Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
korek wlewu oleju + korek chlodnicy RALLI ART
Autor Wiadomość
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
  Wysłany: 05-04-2010, 13:29   korek wlewu oleju + korek chlodnicy RALLI ART

witam serdecznie... ostatnio namierzylem taki zestawik jak na zdjeciach ponizej...

moze bylby ktos zainteresowany zakupem aby zredukowac koszty wysylki w wysokosci 23 $ ? cena za sam przedmiot wydaje sie byc cena atrakcyjna :)



a TUTAJ juz link do aukcji
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
mead 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.6 '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 198
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-04-2010, 13:46   

Ja bym sie pisal bo mnie tez troche wczesniej odstraszyla cena wysylki
_________________

Jaszczurka - 07.2008 - 08.2011
Lancer - 07.2011 - ...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-04-2010, 13:50   

Jedna sztuka/komplet wychodzi około 130zł z wysyłką wedle obecnego kursu dolara. Trzeba doliczyc jeszcze koszta oclenia.

Same korki około 63zł

Potrzebne conajmniej 10 osób aby ceny koreczków z wysyłka do kraju, jej ocleniem i dostarczeniem jeszcze z punktu A pod własciwe adresy zamknął sie w około 80zł - 90zł dla osoby.

No i co o tym sądzisz :?: jest 100% pewność ze te korki będą pasowały do EA :?: Z tego co pamietam to swinks_UK miał włąsnie kiedyś jakiś problem chyba z koreczkiem.

Ja bym się pisal jeżeli te korki będą pasowac do EA2A
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 05-04-2010, 14:14   

znalazlem TUTAJ oryginalny korek z rozpiska do pasujacych modeli wiec mysle ze problemu byc nie powinno...

dla pewnosci mozna zadac pytanie sprzedajemu aby dokaldnie zwymiarowal koreczki
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-04-2010, 15:42   

Dla pewności byłoby tak lepiej, gdyz pomimo tego że korek wygląda identycznie może być rózna wysokość sprężynek trzymających
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
JimBest 
Mitsumaniak


Auto: EA2A SE '98 T08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 53
Skąd: uć
Wysłany: 05-04-2010, 21:14   

Przecierz to podróbki są...
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 05-04-2010, 21:59   

JimBest, a masz do namierzenia cos lepszego ?
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
Radowan 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 362
Skąd: Jelenia Góra/MRO
Wysłany: 05-04-2010, 23:36   

A tak poważnie... co te korki dają?
Dodają mocy? :twisted:

Oczywiście żart...
 
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 06-04-2010, 07:26   

dodaja 2KM ;)
pytanie techniczne co do samego korka chlodnicy:
galanty fabrycznie maja oznaczenie 0.9 kg/cm² / te z aukcji maja 1.3 kg/cm² czy to nie wplynie negatywnie na auto ?
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-04-2010, 10:51   

jOkerek, jest to siła docisku sprężyny korka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-04-2010, 10:57   

Potwierdzam zdanie Roberta. Miałem problem z korkiem chłodnicy. Dokładnie z zamieszaniem w katalogu. Korki potrafią być wyszczególnione jako do Galanta, a w praniu wychodzi że są głębsze (otwarcie zaworu) i pochodzą z innej chłodnicy (pewnie od starego Evo i VR-a 1-gen), a więc nie pasują. To dotyczyło korka HKS.
Natomiast korki olejowe mają słabą gumke, która po 5k km się prasuje i traci własności uszczelniające (trzeba nową samemu dorobić potem). Do tego metalowa sprężyna dociskająca jest słaba i dość krucha. Więc ten korek wymaga sporo troski i uwagi w użytkowaniu (łatwo o złamanie blaszki i zostawienie jej pod pokrywą zaworów). :wink: Dlatego wróciłem do oryginalnego korka, bo miałem dość ciągłego sprawdzania czy korek jest dobrze dociągnięty.

[ Dodano: 06-04-2010, 10:05 ]
jOkerek napisał/a:
dodaja 2KM ;)

Czemu od razu nie 20 lub nawet 200 kucy??? :wink:
jOkerek napisał/a:
galanty fabrycznie maja oznaczenie 0.9 kg/cm² / te z aukcji maja 1.3 kg/cm² czy to nie wplynie negatywnie na auto ?

Nie ma obawy. Ja w tej chwili mam SARDa i jest na 1.3kg/cm2. Późniejsze otwarcie, czyli zwiększenie ciśnienia w obiegu powoduje podniesienie punktu wrzenia cieczy. Ma sens, gdy silnik musi znosić wysokie temperatury i musi mieć efektywne chłodzenie np. w VR4 gdzie temperatury silnika i turbin są znacznie wyższe, układ chłodzący pracuje w trakcie "uduchowionej" jazdy na granicy wytrzymałości dlatego razem z tym sie stosuje termostat o otwarciu 68°C).
Minus - obnizona żywotność radiatora (ta ebonitowa góra), ale w przypadku VR-ek to i tak jest do wmiany po 10 latach.
Mało sensu w Galancie EAxx, bo tam układ chłodzący nigdy nie osiągnie granicy wydajności.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 06-04-2010, 22:36   

kolega zmienił w eclipsie 1g turbo korek z 0,9 na 1,3 i w ciagu miesiaca wystrzeliły mu 3 weze od wody , jesli cos daja to tak ryzyko utracenia cieczy
jak chcecie zmieniac korek na wyczynowy to trzeba zakupic komplet przewodów sylikonowych wzmocnionych do takich cisnień a nie wymienic to co najtansze i szukac efektów ... osobiscie kupiłem mu korek "HKT" MADE IN JAPAN 0,9 ZA 29 ZŁ w tym sklepie
http://www.allegro.pl/sklep/5424518_petrocar
 
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 06-04-2010, 22:40   

korek chlodnicy byl akurat w komplecie a glownie rozchodzi sie o korek wlewu oleju gdyz u nas za podobny koreczek trzeba zaplacic od 150zl w gore
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-04-2010, 11:02   

barteski napisał/a:
kolega zmienił w eclipsie 1g turbo korek z 0,9 na 1,3 i w ciagu miesiaca wystrzeliły mu 3 weze od wody

Akurat to wina mało drożnego układu chłodzącego. Zasyfione kanaliki, chłodnica itp. Od tego bym zaczął. :wink:
Układy w misiach są przewidziane na wyższe ciśnienia niż te 1.3kg/cm2.
Chyba, że kolega kupił chińską podróbę, gdzie zawór w ogóle się nie otwierał :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
jOkerek 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 160
Skąd: WARSZAWA / STARE BABICE
Wysłany: 11-04-2010, 14:39   

oczywiscie proponowany zestaw nei wszystkim musie sie podobac.... moze jakies nowe propozycje ?
_________________
jOkerek i nowy rozdzial w zyciu pt. seria GALANT 2.5 V6 24V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.