Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Rodzinna tragedia.
Autor Wiadomość
boogie uk 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 v6 sport
Kraj/Country: UK
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 39
Skąd: Mansfield - SZCZECIN
Wysłany: 04-02-2010, 17:50   

witam znalazłem coś takiego
http://cgi.ebay.co.uk/200...=item439d0aed9a
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-02-2010, 18:33   

boogie uk napisał/a:
witam znalazłem coś takiego


Jak przeliczysz na złote, to nie jest wcale "około 5000 złotych". :D
Czytaj uważnie. Pytanie było o "anglika" w dobrym stanie do 5k złotych. Wliczając transport, to MUSI być do 1000 GBP.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-02-2010, 19:19   

Koledzy jak pomyslę,że miałbym rozstać się z moim miśkiem to mi łzy do oczy napływają, poprostu taki jestem [edit: na forum nie używamy wulgarzymów] na punkcie samochodów, bardzo się przywiązuję, szcególnie jak jest to auto szczególne jak mój misiek. Dziękuję za rady i podpowiedzi i oczekuję na dalsze. Wiem że muszę postąpić rozsądnie. Najgorsze jest to, ze nie mam nawet 10000 PLN na nowego. Kupując takiego za 7500 no po zbiciu 7000, rejestracja, przegląd akcyza no i mój ukochany gaz i 10000 nie ma. Naprawdę cała sytuacja staje się dla mnie tragedią. Ku%^&a siedzę i płaczę.

[ Dodano: 05-02-2010, 07:57 ]
Co sądzicie o takim rozwiazaniu, dokładnie chodzi mi o to czy ktoś z was spotkał się już może z tym autem w internecie? Auto słabo opisane i mało zdjęć. http://www.autoscout24.pl...id=v2lmgiiydhle
Ostatnio zmieniony przez Owczar 04-02-2010, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 17-04-2010, 14:33   

mario mario, i jak sie potoczyły sprawy z Twoim Misiem?
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 19-04-2010, 20:55   

Matik608, jak zadajesz to pytanie to pewnie nie czytałeś innych moich tematów na bieżąco, ale dziękuję, ze zapytałeś. Otóż posłuchałem rad kolegów niejednokrotnie starszych oraz niejednokrotnie bardziej doświadczonych w takich sprawach jak moja. Zrezygnowałem z rekonstrukcji mojego miśka, szczególnie po tym jak zrobiłem szczegółowe oględziny. Do usterek (przez duże U) doszło jeszcze to, ze jak stał kilka godzin rozbity to jacyś amatorzy sprzętu audio wyrwali mi cały panel klimy tylko po to aby radio za jakieś 100 zeta zapieprzyć. W tej operacji zniszczyli mi kilka innych rzeczy z deski rozdzielczej. Myślałem aby ze starego pozostawić części8 do przekładki do VR4 i tak zrobię, a resztę po prostu sprzedam. Można by powiedzieć, że już zacząłem sprzedaż samej budy z kompletnymi papierami, wiadomo o co chodzi, jest wiele ładnych galancików bez prawa do rejestracji, może ktoś skorzysta, co do pozostałych elementów muszę poczekać na autoryzację na KUP SPRZEDAJ i będę ruszał. Prawdę mówiąc to rozglądałem się sam za takim bez prawa rejestracji lub dobrym anglikiem, ale tak mi się trafiło, ze w Szczecinie znalazłem miśka w wersjo elegance, blacha do zrobienia ale w środku zadbany jak kilkuletnie auto, dogadałem się z chłopakami ze szczecina, pomogli mi za co im bardzo dziękuję i w tej chwili śmigam fajnym autkiem, oczywiście 2,5 V6 24 ASB bo jakby inaczej, samochód naprawdę zadbany technicznie może blacha mniej ale po dupo biciu. Tak wygląda historia z moim galem starym i nowym. Mało brakowało a nie kupiłbym diamante z 2002 roku amerykańca, ale koledzy przetłumaczyli mojej żonie to i owo. Pozdrawiam.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20-04-2010, 11:35   

mario mario napisał/a:
w tej chwili śmigam fajnym autkiem

Sie znaczy jeździ :-)
Coś robiłeś z blacharką?
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
mario mario 
Mitsumaniak

Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 727
Skąd: Lublin
Wysłany: 20-04-2010, 20:30   

Maciek, Cześć przyjacielu. Tak jak piszesz, się jeździ, silnik zdrowizna, wygrzebałem stare kwity z przeglądów tego autka, przebieg oryginalny. Trochę był malowany i jak we wszystkich nieszczęsne nadkola, ale dla mnie blacharka nie ma ąż takiego znaczenia. Skrzynia trochę szwankuje, ale to wina oleju, jest sadza, czekam na dostawę, poza tym wyposażenie jak w mało którym, sam widziałeś. Obecnie brak funduszy, zbieram na porządne komponenty do gazu, a potem reszta. Jeszce raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
_________________
Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 21-04-2010, 19:53   

mario mario, niestety nie czytałem ale trafiłem na ten temat i tak mnie zainteresowała Twoja historia :)
aha czyli nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, ale w sumie szkoda tamtego Misia, ale jak to była studnia bez dna to nie było sensu...
mario mario napisał/a:
Mało brakowało a nie kupiłbym diamante z 2002 roku

podoba mi sie ten statek :D
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2010, 14:27   

mario mario napisał/a:
wyposażenie jak w mało którym, sam widziałeś

Tak jak piszesz. A oleum to wymieniaj szybko bo sam wiesz jak w automatach jest. Pozdro i bezawaryjnej jazdy.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.