Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] Problem z silnikiem
Autor Wiadomość
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 08-04-2010, 19:11   [2G 95-99] Problem z silnikiem

Witam,

Posiadam Mitsubishi Eclipse 2G z 1997 wersje europejską,mam problem z silnikiem ponieważ bierze olej i brakuje mu mocy.Zastanawiam się nad generalnym remontem tylko nie wiem czy to się opłaca.Czy może ktoś wie ile będzie kosztować remont z takimi objawami?Może taniej będzie zamówić ,,nowy silnik''?

Czekam na informację:)

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 15-04-2010, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-04-2010, 19:24   

siemka , wymienisz uszczelki to bedziesz mial nowe i swiety spokoj skad wiesz jaki silnik ci sie trafi , powinienes skupic sie na swoim silniku , oglądałem go , nie jest żle , pamietaj ze te auta mają swoje lata i trzeba doglądać je , zacznij od wyczyszczenia przepustnicy , a jesli chodzi o cięzkie odpalanie to sprawdz tulejki na rozruszniku , moga byc wyrobione , mozesz wymienic silnik a objawy zostaną te same i tylko kupe kasy wpakujesz
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2010, 21:08   

rancik napisał/a:
bierze olej


Ile tego oleju bierze ??


rancik napisał/a:
brakuje mu mocy.


To niekoniecznie musi być wina padniętego silnika, w 90% wypadków to zła regulacja i złe środki eksploatacyjne.
rancik napisał/a:
Czy może ktoś wie ile będzie kosztować remont z takimi objawami?

Tu rozbieżność jest duża, zależy co chcesz zrobić od 1t nawet do 10t

rancik napisał/a:
Może taniej będzie zamówić ,,nowy silnik''?


Nowy nieosiągalny, a używany już masz :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 08-04-2010, 21:13   

Adaho_krak napisał/a:
rancik napisał/a:
Może taniej będzie zamówić ,,nowy silnik''?


Nowy nieosiągalny, a używany już masz :)

jeśli kolega ma 60 tysiecy to ASO załatwi nowy z osprzetem kiedys ktoś sie o to pytał z moich znajomych :D
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2010, 21:16   

MATi1G napisał/a:
jeśli kolega ma 60 tysiecy
Cytat:
Nowy nieosiągalny

Jak dla mnie wszystko jasne, czyli 60t = nieosiągalny.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 08-04-2010, 21:37   

Bierze tak 1 l oleju na 300 km i nie mam 60 tys:)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2010, 21:46   

rancik napisał/a:
Bierze tak 1 l oleju na 300 km i nie mam 60 tys:)

To faktycznie sporo.
Napisze tak: nikt wróżką nie jest. Rozbierzesz to się dowiesz co jest nie tak, możliwe że pomoże wymiana pierścieni olejowych na tłokach plus honowanie cylindrów. Oczywiście do tego zabiegu trzeba targać głowice, więc warto zrobić uszczelniacze zaworów. Ja jestem po takiej operacji i z 1l na 1tkm zszedłem do 200ml. Pierścienie tylko w oryginale. Koszt takiej operacji dwa lata temu to 2,5t zł. Ale wtedy dolar był tani więc teraz pewnie więcej.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 08-04-2010, 21:55   

A po takiej operacji moc też będzie lepsza?Bo teraz nie idzie auto.
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 08-04-2010, 23:34   

rancik, jak pisał Adaho_krak, można debatować jak sie nie rozbierze to sie nie dowie . trza głowice zwalic , gładzie spr jak ok to komplet ori pierscieni oczywiscie panewki morze przy okazji głowica zawory dotrzec uszczelniacze splanowac komplet uszczelek i musi chodzic a kupisz drugi okarze sie igła ale ze polerzał u kogos uszczelniacze stwardniały bedzie brał oliwe i co odnowa reanimacje??
ja rok temu wymieniłem pierscienie panewki szlif wału uszczelniacze komplet uszczelek
przy 228tys koszt czesci wyniusl mnie wtedy tyle co koszt silnika tylko roboty swojej nie licze :x
 
 
 
mikus 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 53
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 12-04-2010, 17:52   

mi robili w warsztatach roznych 3 remonty silnika razem kosztowalo mnie to ok9tys i auto w sumie zrobilo 2 tys km teraz kupilem nowy silnik i mam juz spokoj nie remontuj japonskich silnikow one tego nie lubia jak sie konczy trzeba go wymienic dobra rada
 
 
rectronic 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-04-2010, 20:10   

To nieźle a nie kopci Ci ?? zalezy co jes padniętę ale jak juz rozbierac to tak jak koledzy pisza najlepiej zrobić wszystko żeby mieć spokój obejrzysz gładz cylindra tłoki jak wyglądaja jak będzie git to tylko pierścienie uszczelki panweki szlif głowicy i jazda będzie jak nówka kwestja jest tego typu czy to cięzkie odpalanie to zatarte tłoki czy cos innego przyczyn może byc sporo tak samo jak i braku mocy przepływomierz sonda Lambda i wiele innych jak miałem 206 i padly pierścionki brał sporo oleju bardzo bardzo sporo ale palił bez akumulatora praktycznie wystarczyło pyk takie z rozr ze nawet radia bby nie napędziło
 
 
rancik 
Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse g2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 38
Skąd: Gołdap
Wysłany: 12-04-2010, 21:39   sinik

Witam już teraz sam jestem w kropce, nie mam pojęcia co robić oczekuje pomocy.
 
 
rectronic 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2010, 01:20   

doktor motor :D i allegro ;p
 
 
wojtas gst 
Forumowicz

Auto: Eclipse GST 92' USA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 142
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2010, 08:49   

rectronic napisał/a:
doktor motor
nie pisz tak bo jeszcze ktos sobie wleje :roll:
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 13-04-2010, 09:40   

mikus napisał/a:
nie remontuj japonskich silnikow one tego nie lubia jak sie konczy trzeba go wymienic dobra rada

farmazon, ja robiłem dwa tez wydałem około 8-9 klocków na sam silnik jak do tej pory misiek przeleciał po remontach juz 40 tysiecy i chodzi elegancko,
po pierwsze mechanik musi miec pojecie a po drugie byle czego sie nie wkłada tylko OEM albo coś lepszego, nie składałbym silnika na czesciach z IC, nie wiem jakich czesci uzywałeś ale moze ktos źle przeprowadził CI remont silnika i dlatego masz takie zdanie...
Robiłem slif wału nowe panewki wymiana uszczelek dołu silnika, cała głowice uszczelka głowicy uszczelniacze zaworowe ,zawory nowe, wszysko dokładnie wyczyszczone itd. i od tamtej pory nie mam problemu z silnikiem nie żałuje go krece wysoko ale dbam o niego tylko dobre oleje i płyny ,po zabawie procedura taka jak w autach turbo,po odpaleniu na zimny krece tylko do 3000 rpm,jak sie dba to chodzi jak w zegarku(co nie znaczy ze nie dbałeś) i przy tym wszystkim spalanie około 11L/100km po miescie...

Jak mechanik jest kompetentny i uzywa sie dobrych markowych czesci to po remoncie zawsze bedzie lepiej latał niz przed... :)

Remontując wiesz co masz, kupujac silnik mozesz trafic na złoma ale zawsze to jakaś alternatywa :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.