Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silniczek krokowy
Autor Wiadomość
solej-lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.3 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 27-02-2010, 16:33   silniczek krokowy

czy silniczek krokowy pasuje od lancera IV silnik 1,5 do lancera 1,3???
_________________

 
 
lordpako 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: inowłódz
Wysłany: 03-04-2010, 10:59   gdzie leży silniczek krokowy

Mam pytanie gdzie leży silniczek krokowy?? Oto zdjęcie mojego Lancera 1.5 12V

znalazłem ale nie wiem czy to jest ten silniczek??

_________________
SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.

Pozdrawiam PaKO
 
 
 
solej-lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.3 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 06-04-2010, 23:15   

_________________

Ostatnio zmieniony przez mkm 08-04-2010, 04:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lordpako 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer GLXi 1.5 12V 91r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 12
Skąd: inowłódz
Wysłany: 07-04-2010, 14:59   

Odkręciłem to co zaznaczyłeś na obrazku ale nie było tam niczego do regulacji i nic nie było brudne.
_________________
SPRZEDAM TANIO!! 505-822-009
Mitsubishi Lancer GLXi + LPG, 1991 rok, 1.5, 12V.

Pozdrawiam PaKO
 
 
 
solej-lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.3 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 07-04-2010, 18:09   

no do regulacji nic nie ma a brudu tez nie widać na pierwszy rzut oka ale można wyczyścić to w benzynce itp ale nie zawsze to silniczek krokowy jest winny, ja tez u siebie nie moge dojsc do przyczyny falujacych wolnych obrotow raz 1500 raz 500 albo gasnie, zdarza sie ze przez jakis czas jest wszystko ok, wg mojego ojca to paliwo ale ja w to nie wierze:D może tez byc filtr powietrza brudny.

[ Dodano: 07-04-2010, 18:10 ]
a sory regulacja jest ale to juz w momecie jak przykręcasz mozesz sobie pozycje ustawic tego tylko taka regulacja.
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 07-04-2010, 19:26   

To nie jest silniczek krokowy tylko TPS (czujnik położenia przepustnicy). Silniczek krokowy jest pod przepustnicą (i nie jest widoczny na pierwszy rzut oka...zapewne tak jak u mnie przykręcona blaszka 2 śrubkami krzyżakowymi, trzeba uważać przy odkręcaniu aby tryby nie wyskoczyły). Będzie dochodziła do niego wtyczka od strony ściany grodziowej, dzięki temu na pewno znajdziesz.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
solej-lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.3 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 07-04-2010, 20:15   

w takim razie juz mnie ktos wcześniej na tym forum w błąd wprowadził
_________________

 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 07-04-2010, 20:19   

solej-lancer napisał/a:
w takim razie juz mnie ktos wcześniej na tym forum w błąd wprowadził

Nikt nie jest nieomylny:) W takim razie radzę sprawdzić silniczek krokowy i dokładnie wyczyścić przepustnicę. Najłatwiej będzie to zrobić po odkręceniu jej (4 śruby, ja zawsze czyściłem nie wymontowaną, tryby silniczka też da radę bez wymontowania), ale wtedy najlepiej byłoby kupić nową uszczelkę (można silikonem uszczelnić). Może wtedy falowanie ustanie.
solej-lancer napisał/a:
a sory regulacja jest ale to juz w momecie jak przykręcasz mozesz sobie pozycje ustawic tego tylko taka regulacja.
A TPS nie ustawia się dowolnie, tylko tak aby poprawnie wskazywał wychylenie przepustnicy. Jest gdzieś to opisane.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
solej-lancer 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.3 93r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 30
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 07-04-2010, 21:22   

dzięki za pomoc, postaram się poszukać tego silniczka krokowego może znajdę.
_________________

 
 
szikuna 
Forumowicz


Auto: lancer 1.5 GLXi 12v 92r. LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 91
Skąd: Zambrów
Wysłany: 18-08-2010, 11:55   

witam silniczek krokowy zaznaczam na zdjęciach


Uploaded with ImageShack.us

druga strona przepustnicy


Uploaded with ImageShack.us

po wymontowaniu


jakby co mam taki na zbyciu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.