:38   [Cari 1.8 GDI] Pasek wieloklinowy

Witajcie, mam do Was pytanie :)

Wymieniał ktoś pasek wieloklinowy W Carismie II 1.8 GDI ? Jak przebiega taka wymiana ?

Może ktoś polecić jakiś sprawdzony pasek ?

W ofercie InterCarsu znalazłem dwa paski Mitsubishi o numerach E15PK1325 (napędza pompa wspomagania i kompresor klimatyzacji) oraz E14PK775 (napędza alternator). Niestety oba paski są niedostępne w ofercie InterCarsu :(

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale wygląda na to że są dwa paski ?

Pozdrawiam,
Michał
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 28-03-2010, 11:19   

Są 2 paski, wymiana nie jest trudna, tyle że trzeva sie troszke nagrzebac i fajnie jest wymienic paskie we dwie osoby, chodzi o to ze najpierw musisz sciagnac pasek wspomagania i klimy(napinacz jest pomiedzy wspomaganiem i klimatyzacja), ale uprzednio zapamietac jak on idzie, a nastepnie sciagnac pasek od alternatora, jak sie nie myle regulacja jest na alternatorze, potem zakładasz wszystko w odwrotnej kolejnosci, przestrzegajac zasad naciagu paska z manuala.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-03-2010, 04:27   

W manualu, napisane jest o ustawieniu naciągnięcia paska. Ozywają do tego jak zwykle urządzenia specjalnego.

Na oko to naciągnąć chyba nie jest dobrym pomysłem ?

Pozdrawiam,
Michał
 
 
Mirol 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Wyszków, Olsztyn
Wysłany: 18-06-2010, 19:12   Też mam problem :(

Przyłącze się do tematu, gdyż też mam problem z rolką napinacza od klimy i wspomagania (musiałem wymienić rolkę plastikową - połamała się) i teraz kupiłem nową i nie wiem czy sam mogę ją wyregulować -jak tak to w jaki sposób ??? czy potrzebuję jechać do jakiegoś mechanika ze specjalistycznym sprzętem (aby nie naciągać z manuala). Zauważyłem też taki mankament że śruba napinająca jest pod delikatnym kątem - nie wiem czy tak powinno być???

Pozdrawiam Mirek
_________________
Miro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.