korek wlewu oleju + korek chlodnicy RALLI ART |
Autor |
Wiadomość |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
Wysłany: 05-04-2010, 13:29 korek wlewu oleju + korek chlodnicy RALLI ART
|
|
|
witam serdecznie... ostatnio namierzylem taki zestawik jak na zdjeciach ponizej...
moze bylby ktos zainteresowany zakupem aby zredukowac koszty wysylki w wysokosci 23 $ ? cena za sam przedmiot wydaje sie byc cena atrakcyjna
a TUTAJ juz link do aukcji |
_________________ jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V |
|
|
|
 |
mead
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.6 '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 198 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-04-2010, 13:46
|
|
|
Ja bym sie pisal bo mnie tez troche wczesniej odstraszyla cena wysylki |
_________________
Jaszczurka - 07.2008 - 08.2011
Lancer - 07.2011 - ... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-04-2010, 13:50
|
|
|
Jedna sztuka/komplet wychodzi około 130zł z wysyłką wedle obecnego kursu dolara. Trzeba doliczyc jeszcze koszta oclenia.
Same korki około 63zł
Potrzebne conajmniej 10 osób aby ceny koreczków z wysyłka do kraju, jej ocleniem i dostarczeniem jeszcze z punktu A pod własciwe adresy zamknął sie w około 80zł - 90zł dla osoby.
No i co o tym sądzisz jest 100% pewność ze te korki będą pasowały do EA Z tego co pamietam to swinks_UK miał włąsnie kiedyś jakiś problem chyba z koreczkiem.
Ja bym się pisal jeżeli te korki będą pasowac do EA2A |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-04-2010, 15:42
|
|
|
Dla pewności byłoby tak lepiej, gdyz pomimo tego że korek wygląda identycznie może być rózna wysokość sprężynek trzymających |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
JimBest
Mitsumaniak

Auto: EA2A SE '98 T08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Maj 2007 Posty: 53 Skąd: uć
|
Wysłany: 05-04-2010, 21:14
|
|
|
Przecierz to podróbki są... |
|
|
|
 |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
|
|
|
 |
Radowan
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 362 Skąd: Jelenia Góra/MRO
|
Wysłany: 05-04-2010, 23:36
|
|
|
A tak poważnie... co te korki dają?
Dodają mocy?
Oczywiście żart... |
|
|
|
 |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-04-2010, 10:51
|
|
|
jOkerek, jest to siła docisku sprężyny korka |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-04-2010, 10:57
|
|
|
Potwierdzam zdanie Roberta. Miałem problem z korkiem chłodnicy. Dokładnie z zamieszaniem w katalogu. Korki potrafią być wyszczególnione jako do Galanta, a w praniu wychodzi że są głębsze (otwarcie zaworu) i pochodzą z innej chłodnicy (pewnie od starego Evo i VR-a 1-gen), a więc nie pasują. To dotyczyło korka HKS.
Natomiast korki olejowe mają słabą gumke, która po 5k km się prasuje i traci własności uszczelniające (trzeba nową samemu dorobić potem). Do tego metalowa sprężyna dociskająca jest słaba i dość krucha. Więc ten korek wymaga sporo troski i uwagi w użytkowaniu (łatwo o złamanie blaszki i zostawienie jej pod pokrywą zaworów). Dlatego wróciłem do oryginalnego korka, bo miałem dość ciągłego sprawdzania czy korek jest dobrze dociągnięty.
[ Dodano: 06-04-2010, 10:05 ]
jOkerek napisał/a: | dodaja 2KM |
Czemu od razu nie 20 lub nawet 200 kucy???
jOkerek napisał/a: | galanty fabrycznie maja oznaczenie 0.9 kg/cm² / te z aukcji maja 1.3 kg/cm² czy to nie wplynie negatywnie na auto ? |
Nie ma obawy. Ja w tej chwili mam SARDa i jest na 1.3kg/cm2. Późniejsze otwarcie, czyli zwiększenie ciśnienia w obiegu powoduje podniesienie punktu wrzenia cieczy. Ma sens, gdy silnik musi znosić wysokie temperatury i musi mieć efektywne chłodzenie np. w VR4 gdzie temperatury silnika i turbin są znacznie wyższe, układ chłodzący pracuje w trakcie "uduchowionej" jazdy na granicy wytrzymałości dlatego razem z tym sie stosuje termostat o otwarciu 68°C).
Minus - obnizona żywotność radiatora (ta ebonitowa góra), ale w przypadku VR-ek to i tak jest do wmiany po 10 latach.
Mało sensu w Galancie EAxx, bo tam układ chłodzący nigdy nie osiągnie granicy wydajności. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 06-04-2010, 22:36
|
|
|
kolega zmienił w eclipsie 1g turbo korek z 0,9 na 1,3 i w ciagu miesiaca wystrzeliły mu 3 weze od wody , jesli cos daja to tak ryzyko utracenia cieczy
jak chcecie zmieniac korek na wyczynowy to trzeba zakupic komplet przewodów sylikonowych wzmocnionych do takich cisnień a nie wymienic to co najtansze i szukac efektów ... osobiscie kupiłem mu korek "HKT" MADE IN JAPAN 0,9 ZA 29 ZŁ w tym sklepie
http://www.allegro.pl/sklep/5424518_petrocar |
|
|
|
 |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-04-2010, 11:02
|
|
|
barteski napisał/a: | kolega zmienił w eclipsie 1g turbo korek z 0,9 na 1,3 i w ciagu miesiaca wystrzeliły mu 3 weze od wody |
Akurat to wina mało drożnego układu chłodzącego. Zasyfione kanaliki, chłodnica itp. Od tego bym zaczął.
Układy w misiach są przewidziane na wyższe ciśnienia niż te 1.3kg/cm2.
Chyba, że kolega kupił chińską podróbę, gdzie zawór w ogóle się nie otwierał |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
jOkerek
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 160 Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
|
|
|
|
 |
|