 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
RM Filipowicz Kraków |
Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 19-03-2009, 14:25
|
|
|
nawiazujac do tej firmy
dzis ogladalem 28 sekund na tvn turbo, a tam byl jakis nowo budowany salon owej firmy, w srodku juz staly auta i zapalila sie kotlownia, caly salon zadymiony, a w srodku staly samochody, ciekawi mnie to czy sprzedali je jako pelnowartosciowe, czy z jakims ubytkiem ?? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-03-2009, 15:08
|
|
|
Też oglądałem. Ale auta to raczej stały na parkingu na zewnątrz
Oni teraz poszerzają działalność na różne marki od Daihatsu, Kia, przez Miśki i Land Rovery a i jeszcze Jaguary chyba Więc to salon pewnie na którąś z tych marek ... dawno nie byłem w tamtych rejonach, ale się z ciekawości może jutro wybiorę |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 20-03-2009, 08:34
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | Ale auta to raczej stały na parkingu na zewnątrz |
wlasnie tez tak myslalem, bo program chyba specjalnie byl tak krecony, ale w jednym ujeciu przez jeszcze oklejone folia ochronna drzwi bylo widac stojacego w srodku lancera |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20-03-2009, 15:41
|
|
|
czarny i czerwony lancer 100% stały w środku |
_________________
 |
|
|
|
 |
Realista
Forumowicz Realista

Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-09-2009, 22:07
|
|
|
RM jest OK.
Tak po krótce. Brałem u nich już 3 auta i za każdym razem profesjonalizm z ich strony mnie spotkał. Wszystko zależy od ludzi. Dealer to ludzie w nim pracujący. Jak załoga jest na wysokim poziomie to i opinie o dealerze będą wysokie.
Ja polecam z RM. |
_________________ Realista
 |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-09-2009, 23:38
|
|
|
Tylko nie chodzi o samą sprzedaż nowych samochodów, Nie napisałeś, gdzie potem serwisowałeś te samochody |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Realista
Forumowicz Realista

Auto: Lancer Sportback 2.0 Diesel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 87 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 21-09-2009, 21:08
|
|
|
Wprawdzie mogę mówić jedynie o serwisie na podstawie przeglądów tam dokonywanych (w RM w Krakowie), a nie na podstawie usuwania usterek, ale mogę powiedzieć że było do tej pory OK.
Co do usterek problematycznych to może być inaczej. Jak sprawdzę (oby mi się nie zdarzyło) to napiszę. |
_________________ Realista
 |
|
|
|
 |
April77
Mitsumaniak April77

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 264 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-03-2010, 20:08
|
|
|
Jestem zadowolony z RM Filipowicz.
Kupiłem u nich auto, byłem kilka razy w serwisie i mogę polecić |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 27-03-2010, 18:43
|
|
|
jako serwis też moge polecić. |
_________________ ...biała strona mocy....
 |
|
|
|
 |
Rastajan [Usunięty]
|
Wysłany: 09-04-2010, 21:12
|
|
|
Ja niestety nie mogę dobrego słowa powiedzieć o żadnym z krakowskich ASO, w RM Filipowicz byłem kilka razy.
Na przeglądach często byłem obsługiwany przez pewnego starszego pana, który prawdopodobnie doświadczenie i praktyki zdobywał w "polmozbycie" za komuny. Mamy w firmie 4 auta obsługiwane przez RM, więc trochę o tym ASO wiem.
Na przykład kiedy dzwoniłem porównać ceny części i samego przeglądu, owy starszy Pan podniesionym głosem informował mnie do słuchawki, że on nie ma czasu podawać cen i albo robię u nich, albo mam sobie jechać gdzie indziej.
Ponad to przy 30k przebiegu złośliwie proponował mi wymianę filtru paliwa (prawie 900zł), przy nim sprawdziłem w książce, że to jest dopiero do zrobienia przy 60 tysiącach, w odpowiedzi usłyszałem, że Oni zalecają swoim klientom wcześniej.
Innym razem miałem ustalone koszty wymiany filtra p.pyłkowego z jednym panem serwisantem, ale kiedy odbierałem auto po wymianie był już na posterunku wymieniany wcześniej pan i bez ceregieli drukuje mi fakturę gotówkową o 40% drożej. Dopiero po ostrej awanturze z łaski zadzwonił do kolegi który ustalał ze mną ceny i przepisał potulnie fakturę - dobre ceny i przelew a nie gotówka, nawet przepraszam nie usłyszałem, tylko bełkot, że go zdenerwowałem... tego typu sytuacje mógłbym opisywać długo. Piszę też w zasadzie głównie o jednym pracowniku, ale podejście innych jest niewiele lepsze.
Doświadczeń z Gabrą już nie opisuję, bo szkoda czasu, ale generalnie też nieciekawie to wyglądało.
Efekt całej tej współpracy jest taki, że Lancer jest już sprzedany a miał dopiero 50k przebiegu i jeszcze rok gwarancji. Mam dość mitsubishi tylko dlatego, że w tak dużym mieście jakim jest Kraków nie ma normalnego serwisu tej marki (bo już nie mówię dobrego, tego nie wymagam). Nie przywykłem, żeby pracownik serwisu podnosił na mnie głos, a u Filipowicza się to niestety zdarzało.
Na koniec tego przydługiego wywodu, powiem tylko, że nie jestem jakimś serwisowym pieniaczem, jestem tylko klientem, który nie daje sobie wciskać bezgranicznych bzdur na fakturach, chce być obsługiwany w miarę kulturalnie i porównuje ceny, a jako klient mam do tego prawo tak samo jak przy kupnie telewizora czy laptopa (a nie rzadko przegląd w aso jest w cenie właśnie TV albo PC) |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 13-04-2010, 22:37
|
|
|
Rastajan napisał/a: | Mam dość mitsubishi tylko dlatego, że w tak dużym mieście jakim jest Kraków nie ma normalnego serwisu tej marki (bo już nie mówię dobrego, tego nie wymagam). Nie przywykłem, żeby pracownik serwisu podnosił na mnie głos, a u Filipowicza się to niestety zdarzało.
Na koniec tego przydługiego wywodu, powiem tylko, że nie jestem jakimś serwisowym pieniaczem, jestem tylko klientem, który nie daje sobie wciskać bezgranicznych bzdur na fakturach | Niestety ten model obsługi nie jest wyłączną domeną tego ASO. Ja po swoich doświadczeniach z ASO Automarket Boguchwała niestety postąpię z Outlanderem po zakończeniu dochodzenia dokładnie tak samo. I nigdy więcej Mitsubishi - chyba, że w końcu zacznie szanować klientów, a nie traktować ich jak oszustów czy naciągaczy tylko dlatego, że kupili samochód i coś chcą więcej. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-04-2010, 23:52
|
|
|
Rastajan napisał/a: | Doświadczeń z Gabrą już nie opisuję, |
Ku woli wyjaśnienia Gabra to firma żony pana Filipowicza. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Tenzo
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-05-2010, 10:21
|
|
|
A ja oddam głos w kategorii bardzo pozytywnej. Szczególnie polecam Pana Andrzeja Doradcę Serwisu, nazwiska niestety nie pamiętam, ale jest jeden. Na prawdę bardzo fajnie zostałem obsłużony na przeglądzie oraz w kwestii usunięcia problemu z tarczami hamulcowymi. Tu swoją drogą produkt orgyinalny powinien być bardziej sensowny no ale cóż, pojawi się coś konkretnego to zmienię. Starał się za wszelką cenę pomóc w negocjacjach z Gwarantem i jak już nic się nie dało zrobić starał się pomóc dostępnymi narzędziami
W każdym razie byłem dwa razy bo pierwsza interwencja nie pomogła, ale przy okazji za drugim razem spacerowałem sobie po po świeżym powietrzu i obserwowałem jak pracują. W sumie bardzo sensownie dopatrzyłem się tylko jednej czarnej owcy, ale należy to uznać za normę. Bardzo fajny mistrz zmiany, który z zegarmistrzowską wręcz precyzją toczył mi tarcze uwaga pracował godzinę dłużej niż przewiduje dostępność serwisu.
I tu uwag, bo z tym się nie spotkałem w takiej kategorii więc zwracam uwagę po kilku dniach od usunięcia problemu dostałem telefon nie taki pospolity w kategorii oceny ASO tylko od Doradcy, czy wszystko OK. Tego chyba się powszechnie nie praktykuje więc duży pozytyw także za to.
Mogę szczególnie równie polecić Pana w sklepie z częściami, który nie tylko za wszelką cenę próbował znaleźć sensowny zamiennik na oryginał, ale przede wszystkim uwaga cena części miedzy serwisem była mniejsza o 70 PLN na oryginale.
Wcześniej byłem u Gabry, ale tam już tak fajnie nie było stąd zmiana serwisu i może powiedziecie, że w zasadzie to ta sama firma, ale ludzie jednak inni.
Wiem już na pewno, że ponownie udam się do RM i na pewno do tego samego doradcy serwisowego - co też jest bardzo istotne. |
_________________ Pozdrawiam
Jarek |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-05-2010, 11:25
|
|
|
Tenzo, masz na myśli R.M.F. przy Klimeckiego Bo pamiętajmy, że jest teraz i drugi |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Tenzo
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 09
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 61 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-06-2010, 22:59
|
|
|
Marcin-Krak napisał/a: | Tenzo, masz na myśli R.M.F. przy Klimeckiego Bo pamiętajmy, że jest teraz i drugi |
Klimeckiego. Jeśli masz na myśli tego na Dekerta, to z tego, co wiem to tylko serwis blacharsko-lakierniczy, ale mogę się mylić, bo nie weryfikowałem. |
_________________ Pozdrawiam
Jarek |
|
|
|
 |
|
|