Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] BRAK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA
Autor Wiadomość
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 10-01-2010, 10:38   

Adaho_krak, to prawda . ja sciagałem auta z angli tam nawet jest to samo liczniki krecone szpachla i tak dalej
 
 
 
Mitsudomin 
Forumowicz

Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 15-02-2010, 23:08   

barteski napisał/a:
Adaho_krak, to prawda . ja sciagałem auta z angli tam nawet jest to samo liczniki krecone szpachla i tak dalej



Znam gościa który przywozi tłuczone auta z Anglii tu składa i sprzedaje z powrotem w Anglii
Ponoć się to opłaca:) Ja tam nie wiem:)

Mój ojciec ma b3 paska. Silnik zapalał, strasznie szarpał, ledwo jechał. na wolnych obrotach jeszcze było normalnie. Jak dawałem gazu strasznie tłukł- myślałem że panewka ale to był dźwięk metaliczny. Jak się okazało przerwa w okuciu uszczelki między 1-2 cylindrem (ok 2mm) Stąd ten dźwięk- szedł ogień na cylinder który aktualnie nie miał pracować- autko zagazowane. Takim samochodem zrobiłem 100km prawie bez gazu ( byłem zmuszony)

Zrobiłem uszczelkę- przy okazji rozrząd, pompe wody bo ciekła a po miesiącu pękł tłok:)
na 2 cylindrze:) Moje nie dopatrzenie czy po prostu zbieg okoliczności?

A koledze też stuka ten silnik?
Ostatnio zmieniony przez Mitsudomin 15-02-2010, 23:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-02-2010, 23:43   

jak byś potrzebował głowicy to bym miał jedną tylko trzeba by ją zrobić (planowanie, uszczelniacze, wymiana 2óch zaworów, docieranie gniazd) ale to jakby twoja była pęknięta albo coś

boję się że jak ciśnienia praktycznie wogóle niema to nie tylko albo wogóle nie wina uszczelki, swoją drogą jak masz walniętą uszczelkę to byś miał spaliny/wysokie ciśnienie w układzie wodnym, jak to jest na 2 i 3 to mogą być zawory dobite... zdejmij głowice i podziel się z nami co tam piszczy...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Mitsudomin 
Forumowicz

Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 37
Skąd: Stary Sącz
Wysłany: 15-02-2010, 23:57   

zenek_bb napisał/a:
boję się że jak ciśnienia praktycznie wogóle niema to nie tylko albo wogóle nie wina uszczelki, swoją drogą jak masz walniętą uszczelkę to byś miał spaliny/wysokie ciśnienie w układzie wodnym, jak to jest na 2 i 3 to mogą być zawory dobite... zdejmij głowice i podziel się z nami co tam piszczy...


Nie podważając...

Uszczelka może walnąć między cylindrem-wodą, cylindrem- olejem, cylindrem-cylindrem, wodą-olejem.

To zależy od konstrukcji kanałów. Brak lub bardzo niskie ciśnienie sprężania na 2 cylindrach obok siebie może być spowodowane najprawdopodobniej wypaloną uszczelką.

Poproszę fotkę po ściągnięciu głowicy.

Jeśli się mylę proszę mnie poprawić
 
 
zaxdamian 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16-02-2010, 10:21   

przyczyn moze być wiele. Od uszczelki pod głowicą, poprzez zawory w głowicy, po krzywki na wałkach (w kolejności prawdopodobieństwa)
Tak czy inaczej rozbieraj
 
 
promo211 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 12
Skąd: ok b-stok
Wysłany: 28-02-2010, 20:11   

Witam jak byś się chciał pobawić i sprawdzić czy oby na pewno uszczelka miedzy 3 a 2 to wlej na 2 cylinder strzykawkę oleju, może być 25ml i sprawdz ciśnienie wtedy powinno wzrosnąć i wzrośnie na 3 bo tam sie olej przedostanie. Tak czy siak sciągaj głowice. Potem zawieź na szczelność i ewentualne uszczelniacze i planowanie , potem nowa uszczela i jazda. MUSI CHODZIĆ!!!! pozdr
 
 
SUZI666 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: BOLESŁAWIEC
Wysłany: 26-04-2010, 19:40   

Witam
Już po wymianie uszczelki pod głowicą, faktycznie była wypalona pomiędzy 2 i 3 cylindrem. To była bezbłędna podpowiedż i dzięki za nią, tylko że naprawę wykonał barbarzyńca z Jeleniej Góry, przed którym przestrzegam.
Przy składaniu już po wymianie coś tak dokładnie popieprzył że od prawie trzech miesięcy nie mogę dojść do ładu.
Wydałem już majątek na naprawy, każdy ma inną koncepcję.
Auto nie ma mocy i czasami nierówno pracuje, już dwa razy przestawiano mi rozrząd bo ponoć był żle ustawiony, grzebano przy komputerze i sondzie lambda no i ustawiany był zapłon i co ciekawe że po ustawieniu lampą stroboskopową stał się całkiem słaby więc ustawiliśmy go sami na oko i jest trochę lepiej.
Każdy z tych fachowców kasuje za naprawę i mówi że on już tutaj nie pomoże.
Błagam może ktoś jednak mi doradzi albo pomoże bo ten samochód jest naprawdę jakiś przeklęty
Pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-04-2010, 00:42   

SUZI666, wpadnij do Warszawy ;) Odpowiednio drożej co prawda, ale i jakość usługi wyższa ;)
Albo po prostu znajdź kogoś zaufanego/polecanego w regionie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 27-04-2010, 09:30   

SUZI666, nie bedziesz przypadkiem we wrocku albo nie daleko ??
 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 29-04-2010, 14:14   

Witam!!!
Wracajac do usterki ecli 1g!!! mam ten sam problem nie mam ciśnienia na 2 i 3 cylindrze. Dzisiaj autko ma mi rozbierać zaufany mechanik wiec napisze jakie sa ewentualne koszty naprawy. Pozdro!!! :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.