Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] jakie śruby do felg alu
Autor Wiadomość
tiempo 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: wwa
Wysłany: 13-04-2010, 17:11   [CA4A 1.6] jakie śruby do felg alu

Jakie dokładnie są potrzebne śruby do alufelg? Obecnie mam stalówki i chyba śruby z nich nie podejdą?
oraz jakie nakrętki zabezpieczające możecie polecić?
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 13-04-2010, 17:19   

Generalnie 12x15 ale:
Alufelgi oryginalne mitsu, czy zamienniki? Z jakiego okresu? Chodzi o to, że przeważnie oryginalne miały płaskie gniazda śrub i potrzebujesz takie a jak jakieś inne felgi to najprawdopodobniej gniazda stożkowe i potrzebujesz takie. Te ostatnie kupowałem i pasują idealnie (felgi dotz)
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-04-2010, 17:19   

tiempo, to zależy od tego jakie felgi mają gniazda na nakrętki.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
tiempo 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: wwa
Wysłany: 13-04-2010, 17:30   

felgi to oz - jakie tam są zazwyczaj?
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-04-2010, 17:44   

tiempo, najlepiej jakbyś podjechał do wulkanizatora oni powiedzą ci jakie nakrętki kupić. Ja strzelam że M12 1,5 gwint i stożkowy łeb.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 14-04-2010, 14:46   

Takze wydaje mi sie ze beda stozkowe gniazda w OZ'ach. Gwint oczywiscie jak poprzednicy napisali M12x1.5.

tiempo, a najlepiej wrzuc fotke gniazda na szpilki i Ci powiemy.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
tiempo 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 8
Skąd: wwa
Wysłany: 14-04-2010, 20:16   



zdjęcie z aukcji, narazie innego nie mam.
 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 20-04-2010, 17:53   

To i ja zrobię fotę i wrzucę wieczorem. Kupiłem od Czerwienia felgi od GTI. Teraz pozostaje kwestia nakrętek. W jednym z tematów padały kwoty rzędu 160/320zł O_o. Ile to w końcu może kosztować?

_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-04-2010, 07:52   

Do oryginalnych felg pasują oryginalne nakrętki. Mam 2 komplety stalowych i właśnie zmieniłem oryginalne 13' na oryginalne 14' i wszystko na tych samych nakrętkach (oryginalnych).
Będą pasować też te nakrętki

http://moto.allegro.pl/it...mitsubishi.html

Jak widać cena przystępna. W dobrej wulkanizacji za cynkowane nakrętki zawołali 10zł/szt.

Generalnie nakrętka musi mieć gwint M12X1,5 i jeśli nie jest z dziurą na przelot to głębokość gwintu nie mniejszą niż 25mm
_________________


 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 23-04-2010, 11:04   

Dzięki za odpowiedź :)

Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje (jako że pierwszy raz zmieniam felgi i nakrętki :( ) to co ze szpilkami? One zawsze są takie same? No bo co jeżeli to na czym mam teraz osadzone felgi stalowe ma inną średnicę?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-04-2010, 11:13   

Havoc, o średnicę się nie martw ale szpilki mogą się okazać za krótkie w zależności od tego, jak głęboko wchodzą nakrętki.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-04-2010, 11:13   

Havoc, szpilek nie wymieniasz.
Gwint zarowno w jednych jak i drugich srubach jest ten sam. Roznica jest tylko w ksztalcie „lba nakretki”, a dokladnie miejscem „styku” z felga.
Wymiana szpilki jest konieczna tylko wtedy gdy zakladasz dystanse lub kupisz jakas nadwymiarowa felge i szpilka robi sie „za krotka”.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-04-2010, 11:28   

mkm napisał/a:
zakladasz dystanse lub kupisz jakas nadwymiarowa felge
Parę razy już byłem świadkiem tego, że auto było kupione na stalówkach i szpilki były właśnie pod stalówki. Przy założeniu alusów dało się zrobić 3 obroty nakrętką.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Havoc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 304
Skąd: Bedford, UK
Wysłany: 23-04-2010, 11:37   

I wtedy domyślam się nie za dobrze będzie jeżeli się za krótkie okażą? Ale mam inne wyjście niż kupić te nakrętki i przekonać się sam? Czy może pojeździć po wulkanizacjach?
_________________
Obecnie: Carisma 1.6 '03
Odprawione ze służby: Galant EA2W 97' wściekły bordowy
Skasowana: Honda Concerto D16Z2 1.6 16V 93'
Był: Colt CA0 1.6 16V '92 :) x2
Był: Lancer 1.5 12V 4G15 C62A '90


 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 23-04-2010, 11:44   

Havoc, masz te felgi u siebie? Jeśli tak to przymierz i zobacz ile szpilka wyłazi z gniazda.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.