[CB4 1.6] Problem z samochodem |
Autor |
Wiadomość |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 24-01-2010, 18:51
|
|
|
Raczej to nie rozrząd bo jak by tak było to by przecież tych 100 metrów nie przejechał.Kopuły nie odkrecałem bo nie widze potrzeby skoro iskra jest na 4 garach.Mam w samochodzie gaz sekwencyjny i może jest mało wachy a jeździłem sporo i nie ma sie jak przełączyć.
Aku mi padło ale dolałem paliwa naładuje aku i zobacze. |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 24-01-2010, 19:02
|
|
|
sony556 napisał/a: | może jest mało wachy | no to niewykluczone, mogła też zatrzeć się pompka paliwa, którą smaruje paliwo, jak go zabraknie, to się zaciera:/
[ Dodano: 24-01-2010, 19:04 ]
sony556 napisał/a: | 100 metrów nie przejechał | by przejechał - tylko praca silnika byłaby nadzwyczaj podejrzana, na forum nawet pisał kiedyś ktoś, że silnik pracował na przestawionym rozrządzie o 1 ząbek |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 24-01-2010, 19:52
|
|
|
Jednak to nie to.
Jak mógł sie rozrząd przestawić przecież pekł tylko wąż od chłodnicy.
Silnik kręci już łapie łapie ale nie chce za nic w świecie odpalić. |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:10
|
|
|
wyczyść tą kopułkę |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:48
|
|
|
CO mi to da jak ma idealną iskre. |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:52
|
|
|
może sa gdzieś przebicia i iskra jest nie w tym momencie co powinna być |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2010, 21:57
|
|
|
sony556 napisał/a: | Silnik kręci już łapie łapie ale nie chce za nic w świecie odpalić | Takie objawy daje także przestawiony rozrząd |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:00
|
|
|
a masz podpięte kable jak na mojej fotce?
pękł Ci ten przewód i co się stało? - obryzgało wszystko w komorze silnika? bo jeżeli tak, to jest wiele miejsc gdzie może być zwarcie i po kolei trzeba je eliminować, czyli prawie wszystkie kostki elektryczne.
Masz iskrę? no to wykręć listwę wtryskową i zobacz czy leci paliwo, jak tak to masz przestawiony rozrząd
nie ma prawa nie działać jak wszystko jest. |
_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 |
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:19
|
|
|
dajcie fotke tej listwy wtryskowej. |
|
|
|
 |
wyderka
Mitsumaniak

Auto: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 820 Skąd: ZPL
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:25
|
|
|
to to pomiędzy głowicą a kolektorem ssącym z 4 kostkami |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
 |
sony556
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2010 Posty: 20 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 24-01-2010, 22:49
|
|
|
Dobra załóźmy że to rozrząd dam rade to sam ustawić. |
|
|
|
 |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-02-2010, 14:50
|
|
|
Moja wersja tej usterki jest bardziej pesymistyczna => uszczelka pod głowicą. W wakacje miałem bardzo podobny przypadek, rozerwało mi tą rurę od chłodnicy, potem nie chciał odpalać, albo chodził tak jakby nie na wszystkich cylindrach... Powód - przepalona uszczelka, spaliny szły do wody, za duże ciśnienie i rozerwało rurę... A też podejrzewałem takie rzeczy jak Wy... |
|
|
|
 |
SnowDevil
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2005 Posty: 459 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-04-2010, 19:24 Re: Problem z samochodem
|
|
|
sony556 napisał/a: | S... zaczą szarpać przerywać i zgasł od tamtej pory silnik niewchodzi na obroty i przerywa nie trzyma obrotów.Wymieniłem świece silnik zaczą sie jakoś tam wkrecać na obroty ale dalej kicha.
.... |
ja mialem kiedys taki objaw jak mi sie zapomnialo podlaczyc wtyczke od ECI wiec moze przez ten wyciek zalala sie ta wtyczka (co prawda jest ona daleko od gumowej rury chlodnicy) i jest teraz jakies zwarcie? |
_________________ Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011
 |
|
|
|
 |
vibe
Mitsumaniak
Auto: lancer 95 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 44 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-04-2010, 21:32
|
|
|
mam problem z automatem w trakcie jazdy na D jak by stracił obroty wzucało na luz a teraz nie reaguje na przełaczanie biegów jest tylko N co to moze byc ? |
|
|
|
 |
|