Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] "kabelki" na pompie
Autor Wiadomość
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-03-2010, 15:06   [2.5 TD] "kabelki" na pompie

Witam wszystkich,
Poniżej przesyłam zdjęcie rozłączonej kostki przy pompie wtryskowej. Czy ktoś z Was orientuje się co to jest i do czego powinno być podłączone? (auto to automat w longu, 2.5 td)
Z góry dziękuje za pomoc...

 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 30-03-2010, 18:41   

Ta kostka niepodlaczona to kostka od potencjometu gazu. Skrzynia automatyczna bierze z niej dane ile gazu wcisnales.
Ostatnio zmieniony przez Faraonix 31-03-2010, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2010, 00:29   

Dziekuje za odpowiedz...

Czyli zbyt wysokie obroty które auto trzyma podczas jazdy mogą spowodowane rozłączeniem tej kostki...
W takim razie aż dziw ze skrzynia przerzuca biegi...

Rozejrzałem się po komorze silnika i niestety nie znalazłem wolnego kabelka. Ciekawy jestem czy dam rade odtworzyć brakujący kawałek instalacji...

Musze teraz pomyśleć jak to podłączyć...

Pozdrawiam
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-03-2010, 10:11   

Przejzyj najpierw schematy i szukaj kostki lub kabli urwanych, ucietych. O ile pamietam idzie to do sterownika skrzyni automatycznej. Jak nie znajdziesz kabli to szukaj sterownika i wtedy idz w druga strone.
 
 
ryba 
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5TD
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 76
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2010, 12:23   

Szukałem i niestety kabli niet...
Czyli nie idą one bezposrednio do skrzyni, tylko do sterownika w bagazniku?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-03-2010, 14:31   

Nie wiem jak jest w 2.5TD. W mojej wersji 2.8TD nie ma wogole sterownika, wyglada jakby byl komputer do pompy elektronicznej i skrzyni w jednej puszce. Idzie tam gruba wiazka i tak naprawde ciezko zlokalizowac. Zreszta nie mialem takiej potrzeby. Ale mniejsza o to.

Dawno nie przegladalem schematu i pisalem z pamieci.

Wg. schematu ze sterownika swiec ida 3 przewody (piny 6-zielony,7-zielono-bialy i 25-zielono-czarny) bezposrednio do potencjometru . Jak fizycznie jest to ulozone w aucie to nie wiem.

Rysunek masz na str. 15 (10 w pdf) na dole. C41 - okreslony jako sterownik swiec zarowych, A107 - czujnik dzwigni (potencjometr)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.