Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:48
Prosze o ocene :)
Autor Wiadomość
roberto1986 
Nowy Forumowicz


Auto: Cari 1.9 DID 115 KM 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 21
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 22-04-2010, 18:22   Prosze o ocene :)

Witam! Proszę o ocenę tej Cari. Samochód sprowadzony jest z Belgii. Z tego co się dowiedziałem jest w stanie idealnym. Może wam coś się żuci w oczy na co mam zwrócić szczególną uwagę?? Z góry wszystkim dziękuje za oceny. Pozdrawiam

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12593467
 
 
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-04-2010, 18:30   

Witam,

Z tyłu brakuje oryginalnego znaczka DID.

Ciekawostka jest 2000 obrotów na liczniku.

Przydałyby się zdjęcia w wyższej rozdzielczości.

i testerem należałoby przelecieć auto.

Pozdrawiam
 
 
robert1512 
Nowy Forumowicz


Auto: carisma 1,9 DID 2002'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: sanok
Wysłany: 22-04-2010, 18:57   

...zobacz na fotkę na której widać zbiorniczek płynu hamulcowego...
jest opryskany olejem!!
turbina jest wyeksploatowana,puszcza olej który poprzez EGR i inne miejsca w postaci mgły wydostaje się na zewnątrz.można również wypiąć wąż na turbinie...najprawdopodobniej ścianki węża w oleju)
zapewne jak pooglądałbyś silnik od spodu to cały od strony grodzi jest zaolejony,podłoga pod silnikiem itd....
regeneracja turbiny od 500-1100 ;-) więc tak nie do końca "mechanicznie bez wkładu finansowego"
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-04-2010, 09:42   

Pomijajac juz ten przedni zderzak, bo jest to nie do ukrycia, że lakier fatalnie dobrany, osłona na silnik poklejona w mocowaniu czyms białym :? zbiorniczek od płynu hamulcowego faktycznie jest poplamiony od oleju, ale nie dałbym sobie głowy uciąć ze ten odprysko koniecznie pochodzi od turbiny, moze ktos palucha gdzies wsadzil i odcisnal na zbiorniczku, tak czy inaczej, nie bedzie trudno sprawdzic czy kanaly olejowe do i z turbiny beda wilgotne/mokre, jezeli sie okaze ze bedzie tam obficie oblane, to ja bym sie naprawde zastanowil czy warto kupowac, moze byc pierdola, np do wymiany uszczelka, a moze byc cos gorszego.
Tak czy inaczej trzeba zobaczyc na zywo co tam nei tak, najlepiej popros kogoś na kanale regionalnym aby ktoś rzucił okiem na ten samochód.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.