Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] sportowa pompa paliwa
Autor Wiadomość
Kafarious 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt CA0 1.6 16V 94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 31-03-2010, 22:50   [CA4A 1.6] sportowa pompa paliwa

Od pewnego czasu szwankuje mi pompka paliwa, postanowiłem ją wymienić. Jednak wolałbym włożyć do mojego colta wydajniejszą pompkę paliwa. Nie wiem gdzie taką dostać i czy są z Tym związane jakieś dalsze przeróbki. Proszę o pomoc.
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 01-04-2010, 08:52   

moze załóż od gti ?
_________________

 
 
 
Kafarious 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt CA0 1.6 16V 94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 01-04-2010, 13:18   

Wydaje mi sie ze moze byc taka sama w gti jak w glxi. Wolałbym naprawdę konkretną.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-04-2010, 22:52   

Walbro 255. To pompa o bardzo wysokiej wydajności.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Kafarious 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt CA0 1.6 16V 94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 01-04-2010, 23:12   

jezeli chcialbym ja zalozyc czy musze cos przerobic?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-04-2010, 23:50   

Wiem, że są pompy montowane do baku ale czy dedykowana do Colta też jest to nie mam pojęcia.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-04-2010, 00:20   

Kafarious, a jakie cisnienie chcesz miec z tej pompy?
 
 
Kafarious 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi colt CA0 1.6 16V 94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 6
Skąd: Wlkp.
Wysłany: 02-04-2010, 01:05   

jak najwieksze tak zeby zyskal pare koni
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-04-2010, 01:31   

Kafarious napisał/a:
jak najwieksze tak zeby zyskal pare koni

:D
Bardzo mi przykro, ale poprzez zmiane pompy nic nie zyskasz…
Ciśnienie w układzie wtryskowym niestety nie zależy od pompy paliwowej…
Jak mocno podrasujesz silnik to faktycznie paliwa może „braknąć”, ale przy Twoim zalozeniu „paru koni” Tobie to nie grozi.
Nie tedy droga.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-04-2010, 11:22   

mkm, ma racje, całkowitą rację, musiałbys przeprowadzić jeszcze kilka dodatkowych zabiegów, m.in. zastosować wtryski o zwiększonej wydajności, inny FPR, modyfikacja MAP, nie wspominając o tym że w silniczek także pasowałoby doinwestować.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-04-2010, 22:41   

ale w tym wypadku podnoszenia mocy trzeba jakoś zatrzymać autko, i przenieść moc na kołach, więc +10% mocy to conajmniej +10% w hamulcach
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.